2019: Walkthrough door: Louis Koot

Chaper 2: Graystone Woods National Park:

Shack

Hackpuzzel 1

Je kijkt naar een scherm ... het is een elektrisch schakelscherm.

Ik weet niet zeker of het een computerscherm is en ik weet ook niet zeker wie je nu bent en waarom je deze Hack-puzzel moet doen. Je kunt nu niet Harper zijn want die is uitgeschakeld door dat meisje in een boswachteruniform. Hoe dan ook ... het is nu niet belangrijk ... Wie je ook bent, je moet deze hackpuzzel oplossen. Op het scherm zie je knooppunten en mappen. Je moet de kleine knooppunten draaien om de energie naar de 5 mappen te sturen en om alle knooppunten daartussen op te lichten.

Niet alle knooppunten hoeven omgedraaid te worden om deze eerste Hack-puzzel op te lossen en er is geen vaste volgorde ......

 Hoe dan ook ... Hier is de oplossing

Als je klaar bent, ga je vanzelf de puzzel uit en zie je een cutscène. Dan kom je terug bij Harper die vastgebonden is aan een paal, zittend op een krat.

Het meisje in ranger-uniform komt binnen en ze neemt Harper weer onder schot en eist dat Harper de waarheid vertelt.

Dus praat met het meisje via alle opties die je krijgt en ........ Het maakt niet uit wat je zegt, omdat het meisje je toch niet geloofd. Dan wordt de hut getroffen door de bliksem en gaat de radio "of-line". Praat opnieuw met het meisje en probeer haar te overtuigen om Harper vrij te laten zodat hij de radio kan repareren. Blijf dus op het meisje klikken totdat ze Harper losmaakt. Wanneer Harper wordt bevrijd, maar nog steeds onder schot wordt gehouden, loop je naar de radio.

Naast de radio staat een plankenkast en op de onderste plank ligt een pakje sigaretten. Pak het sigaretten pak.

Klik in inventaris met de linkermuisknop op de sigaretten om de aluminiumfolie uit het pakket te halen. Open je Multi Tool en sleep de schroevendraaier uit de inventaris en klik ermee op de radio en ... Harper opent de radio en ziet dat hij een doorgebrande lont heeft. Neem de aluminiumfolie uit de inventaris en klik er mee op op de radio en ...

De radio werkt weer. Het ranger-meisje legt haar pistool weg, maar ze wil die rare transmissie horen, dus laat Harper het  haar horen en dan gaan we naar boven. Praat opnieuw met het meisje en gebruik alle opties. De naam van het meisje is Jervis en ze is een parkwachter van het Graystone Woods National Park, waar we nu zijn ..

Jervis vermeldt dat ze ergens eerder het symbool op de bus heeft gezien en ze denkt dat de transmissie ergens vanuit de Graystone Woods komt. Jervis wil dat Harper de bron van de uitzending vindt. Jervis geeft Harper een kaart van het Graystone National Park. Harper kan de kaart gebruiken om de bron van de radiosignalen te bepalen met behulp van een methode genaamd triangulatie die een draagbare radio vereist, die Jervis niet heeft. Om het radiosignaal te trianguleren, moet Harper naar de twee hoogste punten in Graystone gaan

Na het gesprek kijk je rond en praat dan weer met Jervis en vraag haar alles. Als je klaar bent met praten, verlaat je de hut via linksonder. Kijk om je heen buiten de hut

Als je klaar bent met het bekijken van alles wat je kunt bekijken, duik je in de inventaris en klik je met de linkermuisknop op de kaart om de kaart op je scherm te krijgen.

Via de kaart kan Harper naar een andere locatie reizen. Op dit moment zijn er 3 locaties beschikbaar op de kaart, de Shack, de Farm en de Diner.

