2019: Walkthrough door: Louis Koot

Je bent detective Gallo. Er zwerft een meervoudige plantendoder rond die tot nu toe al vijf exotische planten heeft gedood. Het grote publiek van de stad is niet zo geschokt door dit tragische incident, maar de multimiljardair Phil Cloro is bereid veel geld te betalen om dit mysterie van de plantenmoordenaar op te lossen. Detective Gallo gaat deze uitdaging aan. En voor deze cynische en sarcastische detective en zijn cactus, zal dit zijn meest ingewikkelde zaak ooit zijn.

Je start het spel op het startscherm. Hier kunt je de volgende opties kiezen: Info, Game beŽindigen, Game hervatten, Opties en Nieuw spel

In Opties kun je enkele basis gameplay-functies aanpassen

Tijdens het spelen open je het hoofdmenuscherm door op je ESC-toets te drukken. Hier kunt je opslaan, laden, afsluiten en ook naar de opties gaan

In het spel open je de inventory door je cursor naar de bovenkant van het scherm te verplaatsen

Door op je spatiebalk te drukken, zie je alle beschikbare hotspots in het huidige scherm. Je verkent die hotspot met je rechtermuisknop

NB: Als je dit spel via STEAM speelt, kun je 25 prestaties verdienen. Ik speel geen games op Steam, dus ik doe geen moeite voor die prestaties. Die prestaties zijn allemaal bull-shit voor mij en zijn alleen bedoeld om je voor de gek te houden door te denken dat een game meer speeltijd heeft dan het eigenlijk heeft. In plaats van die verdomde prestaties heb ik liever een langere game.

.........genoeg van mijn gezeur ... laten we aan het werk gaan,

Kantoor

Je wordt uit de Disco-club, The Knife and the Cleaver, gesmeten door de uitsmijter van de club

Candy Bob, in de snoepkraam, geeft je wat gratis Globby Globby-snoepjes, om je pijn te verlichten omdat je uit de disco wordt gegooid.

Nadat je het snoepje van Candy Bob hebt genomen, loop je naar je kantoor en bij het binnenkomen van je kantoor wacht er een verrassing op je ...

Een vreemde staat in je kantoor en je denkt dat hij gevaarlijk kan zijn

Het spel vertelt je wat je moet doen, dus verplaats je cursor naar de bovenkant van het scherm om de inventory te openen .......

Je hebt een revolver en je mobiele telefoon in je inventory. Klik met de linkermuisknop op je revolver en klik vervolgens met de revolver op de vreemdeling en .....

De vreemdeling stelt zich nu aan je voor als Phil Cloro.

Klik op een van de antwoordopties of zeg meteen "Give me a good reason not to shoot you", en ..

Phil vertelt je dat al zijn planten dood zijn als gevolg van een criminele daad, en hij wil dat je de zaak onderzoekt. Accepteer de zaak en Phil zal je van tevoren een stapel bankbiljetten geven om je kosten te dekken. Je maakt een afspraak om Phil in zijn huis te ontmoeten, omdat dat de "plaats delict" is

Phil verlaat het kantoor en je hebt een kort gesprek met je cactus, "Thorn".

Voordat je vertrekt naar je afspraak met Phil, moet je de kantoorsleutel vinden. Gelukkig weet je waar je de sleutel hebt verstopt.

Dus klik met de linkermuisknop op de kartonnen uitsparing van de cactus, achter je, en ....... Je draait de kartonnen cactus en ...

je ziet een sleutel aan de achterkant van de kartonnen cactus steken. Pak de sleutel ... Het is je kantoorsleutel.

Bekijk verder alles wat je kunt op kantoor. Tegen je grote kluis staat je golftas. Pak een ​​golfclub uit de tas

Er is een lade in je bureau. Open de bureaulade. In de lade vind je een "Chewed-on Pencil" ......Pak  de "Chewed-on Pencil" ...

In de linkerbenedenhoek van je scherm zijn een aantal blanco papieren s aan de muur en ook een lege envelop. Pak de envelop,

Verlaat nu je kantoor ......

The Knives District

Buiten krijg je een telefoontje van je informant die je informeert over een gepantserde truck die is vermomd als een bloemenvrachtwagen.

Je belt dan een taxi om je naar de plaats delict te rijden, het huis van Phil Cloro, en je gaat het huis van Phil in

8 Rhodondendron Road: Greenhouse Mansion

Phil is hysterisch en jij, en je cactus, "ruiken" dat er iets "verrot" gaande is.

Je "onderzoekt" en herinnert jezelf eraan om je notebook steeds opnieuw te controleren, om je aan je taak te herinneren

Ga praten met Phil Cloro en gebruik alle opties ....

Ik ga het niet allemaal voor je opschrijven, dus luister goed naar wat Phil zegt. Als je alle opties hebt gebruikt, zeg je "That's all for now, thanks". Bekijk  alles. Er hangen foto's aan de muur. Achter Gallo staat een "Vegetable Coat Rack". Aan de kapstok hangt Phil's jas. 

Bij de kapstok staat ook een "Extendable Trimer" in een pot. Pak de "Extendable Trimer".

Klik met de rechtermuisknop op alle foto's aan de muur en luister naar de opmerkingen van Gallo en Phil.

Achter Phil staat een grote oranje kist op een tapijt .... Kijk naar de kist ... Het is een "keramische kist". 

Bij het raam staat een "Bonsai-boom" op een tafeltje. Pak de "Bonsai vaas".

Een "bladkussen" ligt op de vloer. Klik met de linkermuisknop op het "Bladkussen" om het naar rechts te schuiven. Onder het kussen ligt een "Shell Casing" ....

Probeer de "Shell Casing" te nemen, maar het verdomde ding zal onder de "Root Sofa" rollen.

Probeer de bank te verplaatsen, maar Phil roept dat je de bank niet kunt verplaatsen. Pak de "Extendable Trimmer" uit inventory en klik ermee op de bank en ...

 De Shell-behuizing rolt onder de bank vandaan. Pak nu de "Shell Casing".

Er staat iets op de Shell Casing.. Wanneer je alles hebt bekeken en de Shell Casing hebt genomen, ben je klaar en verlaat je het herenhuis, na een ander kort gesprek met Phil.

Buiten belt Gallo zijn informant om te vragen of hij de Shell Casing kan vergroten om te lezen wat erop staat.

De informant vertelt dat Gallo dit zelf kan doen door de microscoop van de informant te gebruiken. Gallo heeft die microscoop verstopt in zijn kantoorkluis.

Bekijk de Shell Casing in inventory, maar je kunt de kleine lettertjes niet lezen. 

Ga terug naar Phil's huis en praat met Phil Cloro en zeg: "Conducting my investigation, I found......"

.. en ga dan verder met "A shell casing. Is there something you forgot to tell me?". Phil is geschokt door de insinuaties van Gallo en weigert verder met Gallo te praten.

