Erin Myers was een politie agente. Nu is ze dood. Maar hoe stierf ze? En waarom stierf ze? Ontdek het wanneer je 9 prominente momenten uit het leven van Erin volgt. 9 momenten die de vragen zullen beantwoorden, maar uiteindelijk kun je haar niet redden. Maar misschien, misschien, kun je haar begrijpen. De dood van Erin Myers is het eerste deel in een serie gebaseerd op korte, onafhankelijke verhalen.

Hoofdmenu = Escape-toets of F1
Inventory = verplaats de muiscursor onderaan het scherm om de inventory te openen.
Onderzoek de objecten in je inventory met de rechter muis. Je pakt items uit inventory met je linkermuis.
Je zoomt in op delen van het scherm via Look Closer.
Onderzoek altijd eerst de hotspots via je rechter muis en linker muis klik.
Je kunt het spel op elk gewenst moment opslaan en laden en je bestuurt het spel met je computermuis

In de Steam-editie kun je prestaties verdienen door speciale acties uit te voeren, deze acties hebben geen invloed op het verloop van het verhaal of de uitkomst van het spel en daarom zal ik die prestaties niet vermelden in deze walkthrough.

Wanneer je een nieuw spel start, zie je eerst een scherm waarin je kunt lezen hoe je het spel kunt besturen

Je begint dit spel in de badkamer van Erin's huis wanneer Erin 10 jaar oud is

Badkamer

Erin is 10 jaar oud en haar vader heeft hier opgesloten in de badkamer. Erin moet de badkamer opruimen. Er ligt een smerige bloedplas op de vloer, voor de gootsteen en Erin moet het opruimen. Boven de radiator hangen 3 haken aan de muur en bij de gootsteen zit een ventielwiel in de leidingen.

Ga in de close-up van de gootsteen door op "Look Closer" op de gootsteen te klikken.

Op de vloer staan ​​een trechter en een lege kom. Op de gootsteen staat een lege zeepfles, een stuk zeep en een spons.

Pak de trechter, de lege kom, de zeepfles, het stuk zeep en de spons

Probeer de warmwaterkraan van de gootsteen te openen, maar er komt geen water uit de kraan. Probeer het draaiwiel in de leidingen te draaien, maar het wiel zit vast. Ga uit de close-up door op de pijl terug te klikken. Naast de wastafel is het toilet. Ga in de close-up van het toiletreservoir en pak de ketting.

\Ga de close-up uit. Pak de ketting uit de inventory en hang de ketting vervolgens aan de middelste van de 3 haken, boven de radiator.

Combineer in de inventory het stuk zeep met de lege kom

Pak de kom met zeep uit de inventory en hang deze aan de ketting.

De zeep smelt door de hitte van de radiator. Pak de kom met vloeibare zeep.

Combineer in inventory de lege zeepfles met de trechter. Combineer vervolgens de kom met vloeibare zeep met de zeepfles.

Je hebt dan een volle fles vloeibare zeep. Ga opnieuw in de close-up van de gootsteen

Gebruik de zeepfles met vloeibare zeep op het draaiwiel om het te smeren en klik vervolgens op het draaiwiel om deze open te draaien

Pak de kom met zeep uit de inventory en plaats deze in de gootsteen.

Draai vervolgens de warmwaterkraan open.

Pak de kom met zeepwater uit de gootsteen

Combineer in de inventory de spons met de kom met zeepwater. Pak vervolgens de natte spons uit de inventory en klik ermee op de bloedplas en ......

Erin veegt het bloed weg en dit hoofdstuk eindigt. We gaan verder met Dream 1

Droom 1

In de droom is Erin in de briefing room  van het politiebureau. Er staat een stamper en een vijzel op tafel en ook een diaprojector

Aan de muur hangt een schoolbord. Als je de diaprojector inschakelt, worden er geen dia's op het bord geprojecteerd omdat het bord niet wit is.

Ga in close-up van het bord en pak dan het witte krijt en pak de schroevendraaier

Verlaat de close-up en neem dan de vijzel en de stamper van de tafel.

Een deel van de linkermuur is beschadigd, bij de ladder. Zoom in op dat stuk beschadigde muur.

Je bent zich dan in de close-up van een verfcontainer.

Pak het blik verf en de verfroller uit de container

Combineer in de inventory de morter met het krijt en vervolgens met de stamper

Je hebt dan krijtpoeder. Combineer het verfblik met de schroevendraaier om het te openen.

Combineer het krijtpoeder met het geopende verfblik

Je hebt dan witte verf. Giet de witte verf in de lege container en klik vervolgens met de verfroller erin.

Verlaat de close-up en ga opnieuw in de close-up van het schoolbord.