We zijn nu bij de Shack, dus laten we naar de Farm gaan ... Dus klik op de kaart op de Farm

Farm:

Harper komt aan bij de schuur en de graansilo van de boerderij. Een tractor staat voor de schuur en bij de schuur en de silo staan ​​wat kruiden. Kijk naar al die dingen en ga dan naar rechts, naar de boerderij. De oude boer zit in zijn schommelstoel op de veranda van zijn boerderij. Een klein gebied is omheind met een elektrisch hek, maar wanneer je op dat hek klikt, zegt Harper dat de stroom is uitgeschakeld.

Klik op de boer om Harper naar hem toe te laten lopen en met hem te praten. Gebruik alle praat opties die je krijgt.

Op het balkonhek staat een draagbare radio, dus vraag de boer naar zijn draagbare radio

De oude boer heeft honger ... Harper kan de radio lenen in ruil voor een pittig broodje vis uit Ronda's Diner

Als je klaar bent met praten met de oude boer, ga je een scherm naar rechts en ... Harper komt bij een stroompje en een vogelverschrikker,

Er staat een uithangbord in het gras en links onderaan groeit een plant.

Die plant is een peperplant en Harper heeft hem nodig om de sandwich te kruiden als hij hem krijgt. Dus pak de peperplant.

Kijk dan naar de Stream, de Scarecrow en het Harwood Sign Board. Open vervolgens de kaart en reis naar:

The diner:

Kijk rond bij het benzinestation en de parkeerplaats. Ga dan naar het restaurant. Ronda, de eigenaar van dit restaurant, staat achter de toonbank. Aan de muur hangt een groot schilderij. Kijk naar het schilderij. Het schilderij heeft het symbool zoals op de virusbus. Loop naar rechts .... Je ziet twee andere schilderijen op de muur Kijk ook naar deze schilderijen .... ze hebben ook het symbool van de virusbus

Praat met Ronda en gebruik alle opties.

De schilderijen zijn gemaakt door een man genaamd Cardero, die ergens in het bos als een kluizenaar leeft. Cardero houdt van cupcakes dus Ronda brengt hem regelmatig haar speciale cupcakes. Als je naar het broodje vraagt, via "Could I get me something to eat?" vraagt Ronda ​​wat voor soort boterham je wilt, je krijgt een lijst met mogelijke antwoorden ... saus. Je moet een andere saus kiezen, dus zeg nu dat je de "Classic Tomato Catsup, Please" wilt en ... nadat Harper zijn $ 4,90 heeft betaald, krijgt hij de sandwich.

Duik in de inventaris en combineer de Peppers met de Sandwich om een ​​zeer hete en pittige sandwich te krijgen

Praat opnieuw met Ronda en bestel nu een kopje koffie via "One cup of hot, black coffee please". Harper krijgt zijn koffie en bewaart deze in zijn inventaris. Er is nog een andere klant in het restaurant, het is Nelson Wylie ... Ga met hem praten en vraag hem alles. Nelson is geen pizzabezorger, maar hij heeft bij de elektriciteitscentrale gewerkt, maar hij nam ontslag omdat hij problemen had met zijn collega. Nelson weet niets over de Cardero-schilderijen. Open de kaart en ga terug naar de

Farm

Haal de sandwich uit de inventaris en geef het aan de boer en ...

Harper mag de radio lenen en dat doet hij ook. Reis terug naar de Shack, via de kaart

Shack:

Ga de hut binnen via de voordeuren. Praat met Jervis en vraag haar nu naar het symbool en naar Cardero via "I managed to find that Symbol". Vraag dan "Do you know where Cardero lives?" en Jervis vertelt het aan Harper en deze locatie wordt op de kaart gezet. Zeg "Tot later" en open de kaart. Klik nog niet op de locatie Conifer Canyon. Zoek eerst en klik op de kaart de volgende locaties: de "Long John Peak" en de "Sneak Peak" om ze op de kaart te markeren.