Verlaat het huis en probeer nu te praten met de luid snurkende taxichauffeur. Maar de taxichauffeur wordt niet wakker. Achterin de straat zie je een verkeerslicht, dat op rood staat, en een auto of busje dat moet stoppen voor het rode verkeerslicht.Loop terug naar het Knives District via de rode pijl onder in je scherm

Het messen district.

Een "Sketchy Dude" staat nu bij de Candy Booth van Candy Bob. Bij de wegwerkzaamheden staat een verf emmer. Pak de verfemmer 

Klik met de rechtermuisknop op de brievenbus om Gallo's opmerking te horen. Probeer te praten met de Sketchy Dude en Candy Bob ..... Je hoort Candy Bob en de Sketchy Dude praten ...... maar je praat niet met een van hen ... De Sketchy Dude kan maar niet beslissen welk snoep hij wil. Klik met de rechtermuisknop op Gallo's foto, die in de snoepkraam hangt. Ga links van de Candy Stall en ga dan naar je kantoor

Kantoor

Klik rechts en links op je grote kluis en luister naar jezelf ....... De microscoop van je informant zit in de kluis, maar het ding zit op slot ...

Je hebt de drie cijfers van de veilige combinatie op 3 stukjes papier geschreven en deze liggen ergens hier in je kantoor.

Op de vloer voor je bureau, ligt het "Gardening Manual Book". Klik met de rechtermuisknop op het boek om je opmerkingen erover te horen. 

Een bladwijzer steekt uit het tuinboek ". Klik met de linkermuisknop op die bladwijzer en ...

Je hebt het eerste nummer van je kluis combinatiecode gevonden ... het is nummer 3, als je dit papier in de inventory bekijkt. 

Klik met de linkermuisknop op de deur van je kantoor om de deur te sluiten. 

Je hebt een papier op je deur geplakt .... Klik met de linkermuisknop op dat "gevouwen papier" en je hebt het tweede cijfer van de combinatie en dit is 5.

In de linkerbenedenhoek van het scherm heb je een stapel "Blanco papier" vellen op de muur gelegd. Neem het "blanco papier" van de muur.

Combineer nu in de inventory de "Chewed-on Pencil" met het "Blanco papier" en ..... je kent de hele combinatie 358 en...... automatisch gebruikt je deze combinatiecode om je kluis te openen.Je ziet de microscoop in de kluis, maar je wilt hem niet uit de kluis halen. Klik in inventory met de linkermuisknop op je mobiele telefoon en bel je informant. 

Gebruik alle opties die je krijgt en vergeet niet te zeggen: "I found your microscope" .... De informant heeft zijn microscoop niet meer nodig. Zeg vaarwel via de laatste optie en zet je mobiele telefoon terug in de inventory. Als je wilt kun je ook het elektriciteitsbedrijf Edi & Son bellen, maar om dit te doen moet je opnieuw je mobiele telefoon uit inventory pakken ... het is niet noodzakelijk om dit nu te doen

Haal de "Shell Casing" uit de inventory en klik ermee op de microscoop en ......

Nu kun je de kleine lettertjes lezen die op de behuizing staat ...... Veg 68 staat op de behuizing ....

Automatisch bel je de informant weer om hem te vragen naar Veg 68 .... Je moet met de wapensmokkelaar praten. Je herkent de wapensmokkelaar wanneer je hem begroet met een geheim begroetingswachtwoord. Dit geheime wachtwoord wordt genoteerd op een Plasma-lidmaatschapskaart. Je moet de wapensmokkelaar een foto van jezelf sturen.

Open de deur van je kantoor opnieuw en verlaat het kantoor.

The Knives District

Ga naar Candy Bop en praat met haar. Gebruik alle opties, maar vraag Candy om jouw foto via "Can you give me MY photo?" .....

Sweet Candy geeft je de foto niet. Zeg vaarwel via "Maybe I'm in the way here". Verplaats Gallo een beetje naar rechts, zodat hij bij de grote menukaart staat. Tussen de menukaart en de Candy Stall zie je een Rat Hole in de muur van de disco. Klik met de linkermuisknop op dat rattengat en ...... Gallo steekt zijn hand in het rattengat en haalt een cakekaars uit het gat.

Loop terug naar de deur van je kantoor en ga dan door de straat, links van je kantoor, naar ...

Bloodletting Square

Baby Punk schopt tegen een automaat. Ga praten met Baby Punk en gebruik alle opties ...... Baby Punk wil de automaat beroven en hij kan tekeningen heel goed na schilderen. Wanneer dit gekke gesprek is voltooid, klik je met de rechtermuisknop op de automaat ... Gallo vertelt wat er in de automaat zit ... piraten spullen, zoals houten poten, zelfklevende pleisters en magnetische haken.. Klik met de linkermuisknop op de automaat. Je moet een munt in de machine steken om een ​​voorwerp uit de verdomde machine te krijgen.

Een zitbank staat bij de automaat en op de zitbank staat een glas. Pak het glas.

Je kunt met de linkermuisknop en met de rechtermuisknop op de "huilende fontein" klikken als je Gallo's opmerkingen hierover wilt horen. Het gebouw, op de heuvel, is het Emporium .m ... Een emporium is een plaats waar goederen die over zee werden vervoerd worden ver handelend, met andere woorden ... een Emporium is een groothandel. De weg naar het Emporium is geplaveid met munten. Probeer een munt te pakken....... Maar ... Gallo wil geen munt nemen omdat ze allemaal nep zijn. Ga het Emporium binnen

Emporium 

Praat met de groothandelaar, die achter zijn toonbank staat, en gebruik de enige optie die je krijgt en zeg dan "tot ziens".

Klik met de rechtermuisknop op alles wat je hier in de winkel kunt vinden om Gallo's opmerkingen te horen. Loop door naar rechts in de winkel. In twee vitrines zie je een honkbalknuppel en een pruik / toupetje ... Dat toupetje is van de beruchte Steven Seagallo. De honkbalknuppel is niet te koop

Tussen de UFO en de honkbalknuppel staat een wekker op de vloer ......Pak de wekker en pak ook het toupetje/pruik.

Bij de barbecue staan ​​een keukenlepel, een honkbalmes en een vork op een blauwe tafel. Pak deze  3 items, dus neem de vork, de lepel en het honkbalmes.

De barbecue is heet ...... Haal je cakekaars uit de inventory en gebruik hem op de barbecue en ...... door de hitte van de barbecue smelt de kaars ... De gesmolten was is te heet om  met je handen te pakken, dus gebruik de keukenlepel op de gesmolten was om het op te lepelen en op te bergen in je inventory

Loop terug naar de linkerkant van de toonbank, waar de ingang van de winkel is. Er staat een spuitbus op de vloer ..... Pak de spuitbus ......

