Obduction:

Van de makers van de Myst games

2017: Walkthrough door: Dick Leeuw

Screenshots en opmaak door Louis Koot

Ga er van uit dat u in de opties van de game gelezen heeft hoe u de game bestuurt, dat ga ik u dus niet nog een keer uitleggen.

Je start de game op een picknick terrein aan het water. Kijk rond en luister naar de monoloog van de dame

Er is maar 1 pad dat je kan volgen dus doe dat. Terwijl je het enige begaanbare pad volgt hoor je de dame. Je ziet een kampvuur en picknicktafels.

 Je ziet vlakbij nog een picknicktafel maar opeens kan je niet verder. Het pad loopt wel verder door. Opeens komt er een zaadbol aan suizen. 

De zaadbol draait rond, gaat open en............

......de oranje kern van de zaadbol  spat uit elkaar en zet alles in een gele gloed en..... 

Als de gloed is opgetrokken kun je weer bewegen..... je kunt weer vooruit, dus doe dat......Je komt weer bij een picknick tafel maar nu staat deze in een grot.  

Op de tafel staat een olielamp daar kan je even mee spelen om te wennen aan de besturing. U bent door de gele gloed naar heel ergens anders getransporteerd, maar waar bent u?  

Wel.......U bent  beland in................... Hoofdstuk 1: Hunrath deel 1

Hoofdstuk 1: Hunrath deel 1 Hoofdstuk 2: Hunrath deel 2  Hoofdstuk 3: Hunrath deel 3  Hoofdstuk 4: Kaptar deel 1
Hoofdstuk 5: Maray deel 1 Hoofdstuk 6: Maray deel 2: Het Doolhof Hoofdstuk 7: Mofang Hoofdstuk 8: Kapter deel 2 en het Einde

2017: Walkthrough door: Dick Leeuw

Screenshots en opmaak door Louis Koot