Beide pieken zijn de hoogste punten in het bos waar Harper het radiosignaal kan trianguleren. Klik op de kaart op de nu gemarkeerde 'Long John Peak'-locatie om er nu naartoe te gaan

Long John Peak

Een vlag op een paal staat bovenop deze piek. Niets anders te zien hier. Open de inventaris en klik vervolgens met de linkermuisknop op de radio en ... De kaart verschijnt en op de kaart zie je nu een oranje lijn in een grote cirkel. Onderaan het scherm zie je de radiofrequentie. Je moet de locatie van de radio-uitzending vinden door de cirkel op de kaart rond te draaien totdat je  het hoogste signaal in de frequentie krijgt.

Klik / houd de draaicirkel vast en draai vervolgens de cirkel totdat de bovenste oranje lijn over de Mt. Crimson-locatie, midden bovenaan de kaart, valt en .....

 je hebt dan het hoogste signaal en je hoort die vreemde stem weer ..

Als je dit hebt, klik dan op de kaart op de locatie 'Sneak Peak' om daar nu naartoe te gaan

Sneak Peak

Bovenop Sneak Peak staat een bord en ook een vlag. Klik met de linkermuisknop in de inventaris opnieuw op de radio om de kaart te openen

Een tweede draaicirkel met oranje lijn is in de buurt van Sneak Peak op de kaart.

Draai de Sneak Peak Circle totdat zijn rode lijn de eerste lijn op de C van Mt. Crimson snijdt .... zo

Wanneer correct gedaan meldt Harper dat je de locatie hebt gevonden vanwaar het signaal vandaan komt en ........

.... die locatie wordt gemarkeerd op de kaart op Mt. Crimson, als een vraagteken.

Klik op dat vraagteken om er nu naartoe te gaan

Mt. Crimson: Radio Station

Harper heeft het radiostation gevonden, maar een omgevallen boom blokkeert het pad. Op de trap, voor de omgevallen boom, ligt een hek paal.

Pak de hek paal. Ga via de kaart terug naar de

Farm

Loop naar de schuur en kijk nog eens naar de tractor, als je dit nog niet eerder had gedaan. 

Loop dan terug naar de boerderij en klik op de boer om weer met hem te praten.

Vraag de boer: "Could your tractor move a really big tree?" en dan: "Could I borrow it for a little while?".  Niemand anders dan de boer zelf mag met zijn tractor rijden, maar de oude boer verlaat zijn warande niet eerder dan als zijn farm weer power heeft. Vraag dus waar die waterkrachtcentrale zich bevindt en die locatie wordt op de kaart gezet. De boer heeft ook een sleepkabel nodig voor zijn tractor omdat hij die niet heeft. 

Reis terug naar de:

Shack  

 

De pick-up heeft een kabel lier. Klik op de kabel lier ... Harper denkt dat hij de lier kan gebruiken om de omgevallen boom uit de weg te slepen, maar hij moet Jervis om toestemming vragen. Dus ga naar binnen en praat met Jervis en vraag haar over de Cable Winch en Harper mag de kabel uit de pick-up halen. Dus terug naar buiten en naar de pick-up. Gebruik de Tang van de multitool op de kabel lier om de lier van de vrachtwagen te halen ...

maar de lier steekt te strak op de vrachtwagen ........ Harper heeft meer hefboomwerking nodig. De multitool blijft op de lier. 

Gebruik de hek paal op de multitool tang om meer hefboom werking te hebben en ......

Nu krijgt Harper de kabelmoersleutel van de vrachtwagen. Ga nu via de kaart naar de:

Hydro Plant:

Kijk om je heen. Ga naar de deur van het gebouw. De deur is op slot en er is geen deurklink. Kijk naar het apparaat naast de deur ... Het heeft een wachtwoord nodig.

Gebruik de kaart om terug te gaan naar 

Ronda's Diner.

Ga de Diner in en ga praten met Nelson Wylie en zeg: "Hey, did you know there's a whole farm with no power?" en zeg dan "Maybe you should go back to work?"