Als je hier alles hebt genomen, verlaat dan de winkel. Je bent terug op Bloodletting Square. Ga terug naar het Messen District, via de rode pijl in de rechter benedenhoek.

Terug in de mes districten ga naar de Candy Stall en probeer nu je foto te pakken .......

Met Candy kun je de foto niet maken, tenzij je haar iets groters en leukers geeft om naar te kijken, dat op jou lijkt. Ga terug naar

Bloodletting Square:

Praat opnieuw met Baby Punk en vraag nu aan baby: "Can you paint my face on the wall of my office?" ...

Baby Punk kan dit doen, maar hij moet je eerst een plezier doen ... Baby wil je hulp bij het beroven van de automaat. 

Dus pak je pistool uit je inventory en schiet ermee op de automaat en ...

Gallo schiet op de automaat en Baby Punk haalt de items eruit behalve het houten been. Pak het houten been

Praat opnieuw met Baby Punk en vraag hem opnieuw:  "Can you paint my face on the wall of my office?". Baby heeft een penseel nodig...

....vraag ook: "Now that you have your pirate gadgets, what will you do?" en sluit vervolgens het gesprek.

Je moet een penseel maken voor babypunk, dus combineer de pruik met de verfpot en combineer vervolgens dat geheel met  de uitschuifbare trimmer en ..

... je hebt een penseel gemaakt. Geef de Super-Paintbrush en Paint aan Baby Punk en .....

......  de jonge boef rent naar het Messendistrict om je gezicht op de buitenmuur van je kantoor te schilderen en keert dan hier terug. Ga terug naar :

Messen district:

Zie het schilderij van je gezicht aan de muur. Haal de spuitbus uit je inventory en gebruik hem op je Face on the Wall.

Nu kan Candy Bop Gallo aan de muur bewonderen. Loop naar de Candy Stall en pak nu Gallo's foto uit de snoepkraam. Sweet Candy vindt dit nu goed

Combineer in de inventory de Gallo-foto met de envelop en combineer vervolgens de envelop met de gesmolten was

Plaats de verzegelde envelop in de brievenbus.

Ga terug naar je

Kantoor

Op het bureau van Gallo staat zijn fax en hij heeft een fax ... Het is de smokkelaarslidkaart. Pak de Smugglers-lidmaatschapskaart.

Klik in de inventory met de rechtermuisknop op deze lidmaatschapskaart ... Gallo kan de geheime wachtwoordzin op de kaart niet zien.

Klik met de linkermuisknop op de mobiele telefoon en bel je informant en vraag: "Why don't I see the secret pass phrase on my smuggler's membership card?" ..... het is geschreven met onzichtbare glow-inkt en je kunt het alleen in het donker zien, zoals je informant je eerder heeft verteld. Zeg vaarwel via de laatste optie. Klik vervolgens opnieuw op je mobiele telefoon en bel nu het elektrische bedrijf Edi & Son

Gallo zegt dat ze zijn elektriciteit moeten afsluiten, maar je hebt al vooruit betaald. 

In plaats daarvan zal het bedrijf een lampenset naar Gallo sturen en de levering is onmiddellijk.

Gallo pakt het pakket uit en hij heeft nu een schijnwerper, een kabel met stekker, een statief en een kauwgombal in de inventory.

Gallo moet zijn kantoor kortsluiten. "Thorn's Cardboard Cutout" staat in een plas. Neem de "Kabel met stekker" uit de inventory en gebruik deze op de plas water ... Gallo steekt de kabel in het water en de stekker in het stopcontact / de uitgang van de kantoordeur.

Nu moet Gallo een kortsluiting veroorzaken. Combineer, in inventory, de kleverige Globby Globby-snoepjes met het statief en vervolgens het statief met de schijnwerper.

Plaats het statief met schijnwerper in de plas water en ... Gallo sluit zijn kantoordeur en........

Het wordt donker en je ziet het geheime wachtwoord, KIWIS op de lidmaatschapskaart en de geheime wachtwoordzin ...

Het is nu donker op kantoor en jouw scherm is dat ook ... je ziet alleen de inventory en je notitieboekje ... Klik op de rode pijl om door de inventory naar je pistool te bladeren. Pak het pistool eruit en beweeg je pistool omlaag over het scherm totdat je de "Spotlight on Tripod" hebt gevonden ...... Klik vervolgens met het pistool en ......

Je schiet met je pistool op de spotlight / statief om de lamp aan diggels te schieten.

Verplaats je cursor naar boven in het scherm om de inventory opnieuw te openen. 

Klik vervolgens opnieuw met de linkermuisknop op je mobiele telefoon en bel opnieuw naar het elektrische bedrijf ....

Je eist dat ze de stroom opnieuw aansluiten en dan ... je hebt weer licht

Wie is de smokkelaar:

Gallo weet niet waar en wie de smokkelaar is, dus hij moet dit uitzoeken. 

Open de deur van het kantoor en ga naar buiten en ga naar Baby Punk bij de automaat op het plein.

Toon de smokkelaars lidmaatschapskaart aan Baby Punk ...

 Gallo zegt de geheime zin, maar baby is niet de smokkelaar.

Betreed het Emporium en toon de lidmaatschapskaart aan de winkelier ....

Gallo zegt de geheime wachtwoordzin, maar de groothandel is niet de smokkelaar.

Ga terug naar Candy Bop en show hier ook de lidmaatschapskaart en ........

Nogmaals zegt Gallo de geheime wachtwoordzin en ... nou ja ... we kunnen Sweet Candy ook veilig uitsluiten.

Ga naar de brievenbus en klik vervolgens op de rode pijl om een ​​scherm naar rechts te gaan en ... Gallo is terug bij het huis van Phil Cloro:

Greenhouse Mansion

Ga naar binnen en toon de lidmaatschapskaart aan Phil Cloro en ..... 

nee ... Phil is ook de smokkelaar niet. Verlaat het landhuis. Klik met de lidmaatschapskaart op de snurkende taxichauffeur en ....

Gallo spreekt de zin opnieuw uit en de cabby wordt wakker en ... Gallo heeft de smokkelaar gevonden. Deze cabby is de smokkelaar ..... 

Gebruik de eerste optie van de dialoogopties en. .....

De taxichauffeur trekt dan zijn pistool en schiet op Gallo maar hij raakt Gallo niet .......

Bij het stoplicht, achterin de straat, zie je nu de paarse geldbus, vermomd als een bloemenbus.

Klik op het paarse busje wanneer deze stopt voor het rode verkeerslicht. De taxichauffeur wordt dan afgeleid en hij kijkt naar het busje 

Neem snel je pistool uit je inventory en klik ermee op de taxichauffeur / smokkelaar

NB: was je te traag met je pistool, dan moet je dit opnieuw proberen.

Luister naar de bekentenis van de taxichauffeur / smokkelaar. Gallo laat hem gaan en dan pakt hij een baobab-pistool van de smokkelaar / taxichauffeur.