Gebruik de verfroller met witte verf op het bord om het wit te schilderen.

Ga uit de close-up en klik vervolgens op de diaprojector op de tafel om hem in te schakelen en ........

Nu is er een dia zichtbaar op het witte schoolbord.

Zoom opnieuw in op het schoolbord en lees het krantenartikel over Erin.

Einde droom. We gaan verder in het politiebureau

politiebureau

Je bent op het politiebureau / district en Erin heeft een gesprek met haar mannelijke collega's Harris en Peters in de gang

Als Harris en Peters weg zijn, ga je de briefingkamer binnen

Je kunt inzoomen op de tafel en op het pakket dat op de stoel staat. 

Zoom eerst in op de tafel

Pak het draadjes standbeeldje en neem het dienblad. Ga uit de close-up en zoom in op het pakket dat op de stoel rechtsvoor staat

Pak het briefje en lees het ... het briefje vertelt Erin over een bug en een ontvanger en Erin wil ze vinden

Klik notitie weg en pak het pakket

Ga de close-up uit en verlaat deze kamer, terug naar de gang.

Ga nu naar de Rec. Kamer.

Je kunt inzoomen op de kasten en op de tafel. Zoom in op de kasten. 

De linkerkast is open en op de bovenste plank staan ​​een metalen moerenstandbeeld en een paar batterijen.

Pak het moerenstandbeeld en neem een ​​batterij.

 Zoom uit en zoom vervolgens in op de tafel en pak de tang die links van de elektrische kookplaat ligt

Blijf in deze close-up. Haal de het dienblad uit de inventory en plaats deze op de elektrische kookplaat.

Plaats vervolgens het moerenstandbeeld op het dienblad. Zet de kookplaat aan door op een van de knoppen van de kachel te klikken en ...

De hitte van de kookplaat haalt het beeld uit elkaar. Pak een ​​moer en ga uit de close-up

In inventory combineer de tang met het draadstandbeeld om een ​​draad te krijgen.

Zoom opnieuw in op de kasten en klik nu met de draad op de rechter kast om deze te openen. Pak dan de afluisterbug en ontvanger.

Ga de close-up uit en verlaat de kamer. Combineer in inventory de ontvanger met de moer en de batterij. Je hebt dan een werkende ontvanger. Combineer de afluister bug met het pakket om de afluister bug in het pakket te plaatsen. Klop in de gang op de deur van de interviewkamer. Geef Harris en Peters het pakket met het luisterapparaat.

Harris en Peters keren terug naar de briefingruimte en je luistert naar het gesprek via je ontvanger. Ze praten over Erin

einde van hoofdstuk. We gaan naar het.....

Appartement

Praat met de politieagent die op wacht staat voor appartement 6. Ga dan appartement 6 binnen. Als je binnen bent gaat Erin's mobiele telefoon over.

Gebruik (rechter muis) de mobiele telefoon in de inventory. Klik op de groene knop "Beantwoorden".

Erin praat met Miles. Wanneer dit voorbij is zoom je in op de keuken

Pak het gele zelfklevende vliegpapier en pak de kleerhanger, hangend aan de keukenkast.

Ga de close-up uit. Achter de bank staat een afvalbak.

Zoom in op de afvalbak en pak de puntenslijper eruit en pak ook de haak met zuignap boven de afvalbak.

Ga de close-up uit en zoom nu in op de tafel

Pak het notitieboekje en een potlood uit de beker

Blijf in de close-up van de tafel. Bekijk het kladblok in de inventory. Er staan ​​nummers op gedrukt, maar Erin kan ze niet lezen. Plaats het gele zelfklevende papier op de tafel en plaats vervolgens de puntenslijper erop. Gebruik vervolgens het potlood op de puntenslijper om het potlood te slijpen.

In inventory combineer dan het notitieboekje met het potlood en ....... een viercijferige code word zichtbaar.

Combineer de zuignaphaak met de kleerhanger. Gebruik vervolgens de haak / hanger op de foto die aan de muur hangt.

Erin heeft de muur safe gevonden. Zoom in op de muur safe en gebruik het 4-cijferige codepapier er op

De safe gaat open. Pak het metalen kistje uit de geopende kluis.

Erin wordt opnieuw gebeld. Beantwoord het gesprek en praat met Miles. Bekijk na het gesprek het Miles-bericht op de mobiele telefoon.

Miles toont een foto en het adres van de man waar Erin naar op zoek is, Jake Collins.

Klik op de rode knop "Sluiten" van de telefoon om dit hoofdstuk te beŽindigen. Je gaat naar het mortuarium.