Maar Nelson kan niet meer aan het werk omdat zijn collega het wachtwoord heeft gewijzigd. Die medewerker heeft het wachtwoord gewijzigd om Nelson te pesten. Vraag "Remind me why your co-worker is such a bully" en Nelson somt dan de beledigende namen op die zijn collega voor hem gebruikt ...

Zeg "Ik zie je later" en gebruik de kaart om terug te gaan naar de waterkrachtcentrale. 

Hydro Plant:

Klik opnieuw op het wachtwoordapparaat, naast de deur en ... Nu kom je in de close-up van het toetsenbord. Je moet één van de beledigingen invoeren die de medewerker voor Nelson gebruikt ... je kunt ze allemaal proberen, maar het enige goede woord is Doofus, dus voer Doofus in en druk op de V-toets en ......

...... de deur schuift open. Ga naar binnen en praat met de man die achter het bureau zit

Dit is Edwin Wylie, de broer van Nelson Wylie. Edwin vertelt dat het distributiesysteem door de storm is uitgeschakeld.

Als je klaar bent met praten met deze broer van Nelson, kijk je rond. Loop door naar links en kijk naar de deur van de controlekamer. Harper kan niet naar binnen.

Naast de deur bevindt zich een paneel / apparaat dat de deur aanstuurt. Wanneer je op dat apparaat klikt, krijgt je een sneer van Edwin. Op de tafel staat een koffiezetapparaat. Op de terminals zie je 3 rode hendels. De rechterhendel is naar beneden en de andere 2 zijn nu omhoog. Trek die 2 hendels naar boven, zodat alle 3 hendels omlaag staan

Ga nu terug naar de boerderij. Bij de boerderij ga je naar rechts, naar de Scarecrow. Pak nu de vogelverschrikker.

Ga terug naar de waterkrachtcentrale. Ga nu niet het gebouw in maar ga de stenen trap op en ... Harper staat dan op op de dam.

Het waterniveau in het reservoir is hoog vanwege de storm. Gooi de vogelverschrikker in het reservoir.

Ga terug het gebouw in en praat weer met Edwin en zeg: "Hey, it looks like someone is swimming in the reservoir ..."  Edwin zal naar buiten gaan om het te onderzoeken. Nu Edwin uit de weg is kun je de notitie nemen die op de computer blijft staan. Klik in de inventaris op de notitie om deze te lezen ... Er staat een code op de notitie ... er staat ... ZNARSSW.

Klik het briefje weg en ga naar de deur van de controlekamer. Klik op het apparaat en voer vervolgens de code uit de notitie in en klik vervolgens opnieuw op de V-toets

De deur schuift open, dus ga naar de controlekamer

Kijk rond in de controlekamer. Bekijk de terminal onder het raam.

Je komt in een close-up van een paneel dat de druk van de turbines regelt. Klik op de "OK" knop en zie dat er 4 turbines zijn (maar dit kan per spel verschillen).

In mijn spel zijn er 4 turbines, A, B, C en D. Weet niet of dit per spel verschilt ..... Het kan zijn dat jouw spel slechts 3 turbines heeft. Je moet de schuifregelaars A, B, C, D in de juiste positie schuiven om alle turbines aan te zetten. Wanneer je een schuifregelaar naar een andere positie schuift, moet je dit bevestigen door op de "OK" knop te drukken. Je leest in het scherm rechtsonder als je dit correct doet. Ik kan je geen oplossing voor deze schuifpuzzel geven, omdat dit per game verschilt. Voor mij was het zo

Wanneer je druk hebt in alle turbines, ga je automatisch de close-up uit en komt Edwin binnen. Tijdens het gesprek gaat het alarm af.