Gallo gaat terug naar Phil en confronteert hem met wat de smokkelaar hem heeft verteld over een vlek op de vloer.

Phil toont vervolgens Gallo deze vlek ... Het is op het tapijt waar de keramische kist op staat ... het is een kunstmestvlek

Praat met Phil en vraag hem alles over de kunstmest, zijn keramische kist en de koffer. Zeg vaarwel als je dat hebt gedaan. Klik met de rechtermuisknop op die groene meststofvlek om Gallo's opmerking erop te horen. Probeer de kunstmest te nemen .... maar Gallo heeft een container nodig om dat groene slijmerige spul erin te doen. Dus neem de Bonsai Vaas uit de inventory en schep met de vaas de groene slijmerige kunstmest van het tapijt ...

Je hebt nu een vaas met kunstmest in voorraad. Verlaat het huis van Phil en ga via het Knife District naar het Emporium en ga naar binnen.

Een trieste klant is in de winkel en ze staart naar de drankkast. Laat de vaas met kunstmest zien aan de groothandel

Vraag de groothandelaar alles over de kunstmest via alle opties ........

De winkelier heeft geen kunstmest meer te verkopen ... het is allemaal uitverkocht ..... Je merkt dat de trieste klant je kunstmestgesprek afluistert. Gallo zegt dat hij zijn informant moet bellen over een "Truth Serum", maar eerst opnieuw met de groothandelaar moet praten en hem alles moet vragen wat je nu nog niet hebt gevraagd ....zoals over de "Truth Serum"  en over de "Hard Liquor Diridango". Zeg dan vaarwel als je alles hebt gevraagd.

Bel nu je informant  weer op en vraag hem naar "waarheidsserum" en naar "Meststof" ......

Je informant zegt dat iets dat erg zoet is, dus met veel suiker, kan dienen om iemand de waarheid te vertellen, en de groothandelaar kan veel meer vertellen over de meststof. Wanneer je vastloopt en niet weet wat je moet doen, kun je dus de  informant altijd bellen om hem om hints te vragen. Controleer ook regelmatig je notebook om te zien wat uw huidige doel is ...

Wanneer je met je informant hebt gesproken, ga dan met de trieste klant praten ... maar de trieste dame wil nergens over praten, ze is triest omdat haar man vreemd gaart. Verlaat de winkel en ga naar Sweet Candy in het Knives District

Messen district

Praat met Candy Bop over alles, maar vraag haar vooral: "Do you happen to have a pastry with strong hallucinogenic content?" .....

Lovely Candy heeft hallucinogene kruiden en dat kun je krijgen als je haar de juiste complimenten geeft.

Dus geef Candy wat complimenten, kies gewoon wat complimenten uit de lijst die je krijgt ...

Blijf complimenten zeggen tegen Candy totdat je de optie krijgt om te zeggen: "Give me the hallucinogen and let's get this over with", gebruik dan deze optie en ......

 antwoord Candy's vraag met ja en ...... ze geeft Gallo een "Sweetinogen" cocktail.

Gallo weet niet wat te doen met die "Sweetinogen", dus bel de informant en vraag hem "How do I use the Sweetinogen?"  Je  informant zegt dat de Sweetinogen moet worden gemengd met een cocktail en vervolgens moet een persoon het drinken, maar Gallo moet het ook drinken om de "Dimension of Sincerity" binnen te gaan

Ga naar je kantoor. Ga naar het bureau ... Gallo's bureau heeft een poot verloren ....... in plaats van die poot ondersteunt de Gardening Manuel het bureau ... Gallo heeft de Gardening Manuel nodig, dus haal het Houten Been uit inventory en gebruik het op de Gardening Manuel, om de handleiding door het been te vervangen

De Garden Manual heeft de Latijnse namen van planten, inclusief de Engelse vertalingen. 

Verlaat het kantoor en ga naar de taxi, bij Phil's huis, via de rode pijl bij de brievenbus

Zoek de benzinetank van de taxi-auto en probeer deze te openen ... hij is verzegeld. Gebruik het honkbalmes op de benzinetank en ......

de taxi spuugt wat benzine uit ...... Gebruik het cocktailglas op de plas brandstof om wat benzine op te scheppen. Je hebt dan een onvolledige cocktail 

Ga naar Phil in zijn huis. Praat opnieuw met Phil en vraag hem over de "Cavernous Eucalyptus plant" ...... Phil weet niet of hij zo'n plant heeft omdat hij alleen de wetenschappelijke namen van zijn planten kent. Dus sluit het gesprek en toon Phil the Gardening Manual en .......

Phil zegt dat je het boek moet gebruiken op zijn onbekende planten die in de hoek staan. Dus ga naar de rechterkant van de kamer, waar de 4 onbekende planten staan.

Gebruik de tuinhandleiding voor alle 4 onbekende planten en ... Gallo komt erachter dat onbekende plant # 3 de eucalyptus is ...

Er is een blad gevallen van de eucalyptusplant, dus pak het Cavernous Eucalyptusblad

In inventory combineer het blad met je onvolledige cocktail en je hebt een bittere Diridango-cocktail.

Combineer de Diridango-cocktail met de Sweetinogen en ... Je hebt nu een "Sweetinogen Diridango"

Verlaat Phil en ga terug naar het Emporium. Ga de winkel binnen ... de trieste klantdame is verdwenen. Geef de Sweetinogen Diridango-cocktail aan de groothandelaar.

De groothandel drinkt de cocktail en ........ het werkt en Gallo drinkt ook de cocktail en komt terecht in:

De dimensie van oprechtheid:

Gallo hallucineert en hoopt dat hij fragmenten van zijn geheugen terug krijgt. Dit is een doolhof en Gallo moet de groothandelaar in dit doolhof vinden. Er zijn deuren en een stel glazen met verschillende kleuren. Je moet op de groene pijlen klikken, die je op de kleurrijke bril krijgt, om door de bril naar het volgende gedeelte van het doolhof te gaan.

Het eerste wat je moet doen is de deur van het kantoor openen en dan met je Alter Ego Gallo praten en alle opties gebruiken die je krijgt.

Wanneer Alter Ego Gallo het gesprek beŽindigd, klik je gewoon opnieuw op hem om verder te praten. Als er niets nieuws is om over te praten, stop dan met praten

Ga nu door het paarse glas (A), dat is helemaal aan de linkerkant, en ga dan door het bruine glas (B) rechtsboven.

Gallo staat dan boven het paarse glas bij een oranje deur. Open de oranje ronde deur en praat met de kip in het ei. Gebruik alle opties en zeg vaarwel.

Links van de oranje kippendeur staat een geel glas en een blauw glas ....... 

Ga door het gele glas (C) en open vervolgens de Griekse deur. Praat met Socrates en gebruik alle opties.

Zeg dan vaarwel en ga door het gele glas (D) om terug te zijn bij de kip. Ga door het bruine glas (E) en vervolgens door het groene glas (F).