Lijkenhuis

Pak de handboor van de trolley. Zoom in op hert bureau onder het raam

Pak het vel papier, de aansteker en de pen. De aansteker heeft geen brandstof. Kijk naar de medische alcoholflessen in de medische koffer.

Ga de close-up uit en zoom in op de 2 deuren. Beide deuren zijn op slot. De linkerdeur leidt naar een berging en de rechterdeur naar het kantoor. Je hebt de sleutel van de kantoordeur in de inventory, maar deze opent de deur niet omdat deze ook een alarm heeft. De sleutel van de deur van de berging steekt aan de andere kant in het sleutelgat. Pak het vel papier uit de inventory en klik ermee op de deur van de berging en ... Erin schuift het papier onder de deur. Klik nu met de pen in het sleutelgat en ......

De sleutel valt op het vel papier, dus klik op het papier en pak de sleutel

Gebruik de sleutel in het sleutelgat van de deur van de opslagruimte en open vervolgens de opslagdeur.

Je komt binnen in de opslagruimte. Zoom in op de vaten en neem vervolgens een pipet uit de doos

Klik twee keer op de pijl terug om terug in het mortuarium te zijn. Zoom opnieuw in op de tafel onder het venster.

Boor een gaatje in de behuizing met alcoholflessen met de handboor. Gebruik vervolgens de pipet in het gaatje om deze met alcohol te vullen.

Combineer de pipet met de lege aansteker om de aansteker met alcohol te vullen

Links van de deur van de berging bevindt zich een powerbox aan de muur. 

Zoom in op de Power Box en klik vervolgens de hendel van de box omhoog om de stroom uit te schakelen

Ga uit de close-up. De kamer is nu donker, maar Erin gebruikt automatisch de aansteker voor wat licht.

Zoom opnieuw in op de 2 deuren. Pak de kantoorsleutel uit de inventory en klik de sleutel in het sleutelgat van de kantoordeur.

Omdat u de stroom hebt uitgeschakeld, gaat het alarm nu niet af. 

Zoom uit en zoom opnieuw in op de powerbox en klik de hendel van de box weer omlaag om de stroom in te schakelen.

Zoom opnieuw in op de twee deuren en klik op de deur van het kantoor om het kantoor binnen te gaan. Lees het autopsierapport op het bureau.

Jessica Collin s stierf aan een overdosis drugs

Einde hoofdstuk en we gaan verder met ...

Droom 2

Zoom in op de trapladder in de hoek. Pak de hamer die op de trap ligt en pak het touw dat op de vloer ligt

De trapladder mist twee treden, dus je moet het repareren. Verlaat de close-up en zoom vervolgens in op de werktafel die in de linkerhoek staat. Er staat een houten krat en een schroevendraaier op de tafel. Kijk naar de krat ..... de planken van de krat zijn een beetje los. Pak de schroevendraaier en klik met de schroevendraaier op de houten krat om twee planken van het krat te slopen

Ga uit de close-up en zoom dan in op het bed. Onder het bed ligt een luciferdoosje en wat spijkers. Er steken twee ringhaken aan de muur

Pak het luciferdoosje en pak de spijkers en klik vervolgens met de schroevendraaier op beide ring haken om ze allebei van de muur te nemen

Zoom uit en zoom opnieuw in op de trapladder. Klik de 2 planken op de trap.

Combineer in inventory de spijkers met de hamer en gebruik vervolgens de hamer / spijkers op de trap om de planken op de trap te spijkeren.

Je hebt de trapladder gemaakt. Pak de trapladder en ga de close-up uit.

Pak de trapladder uit de inventory en klik ermee op de bovenkant van het deurframe van de dichtgemetselde deur boven het luik.

Je plaatst de trap op het luik. Klim op de trap en plaats dan een van de ringhaken op het bovenste kozijn

Ga de close-up uit. Je zet de trap weer in de inventory. Haal de trap weer uit de inventory en klik nu met deze op het bovenste frame van de liftschacht

Je plaatst de trap voor de liftschacht. Klim de trap op en plaats je tweede ringhaak op het bovenste frame van de schacht

Ga de close-up uit. Zoom nu in op de krat die in de schacht hangt en gebruik dan het touw aan de haak waaraan de krat hangt

Je knoopt het touw door alle 3 haken aan het hangslot van het luik.

Zoom opnieuw in op de schacht en gebruik nu het luciferdoosje op het touw, boven de haak waaraan de krat hangt en ...

Je verbrandt dat touw en de krat dondert naar beneden en het luik gaat open. Zoom in op het nu geopende luik en klim naar beneden naar de kelder.

Het is donker in de kelder. Klik op de duisternis. Erin roept Charlotte en ze praat met haar

einde van droom 2 en we gaan naar de:

Cellen

Zoom in op de tiener in de eerste cel en praat met hem ........ hij heeft honger.