Praat met Edwin en zeg hem dat hij zijn broer Nelson moet bellen. We gaan naar beneden en Edwin belt zijn broer, maar je moet hem vertellen wat hij tegen zijn broer moet zeggen om het goed te maken. Gebruik de optie 'Sorry' en vervolgens de optie 'you love your brother' en Nelson keert vervolgens terug naar het werk. Als dit klaar is, open je de kaart en ga je terug naar de boerderij. Praat met de boer en Harper zal hem vertellen dat er nu stroom is en dat hij de kabellier heeft en de boer helpt Harper om van die omgevallen boom met de boom af te komen. Terwijl dit gebeurt, heb je een zwart scherm en dan zijn we terug op de boerderij. Gebruik de kaart om terug te gaan naar het radiostation op Mt. karmozijn

Mt. Crimson: radiostation

De omgevallen boom is nu uit de weg, dus ga naar binnen. Aan de muur van de trap zie je het symbool van de virusbus. Gebruik de computer

De computer vereist een gebruikersnaam en wachtwoord en Harper kent deze nog niet. Dus ga naar buiten door op de knop rechtsonder of linksonder te klikken. Loop naar de linkerkant van de hal. Een boek ligt op de vloer in een plas regenwater en in de hoek zie je een grote glazen tank. Zie links een tank en plas. Kijk naar de glazen tank. Pak het boek.

Lees het boek in de inventaris ... Het is een dagboek ... Klik met de linkermuisknop op de pagina's om naar de volgende pagina's te bladeren. 

Op pagina 6 zie je een gebruikersnaam en een wachtwoord voor de computer: Gebruiker: a_smith / PW: eagle .... noteer het

Ga terug naar de computer en gebruik hem opnieuw. U moet de gebruikersnaam en het wachtwoord met je eigen toetsenbord typen en vervolgens op Enter drukken.

Typ dus eerst de gebruikersnaam: a_smith en druk op Enter en typ vervolgens het wachtwoord: eagle en druk nogmaals op Enter en je bent binnen. Je ziet nu [a_smith @ U-46-GSTN]: - dit is een DOS Prompt en je moet nu commando's typen.

Typ achtereenvolgens in: help; list; config; 3 en 1 om de radio-uitzending te deactiveren en na elke opdracht moet je op Enter drukken om te bevestigen.

Als je dit correct hebt gedaan, vertelt Harper je dat hij de rare radio-uitzending heeft afgesloten. Reis nu terug naar de Shack en ga naar binnen en zeg tegen Jervis "I switched off the radio signal". Open vervolgens de kaart opnieuw en ga nu naar de nieuwe plaats Conifer Canyon

Conifer Canyon

Harper staat bij een hek in een hek. Een intercom staat voor de deur. Druk op de intercom bij de poort en praat met Cardero, maar hij laat Harper niet binnen.

Open de kaart en ga naar de

Ronda's Diner

Ga naar binnen en praat met Ronda en zeg "Could I get something to eat?" en kies vervolgens welke saus je wilt uit de saus en .......

Terwijl Ronda de sandwich maakt, klik je snel op haar autosleutels die op het bord achter het schilderij hangen. Harper steelt de autosleutels van Ronda en dan krijgt hij zijn sandwich. Ga naar buiten naar de parkeerplaats. De auto die op de parkeerplaats staat is de auto van Ronda.  Open de kofferbak van de auto. Er zijn dozen met cupcakes in de kofferbak en ze hebben allemaal verschillende namen ... Zoek en neem dan een doos Utterly Booring Looking Cupcakes, want dat zijn de cupcakes die Ronda voor Cardero heeft gemaakt.

Reis terug naar de

Conifer Canyon:

Druk weer op de intercom en zeg: "I have some cupcakes for you" ..... Cardero wil dat Harper de doos met cupcakes bij de gate verlaat, maar Harper wil erin. Dus blijf met Cordero praten tot hij eindelijk de gate opent.  Gebruik de opties over gezondheidsrisico's om Cardero te overtuigen om de poort te openen

Harper loopt door de poort. Loop door naar het kampvuur en pak dan het boek dat bij het kampvuur op de grond ligt

Het boek is een Cardero Cowboy-boek.