Open de bizarre deur en praat met de groothandel en gebruik opnieuw alle opties totdat de groothandel verdwijnt.

Gallo moet zijn Alter Ego doden als hij wil dat de groothandelaar de waarheid over de meststof vertelt.

Ga door het groene glas en vervolgens het paarse glas om terug te zijn bij Alter Ego Gallo.

Gebruik je pistool op je Alter ego in de kantoordeur om je Ego te doden.

Ga door het paarse glas en het groene glas. Open de bizarre deur en praat opnieuw met de groothandelaar.

Vertel de groothandelaar dat je je ego hebt gedood en hij vertelt over de kunstmest en je gaat deze dimensie van oprechtheid uit

Terug in de groothandel krijg je een telefoontje van Phil en ga je naar Phil om alles aan Phil te vertellen. 

Phil ontslaat je omdat zijn zaak is opgelost ... Phil's planten is genezen ... Praat met Phil

Gallo keert terug naar zijn kantoor en dan ... Gallo krijgt een nieuwe zaak. Alle bloemen gaan dood, zelfs de planten van zijn informant en ook Phil wil  dat Gallo opnieuw komt helpen .. Het water is vergiftigd ........ Gallo verlaat zijn kantoor om het watergebied te onderzoeken.

Watertoren en Garbage Dumb gebied

Zie een watertoren die op de achtergrond staat. Een wegwerker werkt in de afgrond en zijn hamer ligt op de grond. Pak de hamer van de wegwerker.

In de linker benedenhoek van het scherm zijn rotsen. Gebruik de hamer op de grote rots, die vooraan staat om een ​​klein stukje ervan te breken. 

Pak dan de kleine rots van de grond.

Gooi de rots naar de wegwerker, wanneer hij zijn hoofd uit het gat steekt, om zijn aandacht te trekken. Praat dan met hem over alles.

Wanneer je klaar bent met praten met de wegwerker, gebruik dan je Baobab-pistool op de hoop aarde en ......

. .....een boom zal groeien maar is snel weer verdwenen en het Baobab-pistool is nu leeg.

Klik met de rechtermuisknop op de hoop aarde en ..... er zijn baobabzaden in de aarde, dus gebruik de vaas met mest op de aarde en ...

een boom zal over de afgrond groeien ... Klik op de boombrug om er over naar de andere kant over te gaan ... Gallo verliest zijn kantoorsleutel.

Hoe kom je in de watertoren:

Hier aan de andere kant van de afgrond is de vuilnisbelt ... Loop naar rechts. Een touw ligt op de grond en een made komt uit zijn gat.

Pak het touw. Wacht tot de made uit het gat is gekomen en pak dan snel de made ...

Als het je niet lukt om de made te pakken, probeer het dan opnieuw, als deze weer uit zijn gat komt.

De vuilnisbelt heeft een elektronische deur en aan de linkerkant van de deur zie je een zekeringenkast.

Er is een platform op de grond en een beveiligingscamera op een paal. Op de rand staat een "Undercover Cactus".

Klik met de rechtermuisknop op al die objecten om Gallo's opmerkingen erover te horen. Klik met de linkermuisknop op de beveiligingscamera om het ding uit te schakelen ........... maar er komt een beveiligingscamera uit het kijkgat in de elektronische deur om je te waarschuwen dat je met je handen van de camera moet afblijvende. Ga praten met de undercover cactus en gebruik alle opties. 

Deze cactus is een "womanizer" ....... maar hij is echt een undercover spion die hier is om de eigenaar van de vuilnisboer te bespioneren. Als je deze cactus vraagt ​​of hij die beveiligingscamera kan uitschakelen, zegt de cactus dat hij dat niet kan doen omdat hij undercover is.

Probeer de beveiligingscamera uit te schakelen met de hamer ...... 

maar de camera in de deur stopt Gallo weer .......

Gallo moet die camera in de deur voor de gek houden, dus combineer de golfclub met de kauwgombal.

 Gebruik vervolgens de golfclub / gumball-combinatie op de beveiligingscamera en ..... 

... de beveiligingscamera is nu uitgeschakeld.

Klik op het kijkgat in de elektronische deur en praat vervolgens in de beveiligingscamera die eruit komt en gebruik alle opties ........ Gallo mag de vuilnisbelt niet binnen, dus hij moet een andere manier vinden om er binnen te geraken. Gallo kan niets doen met die fuse box, dus ga terug over de boombrug en klik vervolgens op de rode pijl bij het verkeersbord om terug te gaan naar het Messendistrict en ga naar Phil's House via de rode pijl bij de brievenbus.

Ga Phil's binnen en praat met hem ...... Vraag Phil of je zijn keramische kist mag lenen via "Can I borrow your chest?" ...

Phil wil Gallo zijn kist niet geven, tenzij hij daartoe wordt gedwongen ... Laten we kijken of we Phil kunnen dwingen zijn kist aan Gallo te geven. Verlaat Phil, ga terug naar Candy's kraam en vervolgens terug naar de Water Tower en de wegwerker, via de rode pijl tussen de brievenbus en de disco. Wanneer Gallo terug is bij de watertoren, bel je de informant  op en vraag hem over Phil's kist via "I have to convince Phill Cloro to get rid of his chest" ...

De oplossing die je informant je geeft, is eenvoudig ... met Houtwormen zou het moeten lukken ... 

de informant vertelt Gallo hoe dit te doen, dus luister goed.

Haal de Maggot uit de inventory en klik ermee op de wegwerker, wanneer hij zijn hoofd uit het gat steekt ...

Gallo vraagt ​​de wegwerker om de made in het stinkende water van het riool te dopen en de wegwerker zal dit doen. In je inventory heb je dan een "Sewer Maggot". Ga terug naar Phil en ga zijn huis weer binnen. Ga achter Phil staan, bij de keramische kist. Combineer de Sewer Maggot met de verfpot en je hebt een verfpot met "Woodworm-Woo". Gebruik de Woodworm-Woo pot op Phil's kist en ......

Phil is geschokt en nu wil hij van de kist af, dus Gallo mag het hebben. Gallo pakt automatisch de "Worm-Eaten Chest" op.

Verlaat Phil opnieuw en ga terug naar de Watertoren / Garbage Dumb. Steek de boom brug opnieuw over en ga naar de elektronische deur van de vuilnisbelt. 

Gebruik de houtwormen kist op het platform.

Gallo maakt eerst de kist leeg, maar hij bewaart een paar zaden voor zijn informant en hij plaatst de kist op het platform en kruipt erin.

Een veer schiet de kist over de muur op de vuilnisbelt en Gallo vliegt naar buiten en hij landt in de watertoren.

Watertoren

Open de kledingkast en pak er het knuffeldier en de ingekapselde blender uit. Gallo wil het skelet niet nemen.