Zoom uit en zoom vervolgens in op de politieagent achter de balie. De lunchbox van de politieagent staat op de balie en ook 3 plastic bekers.

Praat met de politieagent ... de lunchtijd is ongeveer drie uur. Pak de middelste plastic beker.

Zoom uit en ga nu om de hoek van het celblok

Je kunt inzoomen op waterkoeler, de cel en het bureau. Zoom in op het bureau. Open de bovenste lade en pak het oliekan en de shotgun shell

Zoom uit en zoom in op de cel en probeer met de gevangene te praten, maar hij is agressief en wil niet met je praten

Zoom twee keer uit en praat weer met de politieagent achter de balie. De politieagent zegt dat de agressieve gevangene een kater heeft.

Ga terug de hoek om. Zoom in op de waterkoeler. Vul je plastic beker met water uit de waterkoeler

Kijk naar de muur, rechts van de waterkoeler. Dat stukje muur is beschadigd. Blijf in deze close-up en combineer in je inventory je botte mes met het blik olie om olie op het mes te doen.Pak het geoliede mes uit de inventory en klik ermee op de beschadigde muur en ......

Je hebt dan een scherp mes. Combineer het scherpe mes met de shotgun shell om het zout eruit te verwijderen. Combineer het zout met de plastic water beker

Zoom uit de waterkoeler en zoom opnieuw in op de cel. De agressieve gevangene heeft dorst dus geef hem de beker met zout water en .....

Ga uit de close-up maar zoom meteen weer in ....... De gevangene voelt zich nu niet goed. 

Ga terug naar de politieagent en vertel hen dat de gevangene zich niet goed voelt en hij gaat naar de gevangene. Pak nu zijn lunchbox.

Kijk opnieuw in de cel met de tiener en geef hem de lunchbox en dan praat je met hem.

Deze jongen is Eric Collins en hij praat over de familie -

einde van hoofdstuk en we gaan naar het volgende hoofdstuk

Restaurant

Kijk naar de achterdeur van Jake's restaurant en pak de rol tape die op de deurklink zit.

Klop op de achterdeur van Jake's restaurant maar niemand antwoordt en de deur is op slot. 

Zoom uit en zoom in op de kratten die zich in de rechterhoek bevinden. 

Pak het elastiek uit de krat en pak ook de kleine steen die op de grond ligt

Zoom uit en zoom nu in op de onderkant van de afvalcontainer. Pak de klerenhaken en de glazen scherf op de grond.

De afvalcontainer staat op het putdeksel, maar je kunt de afvalcontainer niet verplaatsen omdat deze vol water staat. Zoom uit Boven de achterdeur zie je de tv-antenne tegen de muur. De tv-antenne is te hoog om te bereiken. Combineer de klerenhaken met de tape en vervolgens met het elastiek en vervolgens met de kleine steen. Je hebt dan een geladen katapult. Gebruik de katapult op de tv-antenne.

De tv-antenne valt van de muur maar hangt nog aan de draad. Ga de close-up van de achterdeur weer in en ..... de tv-antenne hangt hier aan de draad.

Gebruik je glas scherf op de antenne om de draad door te snijden en je hebt dan de tv-antenne.

Zoom uit en zoom in op het tralievenster boven de kratten en breek een ​​metalen staaf uit het raam

Zie dat er een metalen puntstaaf op het balkon boven je ligt, maar je kunt er niet bij.

Blijf in dit close-up en combineer de antenne met de metalen staaf. Je hebt dan een staafhaak. Gebruik de haak op de metalen puntstaaf om hem te pakken.

Zoom uit en zoom weer in op de onderkant van de afvalcontainer. Gebruik de metalen puntstaaf op de roestplek op de afvalcontainer

Er lekt water uit en nu kun je de afvalcontainer wegduwen, dus klik op de afvalcontainer om deze naar links te verplaatsen

Open het putdeksel met de metalen spies en klim dan in het riool en ......

Erin is de keuken van het restaurant binnen gegaan. Klik op de deuren en ... Jack Collins komt naar buiten. Praat met Collins en ......

Nou ...... Luister naar het gesprek tussen Erin en Jack Collins. Op een gegeven knalt  Erin een kogel door Jacks hersens  en ...

het hoofdstuk eindigt en we eindigen in het:

Park

Klik door Erin's dialogen. Klik ergens in het park en vervolgens gaat Erin's telefoon over. Dus rechtsklik je telefoon en lees het bericht van Miles en ...

Erin heeft de verkeerde Jack Collins vermoord. Sluit de telefoon en ........ 

Erin heeft zelfmoord gepleegd

 einde