Klik in de inventaris op dit Cowboy-boek ... het is geschreven door Cardero. Kijk rond, kijk vooral naar alle rare sculpturen die hier staan. Klop dan op de bunkerdeur. Cardero komt niet uit zijn bunker en roept dat Harper de cupcakes bij de deur moet achterlaten. Je krijgt replay-opties ... Wanneer je het Cowboy-boek bij het kampvuur hebt opgehaald en het in je inventaris hebt bekeken, krijg je de mogelijkheid om over dat boek te praten, dus zeg "Are you named after Cardero the Cowboy?" en zeg dan "Yeah! I'm a huge fan of Cardero" en ........

.........eindelijk komt Cardero uit zijn bunker. Zeg "Enjoy the cupcakes" om Cardero zijn cakes te geven. Klik vervolgens opnieuw op Cardero om met hem te praten en vraag hem alles wat je kunt. Vraag vooral over de symbolen in zijn schilderijen, die je in Ronda's restaurant zag en blijf vragen naar die symbolen ....... Cardero zegt dat hij niet meer weet wat die symbolen betekenen, maar hij zegt ook dat hij al zijn herinneringen in zijn laatste meesterwerk, de Triptiek-schilderijen, heeft gestopt. Vraag dus naar die drieluik schilderijen .... Die drieluikschilderijen zijn de 3 schilderijen die in Ronda's restaurant hangen en ze hebben als titels:  The Misery, the Salvation and the Dawn. Harper moet met mensen over die schilderijen praten om het verhaal en de betekenis van die 3 schilderijen te leren begrijpen

Gebruik de resterende onderwerpen met Cardero en sluit dit gesprek. Open de kaart en ga terug naar:

Ronda's Diner:

Praat met Ronda en vraag haar naar Cardero's drieluik schilderijen via "What do you know about those three paintings?" en dan "Do you know the names of the paintings?" Ronda denkt dat het schilderij met de zon "Dawn" heet maar de titels van de andere twee schilderijen weet ze niet.  Zeg vaarwel en ga naar de:

Boerderij:

Vraag de oude boer ook naar het drieluik van Cardero via "Do you know anything about Cardero's Triptych" en ga dan verder met "You mentioned one of Carero's paintings".

Sluit dit gesprek af en ga terug naar de:

Shack:

Ga naar binnen en praat met Jervis en vraag haar naar Cardero's schilderijen en zij zegt dat het bosschilderij Salvation wordt genoemd. 

Reis nu terug naar Cardero bij de bunker in Conifer Canyon

Conifer Canyon:

Cardero staat bij het kampvuur, dus ga naar hem toe en praat met hem en zeg: "I think I understand your Triptych ..."

Harper moet de kunstenaar nu de betekenis van zijn 3 schilderijen vertellen en de eerste is Salvation. Zeg: "Salvation depicts a violent struggle. Over Misery zeg je: "Misery depicts a forest". En over Dawn zeg je: "Dawn depicts a sunrise" Nu wil hij weten in welke volgorde hij heeft schilderde die 3 schilderijen dus vertel hem dit: het eerste schilderij is 'Salvation'. Het tweede schilderij is 'Dawn'. Het derde schilderij is 'Misery'. Zeg ten slotte dat je het meesterwerk wilt zien en ....Cardero brengt Harper naar een grot en Jervis komt ook mee.

Grot

Cardero barst in hysterisch geschreeuw uit en dan valt ie bewusteloos op de grond. Jervis zegt dat we Cardero warm moeten houden, dus Harper moet een vuur maken.

Vraag Jervis hoe je vuur kunt maken en ze geeft Harper een "Nature Handbook". Lees dat boek in de inventaris. Om een ​​vuur te maken heeft Harper Tinder Fungus, droge twijgen en hij heeft kruiden nodig om thee te maken.  Klim de stenen trap op naar de vreemde constructie. Neem de water ketel die halverwege de vreemde constructie hangt

Ga naar het vat dat rechts onderaan staat. Kijk naar het vat ... Het zit vol met water. Gebruik de water ketel op het vat om het ding met water te vullen

Aan de 3 boomstammen groeit ​​Tinder Fungus. Gebruik je mes op een van de Tinder Fungus om zo'n paddenstoel van de boom te snijden

Op de eerste stenen trede liggen enkele kleine takken ... Neem de kleine takken.