 

Er zit een luik in de vloer ...... Probeer het luik te openen ... Gallo kan het luik niet met zijn blote handen openen ... Hij heeft  gereedschap nodig ... 

Klim omhoog ladder naar het dak van de watertoren.

De taxichauffeur zit op het dak. Aan de rechter kant steekt een metalen voorwerp uit het dak en op dat metalen voorwerp heeft een vogel een nest gemaakt. Een vogel vliegt rond in de lucht. Er zijn ook geurende stokken op het dak en de voorste stok ruikt naar een roos en de andere, op de achterkant van het dak, ruikt naar een tulp . Praat met de voormalige taxichauffeur over alles ... de voormalige taxichauffeur mediteert op het dak, probeert Nirvana te bereiken, maar hij kan laat Gallo zien hoe hij uit de toren moet komen, maar alleen wanneer Gallo hem laat zien dat hij in perfecte harmonie is met zijn filosofie.

Haal de Zaden  uit de inventory en geef ze aan de voormalige taxichauffeur en .......

Gallo vraagt ​​hoe hij uit de watertoren kan komen en krijgt een ijzeren staaf van de taxichauffeur, die hij in een koevoet moet veranderen. Ga terug naar de watertoren. Zoek een losse steen in de muur. Je vindt de steen in de muur tussen de ladder en de kledingkast. Gebruik de hamer op de steen in de muur en doe dit twee keer .... Dus klik 2x met de hamer op de steen ....

De steen valt op de grond. Pak de steen.

Steek de ijzeren staaf in het muurgat en gebruik vervolgens de hamer erop om een ​​koevoet te maken van de staaf

Pak de koevoet en gebruik hem op het luik en ...

Gallo opent nu het luik met de koevoet. Daal de ladder in het luik af en ......

Gallo komt terecht  in een vergadering van de Alien Brotherhood.

Een Alien zegt dat je je masker af moet doen. Je hebt niet het juiste masker en de juiste tong om met de leider te spreken. 

Praat meerdere keren met de Alien op de laatste rij.

Dus als het eerste gesprek voorbij is, klik je nogmaals op die alien om verder te praten met verschillende opties. Blijf dit doen totdat er geen nieuwe opties meer zijn

Om met de buitenaardse leider te kunnen praten, heeft Gallo een Alien Mask met een intrekbare tong nodig

Loop een beetje terug naar de uitgangsdeur. Aan de muur zie je een schema en een notitie. 

Klik met de rechtermuisknop op dat schema om Gallo's opmerking te horen. Pak dan de "Flypaper note" .....

Het vliegpapier is bedekt met lijm en vliegen ......

Open de uitgangsdeur en verlaat de watertoren. Praat met de wegenwerker en zeg dat je de kantoorsleutel hebt laten vallen. Hij zegt dat het weggespoeld is door het riool.

Bel de informant weer op ......Maar de informant is nu niet beschikbaar ... Gallo krijgt Mario de barman aan de lijn. 

Ga naar de snoepkraam en praat met Candy Bob en vraag haar over die "Shady guy" ......

Ga naar je kantoordeur. Voor de deur van je kantoor is een mangat in de weg ... het is een rioolput ... Gebruik de koevoet op het mangat en .....

....Gallo heeft zijn kantoorsleutel terug.

Ga naar Emporium, ga naar binnen en praat met de groothandelaar. Vraag "Would you give me an alien mask in exchange for a glass Diridango?".

Maar de groothandelaar drinkt geen alcohol meer ...... hij wil een blauw alcoholvrije drank en hij vertelt Gallo waar hij die kan krijgen. Zeg vaarwel.

Een 'rijke klant' staart naar de honkbalknuppel ..... Praat met de rijke klant ....... de trieste vrouwklant, die hier eerder was, is de vrouw van deze man. Verlaat de winkel en ga naar de verlaten taxi bij Phil's huis. De taxi is niet meer verlaten ... Baby Punk zit erin en hij draagt ​​het masker dat in het Emporium was. Dat masker heeft een intrekbare tong ....,

Praat met Baby Punk en vraag of je zijn intrekbare tong kunt lenen.

Maar Gallo mag de tong niet hebben. Gebruik alle andere opties, vooral de opties waarmee je de baby naar zijn advertentievaardigheden kunt vragen .....Baby zegt dat Gallo zijn moeder, en dat is de barman van de Disco, om een ​​paar tips over reclame moet vragen. Ga het huis binnen en praat met Phil over alles, maar het is niet veel. Ga naar het Knives District en ga nu naar de discoclub

The Knife and the Cleaver Disco Club

Gebruik na de introductie met de barvrouw nog geen gespreksopties, maar sluit het gesprek. Kijk rond. Een magere klant en een Gespierde klant zitten aan tafel en een tv hangt boven hen ... de tv doet het niet. ..... Een muis eet van een stuk taart dat op de grond ligt.  De muis komt en gaat. Een kroonluchter hangt aan het plafond, net boven het stukje taart en de muis ....

Klik op de kroonluchter .... Gallo vertelt dat als de kroonluchter zou vallen, hij de muis zou  kunnen vangen.

Een dartbord hangt aan de muur, boven de Juke-box achter de deur. Bij de juke-box staat een nep-roos en een mysterieus standbeeld. Klik met de rechtermuisknop op al die dingen om Gallo's opmerkingen te horen. Ga nu weer praten met de barvrouw, de moeder van Baby Punk, en vraag waarom de tv niet werkt ....... De barvrouw vertelt over de tv-zender.

Bestel nu een cocktail en ... de barvrouw maakt 3 cocktails en zet ze op de bar ....

Het  zijn een groene, een gele en een paarse kan, maar raak nu de drankjes nog niet aan

Praat met de Gespierde klant en gebruik alle opties.

De gespierde man kan iets tegen de kroonluchter gooien, maar hij heeft iets zwaars nodig. Zeg vaarwel.

Ga naar de jukebox en pak de neproos. Klik op de jukebox en Gallo haalt een CD uit de jukebox

Ga naar buiten en naar de snoepkraam en praat meerdere keren met Candy Bob. Sweet Candy is jaloers en boos op Gallo.

Je kunt de optie gebruiken om verder met Candy te praten, maar na elke optie moet je opnieuw op Candy klikken om door te gaan met praten.

Ga naar de Water Tower en steek de boombrug over naar de andere kant van de afgrond. Loop naar de undercover cactus en praat ermee ...

Vraag: "How can I reclaim the heart of a Jealous woman?" .......De cactus geeft Gallo een hint in ruil voor een golfclub. 

Ga dus terug naar je kantoor en pak een nieuwe golfclub, uit de golftas die naast je kluis staat.

Ga terug naar de undercover Cactus en geef hem de golfclub.

Cactus zegt dat Gallo aan Candy een romantische roos moet geven. Gallo heeft de Fake Rose van de Disco maar het ruikt niet als een roos.

