2019: Walkthrough door: Louis Koot

Repentant is het vervolg op de game Little Kite en laat ons zien hoe Oliver de kans krijgt zichzelf te  "verlossen" van de vreselijke dingen die hij zijn vrouw Mary heeft aangedaan. Het is 3 jaar geleden dat de gebeurtenissen met Mary en Oliver in Little Kite zijn gebeurd. Mary heeft Oliver verlaten en ze zijn gescheiden. Oliver lijdt aan een sterk gevoel van spijt over de vreselijke dingen die hij zijn ex-vrouw Mary heeft aangedaan. Zijn pogingen om de relatie met Mary te herstellen zijn mislukt en deze mislukking heeft zijn toestand en alcoholverslaving verslechterd. Maar er is hoop voor Oliver als hij getuige is van een overval die is begaan door een jong meisje. Op dat moment krijgt Oliver de kans om voor zijn zonden te betalen door een andere persoon te helpen. Maar wie heeft echt hulp nodig en wie is het slachtoffer?

  • Om het Game-menu te openen, druk je op de Escape-toets of je klikt op het pictogram linksonder in het scherm. 
  • De inventaris gaat open wanneer je de cursor naar de bovenkant van het scherm verplaatst. 
  • Je kunt alle hotspots op het scherm bekijken door op het vergrootglaspictogram linksonder in het scherm te klikken, maar je kunt dit maar 20 keer doen. 
  • Het spel wordt automatisch opgeslagen op vaste punten in het spel. 
  • Wanneer het spel opslaat, verschijnt er een bandrecorder in de rechteronderhoek van het scherm. 
  • De auto-saves worden individueel opgeslagen en je kunt ze weer in het spel laden via de "Load" -functie op het hoofdscherm. 
  • Je kunt het spel spelen met Engelse, Russische en Nederlandse ondertitels.

Oliver luistert thuis naar een telefoonbericht van zijn ex-vrouw Mary en vervolgens van een man die Sergei heet. Mary heeft genoeg van het feit dat Oliver haar constant belt en ze wil dat hij hier mee stopt.

Sergei heeft een baan voor Oliver, maar het is niet helemaal legaal, dus Oliver moet niet met de auto komen, maar hij moet de metro nemen. Oliver gaat op weg naar deze Sergei-kerel en hij neemt inderdaad de metro. Let op het meisje dat ook in dezelfde metro zit als Oliver ...

Oliver weet het nog niet, maar dat meisje zal zijn leven voor altijd veranderen ....... Dan komt Oliver aan bij:

De Mini markt

Buiten

Bij de mini-markt ontmoeten we het meisje uit de metro weer, maar ze is nog niet de mini-markt binnen gestapt

Loop naar het meisje en probeer met haar te praten ... maar het meisje wil niet met Oliver praten.

Het meisje staat bij een van de pilaren en aan die pilaar hangt een vreemd apparaat. Je ziet ook dat een van de ramen van de mini-markt kapot is ... er zit een gat in dat raam. Boven dat gebroken raam zie je een van de lampen. Probeer de mini-markt te betreden ... maar Oliver wil niet naar binnen ... hij wil eerst Mary bellen. Nou ... er hangt een openbare telefoon aan de pilaar, dus klik op de telefooncabine ....

Oliver vertelt dat het te donker is in de telefooncabine... hij kan niet eens zien waar hij zijn munten in moet gooien. Oliver moet het lichter maken in de telefooncabine.

Kijk rond ... gebruik het vergrootglas om alle hotspots op het scherm te zien. De auto die achter de telefooncel staat heeft een spiegel. Voor die auto ligt een baksteen en een leeg blikje op de grond. Achter de telefooncel staat een schakelkast tegen de gevel van de minimarkt. Het onderste deel van die schakelkast heeft een metalen plaat als deksel. Tussen de deur van de minimarkt en die schakelkast staan ​​wat kratten en een afvalbak. In een van die kratten staat een koevoet. Naast de afvalbak staat een fles die half leeg is

Neem de baksteen en neem het frisdrankblikje.

Klik op de autospiegel ...... Oliver vertelt dat de spiegel kapot is.

 Neem de baksteen uit de inventaris en gebruik deze op de autospiegel om de spiegel van de auto af te breken.

Ga naar de kratten en neem de Koevoet en neem ook de half lege fles die naast de afvalbak staat.