Nu moet Harper de kruiden en wat droog brandhout vinden. Ga via de kaart naar de

Ronda's Diner:

Bij Ronda's auto liggen enkele stenen op de grond. Pak de stenen, het zijn vuurstenen.

Sneak Peak:

Ook hier liggen stenen op de grond. Pak de stenen en pak ook wat droog hout van de dode boom. Pak de kruiden van de paal van het bord.

Long John Peak

Pak de kruiden, die op de stenen grond liggen.

Hydro Plant:

Ga de stenen trap op naar het waterreservoir en pak de kruiden van de dam.

Boerderij:

Ga naar de silo en de schuur. Pak de kruiden bij de silo en ook de kruiden bij de schuur

Shack:

Pak de kruiden, op het bord. Als alles goed is heeft Harper nu 6 soorten kruiden Ga terug naar de grot

Grot:

Maak een vuur en thee

Bij de voeten van de bewusteloze Cardero een vuurplaats. Ga bij de vuurplaats staan. In inventaris combineer je het Mes met de Tinder Fungus om Tinder Powder te krijgen.

Plaats het Tinder poeder in de vuurplaats.

Neem een ​​van je stenen uit inventory en ga dan naar de Multi Tool .... Open de Multi Tool en klik met de steen op het mes en ......

Als de steen een vuursteen was, zal Harper een vonk afsnijden. Als de steen geen vuursteen was, probeer je de andere stenen om een ​​vonk te krijgen. 

Klik met de vonk in de vuurplaats

Plaats de Tinder Fungus op de vuurplaats. Plaats het aanmaakhout op de vuurplaats.

Plaats het droge hout op de vuurplaats.

Het kampvuur brandt nu en we moeten wachten tot Cardero wakker wordt.

Lees in het Nature Handbook welke kruiden je nodig hebt voor thee voor Cardero ...... Het zijn de "Dahoon Holy" bladeren.

 Gebruik de ketel met water op het kampvuur om het water te koken.

Klik op de kruidenbos in je inventaris. Klik op het kruid "Dahoon holly" en sleep het naar de ketel met kokend water in je inventaris.

Geef de thee dan aan Cardero en hij wordt wakker ....

Harper zal tegen Jervis zeggen dat het "Dahoon Tea" is.

Als Harper niet zegt dat het Dahoon Tea is, weet je dat je de verkeerde soort thee hebt gemaakt. Leeg vervolgens de ketel in het vat en probeer het opnieuw met een van je andere kruiden en herhaal dit tot je Dahoon Tea hebt gemaakt
Wanneer je de Dahoon Tea aan Cardero hebt gegeven, vraag je hem "Can you remember what that symbol means?" ... Stel dan alle andere vragen en Jervis en Harper gaan terug naar de Shack. Jervis geeft de bus aan Harper en hij belt Helliwell, tijdens de heks moet je een paar praatopties gebruiken. Hierna geeft Jervis haar camera aan Harper. Ga terug naar het radiostation op Mt.Crimson:

Radio zender:

Het radiostation staat in brand. Een man komt naar buiten en Harper praat met hem.

Het maakt niet uit wat je zegt ... Harper wordt neergeschoten en de man neemt de virusbus.

Dit is het EINDE van HOOFDSTUK 2 en ...... Om te beginnen met HOOFDSTUK 3 moet je eerst weer een Hack-puzzel oplossen

Ik weet nog steeds niet waarom we deze puzzel aan het begin van een nieuw hoofdstuk moeten doen en wie dit doet. 

Maar je moet het oplossen om door te gaan, dus hier is de oplossing:

Je komt terecht in

Hoofdstuk 3: Port Nicola

2019: Walkthrough door: Louis Koot