Steek de boombrug over naar de watertoren en klik op Enter om er binnen te gaan

Klik met de rode pijl op de ladder om door het luik omhoog te klimmen en ga dan verder omhoog naar het dak.

Gebruik de neproos op de rozengeurstok, zodat de neproos naar een echte roos ruikt

De vogel zit nu op het nest en het nest zit op de tv-zender ..... Gebruik het touw op de tv-zender onder het nest.

Klim terug in de watertoren. Het uiteinde van het touw hangt in de buurt van de kast van de kast en er liggen glasscherven op de vloer. Trek aan het touw en .......

Gallo haalt het nest uit de tv-antenne en nu werkt alles weer.

Gallo kan de glazen scherven niet oppakken, dus verlaat de watertoren door de ladder in het luik te beklimmen en ga dan via de deur van de toren naar buiten.

Ga naar het Emporium maar ga niet de winkel in. Gebruik buiten de winkel de geurende roos in het water van de huilende fontein en ...

Gallo heeft nu een romantische roos. Ga naar Candy Bob en geef haar de romantische roos en .....

Sweet Candy houdt weer van Gallo.

Discotheek:

Een niet-alcoholische drank voor de groothandelaar:

Ga opnieuw de discoclub binnen. De 3 cocktails die je eerder hebt besteld zijn verdwenen ...... 

De tv werkt weer en de barvrouw kijkt regelmatig naar de tv ....Klik op de barvrouw en bestel een andere cocktail.

Gallo bestelt een Virgin-cocktail en de barvrouw vult 3 glazen, maar ze kan niet garanderen dat de drankjes pure virgin-cocktail zijn.

NB: De 3 glazen die nu op de bartoog staan, moeten nu  geel en halfvol zijn, leeg en rood halfvol zijn .... d is dit niet het geval klik dan opnieuw op de barman en bestel nieuwe cocktails ..... blijf doen dit totdat je van links naar rechts een geel glas halfvol, een leeg glas en een rood glas halfvol hebt ....Gallo heeft voor de groothandelaar een volledig vol blauw glas nodig.

De barvrouw zal naar de tv kijken en ze zal dit met tussenpozen doen .......

Als de barvrouw naar de tv kijkt, klik dan snel op de rechter RODE GLAS 

Gallo plaatst het rode glas in het midden en het lege glas aan de rechterkant. en......

De barvrouw vult de glazen verder ... Het middelste glas is dan volledig oranje / rood en het rechterglas is half vol blauw.

Wanneer de barman weer naar de tv kijkt, klik je op het blauwe rechter glas om het in het midden te zetten en dan .....

klik snel opnieuw op het blauwe glas om het links te zetten en ...... De barvrouw vult alle glazen en het linker glas is nu volledig blauw

Pak nu het volledige gevulde blauwe glas ... Gallo heeft nu een Pure Dealcoholiser

Verlaat de disco en ga naar het Emporium en ga de winkel in Geef de Pure Dealcoholiser aan de groothandelaar ......

 maar .... de groothandel wil geen alcoholische drank, het moet alcoholvrij zijn. Combineer de Pure Dealcoholiser met de Sweetinogen Diridango.

Je hebt dan een niet-alcoholische drank. Geef dit niet-alcoholische drankje aan de groothandelaar.

In ruil daarvoor geeft de groothandelaar Gallo een Alien-masker.

Ga terug naar de taxi voor het huis van Phil en praat opnieuw met Baby Punk .... Doorloop alle opties totdat je Baby kunt vragen naar zijn advertentievaardigheden ... je hebt dit eerder gedaan maar vraag het opnieuw, misschien via "Herinner me hoe ik een reclameman kan worden "...... Baby vertelt Gallo opnieuw naar de disco te gaan om zijn moeder, de barman, erover te vragen.

Dus ga terug naar de Disco en klik op de barvrouw en vraag haar nu "Do you know the real estate agent on Rhododendron Road?" .....

Nou ... Baby Punk is haar zoon, maar ze vindt hem niet leuk. Gebruik alle andere opties en ....... Moeder zegt dat Baby kan worden omgekocht met een jaarvoorraad van snoepjes ....

Verlaat de disco en praat met Candy en zeg "I need a year's worth of sweets" en.....

Gallo zegt dat de snoepjes voor zijn zakenpartner zijn en Candy vindt dit prima.

Ga nu terug naar de taxi en zie ....... Candy heeft een berg snoep bij de taxi afgeleverd en ......

Baby Punk doet zijn masker af en Gallo pakt het op en haalt de intrekbare tong eruit ...

Pak de Popsicle, die op de grond ligt bij de snoepjesberg

Gallo heeft nu zijn buitenaards masker en de intrekbare tong, dus hij is nu klaar om met die buitenaardse leider te praten, dus ga terug naar de watertoren

Watertoren en Vuilnisbelt:

Ga de watertoren binnen en wanneer Gallo binnen is, combineer je het Alien-masker met de uitschuifbare tong

Klik dan met het buitenaardse masker met tong op de leider van de Broederschap.

Gallo zet het masker op en praat met de leider die hem zal helpen bij het openen van de fuse box van de vuilnisbelt

om in staat te zijn om dit te doen moet Gallo een Alien lockpick in elkaar knutselen. De alien in de laatste rij geeft de instructies over hoe Gallo dit moet doen.

Klik met de linkermuisknop in de inventory op de instructies om het te lezen ...

Klim naar de bovenste kamer van de watertoren, waar de kleerkast is. Gebruik het vliegpapier op de glas scherven die op de vloer liggen.

Je hebt nu schuurpapier. Combineer het schuurpapier met de Encrusted-blender om de blender te reinigen. Combineer vervolgens de Cleaned Blender met de vork. Combineer de Blender met de CD en je hebt een Alien lockpick. Gallo gaat automatisch naar Candy Bob, omdat de missie gevaarlijk kan worden en daarom geeft Gallo zijn cactus Thorn aan Candy Bob voor bewaring.

 Ga terug naar de watertoren en ga opnieuw naar binnen. Gallo zet automatisch zijn buitenaards masker op en ........ Lange scŤne ......

Gallo haalt wat batterijen die hij in de alien lockpick moet stoppen en de leider legt alles uit en dan verdwijnen alle aliens. Gallo haalt de mal uit het water.

We zien dan een scŤne bij Candy en dan loopt Gallo de watertoren uit ...

Gallo wil zijn cactus Thorn terughalen, dus ga terug naar Candy en ........

 Thorn is weg .... Candy zegt dat ze Thorn aan de vuilnisbelt eigenaar heeft gegeven voor bewaring. 

Ga naar de Garbage Dump Electronic Door. Combineer de Alien lockpick met de batterijen. Gebruik dan de Alien lockpick op de zekeringkast en ..... 

de elektronische deur gaat open. Ga door de open deur naar binnen en we zijn dan op de vuilnisbelt. Het zoeken naar de mal hier is als het zoeken naar een naald in een hooiberg zonder goed gereedschap. Een olifant blokkeert de hekdeur, dus Gallo kan de hekdeur niet openen om er doorheen te gaan.