Gebruik de koevoet op de metalen plaat van de schakelkast om die metalen plaat te pakken.

Loop naar het meisje en het gebroken raam. Boven het kapotte raam zie je een lamp ... Oliver moet het licht van die lamp naar de telefoon richten.

Neem de autospiegel uit de inventaris en plaats de spiegel in het gat van het raam ......

de spiegel reflecteert de lichtstraal van de lamp. Haal de metalen plaat uit de inventaris en plaats het op dat vreemde apparaat dat op de pilaar steekt waar het meisje staat .....

... de lichtstraal is nu op de grond gericht. Neem de half lege fles uit de inventaris en plaats deze op de plek waar het licht de grond raakt en ......

.... het licht schijnt nu in de telefooncabine. Dus Oliver heeft nu licht in de telefooncel.

Klik op de telefooncel en neem vervolgens Oliver's munten uit de inventaris en klik met de munten in / op de telefooncel .......

... Oliver gebruikt een van zijn munten om Mary te bellen, maar ..... Mary wil niet met Oliver praten, dus ze hangt snel op. 

Heb je hier al die moeite voor gedaan.....Ga nu de Mini Market binnen.

Mini markt:

Binnen:

De winkelier staat achter zijn toonbank en hij is geen erg vriendelijke kerel, zoals Oliver op het punt staat te ontdekken.

Praat met  winkelier en Oliver vraagt ​​de man waar de frisdranken zijn ... De frisdranken bevinden zich achterin de winkel. Het spel maakt nu een eerste auto-save.

Probeer een scherm naar rechts te gaan en .........

De winkelier herkent Oliver van een krantenartikel

De winkelier heeft gelezen over Oliver's alcoholprobleem in de krant en wat hij zijn vrouw heeft aangedaan

Oliver verliest zijn beheersing en hij geeft de vent een beuk op zijn neus

Rechts van de winkeldeur staan ​​een paar dozen op de planken. Op de bovenste doos ligt een Stanley Mes / Box cutter. Pak het Stanley Mes

Wanneer je het mes hebt gepakt ga dan een scherm naar rechts ..... Oliver zal dan achter in de winkel zijn. 

Aan de achterwand zijn de koeling met koude dranken en een frisdrankautomaat.

Open de rechter glazen deur van de frisdrankenkoeling ...... Oliver wil geen van die dranken, dus sluit de deur weer en .......

..... een staaf / buis valt op de grond ...... pak die staaf / buis ...

Klik nu op de frisdrankautomaat ...... Oliver probeert een frisdrank uit de machine te halen, maar het blijft steken in het apparaat

Een stapel grote tonnen staat naast de frisdrankautomaat. Boven de stapel tonnenzie je een ventilator in de muur.

 Een emmer staat onder de stapel blikken en naast de tonnen staat een brandblusser

De grote tonnen worden samengehouden met twee riemen. Kijk naar de emmer en kijk naar de ventilator. Klik op de brandblusser ......

Oliver kan de brandblusser niet meenemen omdat deze vastzit op de plank, maar hij opent de brandblusser even en.......

.Rook komt uit de brandblusser maar het ventilatiesysteem zorgt er voor dat de rook word weggezogen

Ga terug naar de voorkant van de winkel en praat opnieuw met de winkelier en vraag hem alles. 

Vraag de eigenaar vooral naar de frisdrankautomaat ...... maar de man is niet erg behulpzaam

Zie links van de winkeldeur een apparaat met een kleerhanger eraan hangen ...... de kleerhanger is bevestigd aan een elektrische draad.

Oliver kan de kleerhanger niet pakken vanwege de elektrische draad. Volg nu de draad, over de vloer, naar links ....... achter de toonbank zie je dan de deur van de opslagruimte. Je zult zien dat de stekker van de kleerhangerdraad is aangesloten op een stopcontact op de vloer. Trek de stekker uit het stopcontact

Nu kan Oliver de kleerhanger nemen, dus ga terug naar de winkeldeur en pak nu de kleerhanger

Ga terug naar de frisdrankautomaat achter in de winkel. Gebruik de kleerhanger op de opening, aan de onderkant van de frisdrankmachine en ..... 

Oliver haalt de blikjes uit de machine en in de inventaris heb je een vol frisdrankblikje

Ga terug naar de balie ....... Maar Oliver kan de verleiding niet langer bestrijden, dus hij haalt een alcoholische drankje uit de schappen en .......

.......dan zien we waarom dat meisje naar deze mini-markt is gekomen ...

Het meisje trekt een pistool ... ze wil de mini-markt beroven en ze houdt de winkeleigenaar onder schot ... Ze wil geld ....

Je kunt proberen met het meisje te praten, maar ze wil niet naar Oliver luisteren. Dus ga terug naar de frisdrankautomaat, achter in de winkel. Ga voor de stapel tonnen en de emmer staan. Neem de staaf / buis uit de inventaris en plaats de staaf / buis in de ventilator om de ventilator te blokkeren. Klik vervolgens opnieuw op de brandblusser en kijk wat er gebeurt ......

Oliver drukt opnieuw op de brandblusser en nu wordt de winkel gevuld met rook, omdat je de ventilatieventilator hebt geblokkeerd...

Terwijl de winkel vol is met rook ga je terug naar de voorkant van de winkel en .......

De winkeleigenaar heeft het meisje overweldigd en hij houdt haar nu onder schot ... 

Cut scene ..... we zien wat een "aardige" kerel de winkelvent  echt is

De game wordt hier opnieuw opgeslagen

Weg met de stoere vent

Als je wilt, kun je met het meisje en met de winkeleigenaar praten.Verlaat dan de winkel ... 

Oliver wil Sergei bellen, maar een stoere vent gebruikt de telefoon.

Praat met de stoere vent, maar hij hangt niet op en hij zegt dat hij een professionele bokser is. Probeer hem de alcoholfles te geven ...

Maar deze stoere vent drinkt geen alcohol, maar als Oliver hem 5 eiwitdranken geeft, verlaat hij de telefooncel. De man zegt welke drankjes hij wil.

Ga terug de winkel binnen en vraag de winkeleigenaar naar de eiwitdranken.

Oliver mag elke eiwitdrank nemen die hij kan vinden. 

Oliver moet dus 5 blikken met eiwitdranken vinden. Het eerste blik staat naast de winkeldeur, dus pak dat op

Ga dan naar de achterkant van de winkel. Je ziet een hangende reclamefolder op het rek tegen de ramen. Als je op die advertentiemap klikt, zie je er andere advertentieproducten op. Het rek, links van die reclamefolder, staat vol met zuivelproducten en in die schappen kun je Blikje 2 pakken. Rechts op de advertentiemap staat het rek met alcoholische dranken en daar kun je Blikje 3 ophalen.

Open de koelingkast opnieuw en neem blik 4 eruit

Ga terug naar de voorkant en probeer de deur van de opslagruimte te openen. De deur is op slot dus vraag de eigenaar naar de sleutel

De winkeleigenaar heeft de sleutel verloren, dus Oliver moet deze vinden. Aan de muur, achter de eigenaar, zie je een vlek op de vloer ...

Klik op die vlek en Oliver vertelt dat er een emmer heeft gestaan

Nou ..... waar hebben we een emmer gezien? .... 

De winkelier wil nu dat het meisje op haar knieŽn gaat zitten ... Praat met het meisje ..... Oliver wil het meisje helpen .....

Ga weer naar de achterkant van de winkel en ga voor de stapel grote blikken staan ​​... Probeer de emmer te pakken ....

Oliver kan niet in de emmer kijken omdat er 2 grote tonnen op staan ​​en de tonnen aan elkaar zijn vastgebonden met riemen. 

Snij de riemen door met het Stanley mes

Als Oliver  de riemen heeft doorgesneden met het mes verwijder je de 2 tonnen die op de emmer staan. Klik vervolgens op de emmer en ... 

Oliver haalt de sleutel van de opslagruimte uit de emmer

Ga terug naar de deur van de berging en open de deur met de sleutel en ga dan naar binnen

Opslagruimte:

De 5e eiwitdrank staat in het opbergrek. Klik erop, maar Oliver kan het niet nemen omdat het aan de plank is vast gelijmd. Naast het blik staat een emmer met teer en op de onderste plank een fles met olie. Neem de oliefles. Gebruik het Stanley mes op het eiwitdrankblikje om het etiket en het deksel er af te snijden.

Open de opbergkast ... Aan de binnenkant van de linkerdeur van de kast bevindt zich een stukje foto ... Neem het stukje foto.