Kijk hier naar alles ... let op het gat in het houten hek. Verlaat dan de vuilnisbelt en ga terug naar de kraam van Candy. 

Klik op de liefhebbende Enamoured Customer en luister.

Ga de discoclub binnen. Geef de steen aan de gespierde klant en ........

Muscly gooit de steen tegen de kroonluchter. Dit valt op de muis.

Loop naar rechts en klik op de gevallen kroonluchter en ...... Gallo neemt de muis van onder de kroonluchter

Ga terug naar de vuilnisbelt en ga weer binnen door de open elektronische deur ...... Er is een gat in het houten hek .....

Gebruik de muis op het gat in het hek en .. ....

De olifant is bang voor muizen en rent weg. Open de hekdeur en loop naar links ....

Kijk rond ... klik met de rechtermuisknop op alles wat je kunt om de opmerkingen van Gallo te horen ...... Verlaat de stortplaats via het pad (rode pijl) achter de rubberen matras en ... Gallo komt aan bij de automaat bij de Emporium ..... Je hebt nu een kortere weg naar de vuilnisboer ontgrendeld ...... Ga de Emporium-winkel binnen en praat met de groothandelaar... vraag de groothandelaar om een ​​mal-detector via "I need a device to find a mold "... Gallo heeft hier nog steeds schulden ... De groothandelaar zal Gallo's schulden annuleren en hem een ​​schimmeldetector geven als Gallo een zwarte diamant voor hem heeft

Ga terug naar de vuilnisbelt ... je kunt dit nu doen via het pad achter de automaat.

Terug op de vuilnisbelt ga je een scherm naar beneden, via de rode pijl onder de parasol. Verwijder het zeil en zie een bank. Pak het kussen.

In de rechter benedenhoek van dit scherm zie je een tandwiel op de grond ... Klik met de linkermuisknop op het  tandwiel om het uit de weg te ruimen en pak dan de kolen.

Ga terug en dan door de hekdeur en dan terug door de elektronische deur ..... Steek de boombrug over en ga naar de wegwerker .......

Wanneer de wegwerker zijn hoofd weer uitsteekt, geef je hem het kussen ... De wegwerker gaat even slapen, maar hij laat zijn schop hier. Pak de schop

Ga terug over de boombrug en de vuilnisbelt weer in. Ga weer door de hekdeur .... Achter de hekdeur staat een fornuis .... 

Open het fornuis en plaats de kolen in het fornuis .... Het fornuis brandt nu ... Haal de popsicle uit de inventory en gebruik het op het brandende fornuis .....

Gallo heeft nu een gerookte ijslolly en misschien kan hij dit als een zwarte diamant aan de groothandel verkopen. 

Ga dus terug naar de groothandelaar, via het pad achter de matras, en laat hem de Smoked Popsicle zien ...

De groothandel is bijna "verkocht" maar hij wil dat het ding meer glans krijgt.

Ga terug naar de watertoren en ga naar binnen. Naast de deur staat dat schema op de muur ...je nam hier het Flypaper, maar nu hangt hier nog een briefje. 

Klik met de rechtermuisknop op het briefje om deze te lezen ...

Het briefje vertelt Gallo over een Glow Stick die boven in de pijpen zit ...

Ga naar de bovenkamer van de toren ..... Bij de ladder zijn twee gebroken pijpen ...... 

Klik links op die pijpen en ... Gallo vindt een gloeiende stok in de pijp en hij neemt het ...

Combineer de Glowing Stick met de Smoked Popsicle en ... We hebben een Fake Black Diamond ..Haast je ... voordat de ijslolly smelt ... 

Ga terug naar de groothandel en geef hem de Fake Black Diamond en ...

Gallo's schulden worden geannuleerd en hij krijgt de Mold Detector ....

Gallo verlaat de winkel snel voordat de groothandel erachter komt dat hij voor de gek is gehouden. Ga naar de achterzijde van de vuilnisbelt, via het pad achter de automaat. Terug op de vuilnisbelt ga je naar het volgende scherm, waar je de kolen en het kussen hebt gevonden ... Zoek hier de "Stinky Junk". .... je vindt het in de berg links onderaan in dit scherm ...... Combineer de mal met de mal-detector. Gebruik vervolgens de schimmeldetector op de Stinky rommel.

Gebruik vervolgens de schop op de rommel met schimmel en .......

Gallo graaft een oude koelkast op.

Het gaat nu een tijdje vanzelf ... Uit de koelkast neemt Gallo een mal en ook een papier met handafdrukken erop ...

De handafdrukken met de schimmel erop zijn hetzelfde als in de watertoren. Dan verschijnt de vuilnisbelt eigenaar in het luik van de toren

Praat met de vuilnisbelt eigenaar .... Hij is de dader, tenminste, dat is wat Gallo denkt ... De vuilnisbezitter wil een spel spelen met Gallo en hij zit in een kraan.

De grijparm van de kraan tilt Gallo op om hem in de lucht te hangen.

Blijf de praatopties gebruiken om met de eigenaar van het afval te praten totdat Gallo vlak voor de neus van de eigenaar van het afval hangt en je weer controle krijgt ...

Gooi vervolgens de kauwgomballen naar de eigenaar van het afval

De vuilniseigenaar valt uit de kraan en Gallo gaat bovenop hem zitten

Gallo haalt cactus Thorn en zijn dagboek uit de jaszak van de vuilnisbezitter en we gaan er allemaal naar terug

Greenhouse Manson

Gallo heeft de eigenaar van het afval geboeid en hem naar het landhuis van Phil Golo gebracht waar iedereen bijeen is. 

Gallo heeft het dagboek op de bank gelegd.

Gallo denkt dat de eigenaar van het afval verantwoordelijk is voor de vervuiling van het water en de doden van alle planten. 

Gallo legt cactus Thorn op de bank

Als je weer controle hebt, pak je het dagboek van de bank. Klik met het dagboek op de vuilnisbezitter en ....

Gallo leest hardop voor uit het dagboek in een poging de dader te ontmaskeren.

Gallo moet zijn zaak bewijzen. Gebruik de schimmel op Thorn om te bewijzen dat het water is vergiftigd door de schimmel uit de koelkast.

Laat het handafdrukken papier dan zien aan de eigenaar van het afval.

Kijk op je gemak naar de eind film

 De handafdrukken zijn niet van de eigenaar van het afval .... het zijn Gallo's handafdrukken ....... 

De oude koelkast was de koelkast van Gallo en hij bracht het ding zelf naar de afvalberg

Gallo zelf is de oorzaak van de watervervuiling en de dood van de planten .....

Zie het einde ... na de credits

2019: Walkthrough door: Louis Koot