Er staan ​​lege blikken in het kastje op de planken ..... Gebruik het deksel  van het blik op het blikje op de onderste plank. 

Oliver pakt dat lege blik en doet het deksel erop

Neem het etiket uit inventaris en gebruik het op de teeremmer om het etiket plakkerig te maken.

Combineer vervolgens het kleverige etiket, in de inventaris, met het lege blikje ........

Een tweede fotostuk ligt op een doos, op het onderste scherm ... Neem dat tweede fotostuk. Verlaat deze kamer en ga terug naar de achterkant van de winkel, naar het rek met de zuivelproducten. Neem nu een pak melk van de bovenste plank. Combineer, in inventaris, de melk met het lege blikje en Oliver heeft nu 5 eiwitdranken.

Verlaat de winkel en geef de 5 eiwitdranken aan de stoere vent en hij vertrekt.

Gebruik je laatste munt in de telefooncel om Mary opnieuw te bellen ... je moet dit twee keer doen ...

Mary wil niet met Oliver praten

Cut Scene: Oliver gaat ronddwalen en denkt een beetje na en hij besluit het meisje te gaan helpen omdat hij die winkeleigenaar niet vertrouwt.

Dus Oliver gaat terug naar de mini-markt

Mini markt

Klik buiten de minimarkt op de schakelkast ....... Het is vergrendeld. Ga de winkel binnen ......... Er is niemand ..... Geen meisje en geen winkeleigenaar. Ga naar de deur van de opslagruimte. De deur is weer vergrendeld, dus gebruik de sleutel op de deur om deze te ontgrendelen en ga dan naar binnen en ....

Het meisje is vastgebonden en half uitgekleed en ......... de eigenaar zal Oliver neerslaan.

Droom

Oliver is bewusteloos en droomt over Mary en Andrew. Op de paden zie je bloedige voetstappen. 

Je moet de droompaden volgen naar 4 items die een belangrijke rol hebben gespeeld in Oliver's leven met Mary.

Eerste pad:

Volg het droompad naar rechts. Bij de eerste splitsing in het pad verder rechts. Neem het volgende linkerpad en volg dat pad naar een tafel.

Klik op de tafel en je hoort Mary die een opmerking geeft....... en de tafel verdwijnt.

Pad 2:

Van de tafel: Volg het pad terug en ga bij de splitsing naar beneden. Volg bij het volgende kruispunt het pad verder links.

 Bij de volgende kruising ga je naar beneden en volg je het pad tot het einde

Klik op het kapotte servies ... je hoort Mary weer en het kapotte servies verdwijnt.

Pad 3:

Volg het pad terug en ga bij het eerste kruispunt rechts. Bij de volgende 3 kruispunten neemt u het pad omhoog

Aan het einde van het pad staat een badkuip ..... Klik op de badkuip

We horen Andrew en het bad verdwijnt.

Pad 4:

Ga naar beneden en naar achteren, splits rechtdoor, bij het kruispunt omhoog, bij de splitsing rechtdoor, volgende kruising ga rechts, volgende kruising recht omhoog en ....

Mary staat aan het einde van het pad .......

Klik op Mary ........ Mary verdwijnt en we zien hoe gewelddadig het huwelijk van Mary en Oliver is geweest .....

Het meisje maakt Oliver wakker in de berging.

Opslagruimte:

Praat met het meisje ... haar naam is Christina. ... 

de klootzak van een winkeleigenaar heeft geprobeerd haar te verkrachten en hij heeft Christina in haar been geschoten toen ze zich verzette

Christina's beenwond moet eerst worden behandeld. Aan de muur, achter Christina, zijn pijpen en op die pijpen zie je een paar vuile verbanden.

Neem het rechter verband van de pijpen en klik ermee op Christina.

Oliver zegt dat het verband eerst moet worden ontsmet. Dus combineer in de inventaris het verband met de alcoholfles om het verband te desinfecteren.

Gebruik het verband weer op Christina en Oliver verbind er haar wond mee

Kijk rond ...... Boven het bureau staan ​​enkele foto's op het prikbord en de monitor toont een afbeelding van de winkel. Een derde fotostuk ligt op het bureau. Er zit een videoband in de bandrecorder. Er is ook een bankschroef op het bureau. Het bureau heeft 2 laden. Aan de onderkant van het scherm is een stuk hekwerkoning uit. Aan de muur, achter Christine, zie je een elektriciteitskast en daaronder staat een krat .... tegen de krat staat een stuk pijp.

Bekijk de foto's op het prikbord en kijk ook naar de monitor en luister wat Oliver en Christina erover zeggen. Neem het 3e fotostuk, dat op het bureau ligt.

In inventaris combineer je nu de drie fotostukken samen en hoor wat Oliver erover zegt

Probeer de deur te openen ... de deur is op slot, maar Oliver denkt dat hij het slot kan forceren als hij wat gereedschap had. Klik op dat stukje hek dat onderaan het scherm uitsteekt ... Oliver kan er geen draden afbreken met zijn handen, maar Christina zegt dat er misschien een draadtang in het bureau zit

Probeer dus de bovenste bureaulade te openen, maar deze is gesloten. Laat de foto aan Christina zien en praat met Christina en vraag naar haar zus.

Christina wijst Oliver op dat stuk pijp dat tegen de krat staat ... Neem dus dat stuk pijp

Gebruik na het gesprek met Christina de pijp op de bureaulade.

Maar de pijp is te dik. Gebruik de pijp in de bankschroef op het bureau ....... Oliver maakt een punt op de pijp.

Gebruik de puntige pijp op de bureaulade en .....

met de spitse pijp slaagde Oliver erin de lade te openen ..... Er zit inderdaad een draadtang in de lade, dus neem de draadtang. 

Gebruik de draadtang op het hekwerk om wat draden door te knippen.

Gebruik de ijzerdraden op de deur en ... Oliver ontgrendelde de deur ....... 

Een kort gesprek met Christina volgt ....... ga door de deur de winkel in.

De winkeleigenaar is druk aan het bellen, dus hij merkt Oliver niet. Verlaat de winkel.

Buiten de winkel neem je de pijp inventaris en klik je ermee op de schakelkast om deze te openen.

Er zit een schakelaar in de kast, maar als je op die schakelaar klikt, zegt Oliver dat hij geen reden heeft om de schakelaar om te zetten. Ga terug naar de winkel en naar Christina in de opslagruimte ...... De eigenaar is nog steeds aan de telefoon en merkt Oliver nog steeds niet op .....Praat met Christina over de winkeleigenaar. Christina stelt Oliver nu voor om de lichten in de winkel uit te doen.

Ga terug naar de winkel. Haal de oliefles uit de inventaris en klik ermee op de winkeleigenaar en ...

Oliver giet de olie op de vloer rond de winkeleigenaar. Ga weer naar buiten en klik weer op  de schakelaar in de schakelkast en .......

Het licht gaat uit in de winkel en je hoort de eigenaar vallen ... Oliver zet dan de lichten weer aan. Ga terug naar de winkel en .......

Cut Scene: Er is een gevecht tussen Oliver en de winkeleigenaar om het pistool ... Maar dan heeft Christina het pistool

De winkeleigenaar valt Christina aan en ...... Christina haalt de trekker over en doodt de winkeleigenaar.

Christina is wanhopig. Het pistool ligt op de vloer ... pak het pistool. Praat met Christina. Oliver moet de videoband vernietigen.

Ga terug naar de opslagruimte. Klik op de videorecorder onder de monitor en haal de videoband eruit.

Ga naar de achterkant van de winkel. Voor de frisdrankmachine staat een schaal op de vloer. Neem die schaal

Combineer in de inventaris de videoband met de schaal en vervolgens de schaal met de oliefles. Ga terug naar de opslagruimte. Plaats de schaal met de videoband / olie op de houten kist, onder de schakelkast. Neem dan het frisdrankblikje uit de inventaris en gebruik het op de schakelkast en ...

Een vonk van de schakelkast zal de schaal bereikenen de tape zal branden en is dan vernietigd.

Ga de winkel in. De politie komt eraan. Praat met Christina. Zie hoe het eindigt met Christina en Oliver

Oliver neemt de schuld op zich voor het vermoorden van de winkeleigenaar, zodat Christina vrij rondloopt om voor haar zus te zorgen ...

Oliver wordt gearresteerd en veroordeeld voor moord. In de gevangenis krijgt Oliver bezoek ... het is Mary niet .... maar het is Christina

Maar is dat Christina, die langs de weg loopt?

2018: Walkthrough door: Louis Koot