META NAME="description" content="cutish 2.2.8 update walkthrough Nederlands, stap voor stap doorloop voor adventure spel">

Cutish versie 2.2.8

2020: By Dick Leeuw

Toen ik deze aanvulling af had is er weer een nieuwere versie beschikbaar: 2.2.8. In deze nieuwe versie zijn weer dingen verandert.

Iedere week een nieuwe versie wordt mij teveel dus dit is de laatste aanvulling.

Dit is een aanvulling op de walkthrough voor Cutish die gemaakt is voor versie2.1.5.

In de latere versies is een aantal dingen veranderd en sommige dingen liggen op een andere plaats.

Dit deel geeft uitleg over die veranderingen en is gemaakt met versie: 2.2.8

Er zijn nog meer veranderingen maar die zijn niet belangrijk voor de walkthrough, dat zijn dingen zoals vloerkleden en andere inboedel.

Veranderingen:

1) bladzijde 1: in de ruďne vindt je je het breekijzer en de oranje hendel maar nu zitten deze in kisten die je open moet maken.

Gewoon op de knopjes klikken en doorgaan tot de kisten open zijn, dan kan je het breekijzer en de hendel pakken.

Ik heb daar nog geen manier voor gevonden, gewoon volhouden en dan lukt het.

2) Op bladzijde 2 bij de grot met de olielampen, de poort heeft nu een code nodig. Een aanwijzing voor de code heb ik niet gevonden.

Code 172, klik 1x op de linker schijf en daarna een 3 x op de rechter schijf totdat er 172 staat.

3) op bladzijde 2 in Maintenance: ga naar de rode kast, maak de deuren open en pak het stukje papier van de plank.

Ga dan naar de rechter zijkant van de kast en daar hangt een notitie, daarop staat de code van een gereedschapskist.

Noteer de code, je mist wel het laatste cijfer maar dat is geen probleem.

4) bladzijde 3: in Extraction zie je een gang recht voor je.

Ga die gang in en rechts hangt gereedschap aan de muur, pak de pikhouweel van het eerste rek.

5) in Extraction ga je bij de afvalcontainer naar beneden en door de grijze deur.

In de hoek rechts zie je een pijp, in de oudere versies ligt op de flens van de pijp een stukje papier.

In de nieuwere versie ligt dat daar niet meer maar er tegenover in een rek onder een doos.

6) aan de achterkant van het liftgebouw zie je de ladder aan 2 beugels op de muur hangen.

Klik op de ladder om deze tegen de muur te zetten, op het dak zie je een rode gereedschapskist staan.

Op deze kist zie je een code slot, de code heb je gevonden op de rode kast in Maintenance.

Je mist 1 cijfers maar dat is even proberen: code 728.

De kist gaat open, pak de schroevendraaier uit de kist. Ga naar beneden en volg de walkthrough verder.

7) In Storage als je de deur met het lampenslot hebt opengemaakt ga je de tafel.

Het stukje papier ligt in deze versie onder de kisten met diamanten, pak het stukje papier.

Klik dan op de openstaande deksel van de bovenste kist, het deksel gaat dicht.

Klik nu op de kist om deze mee te nemen, dit heb je later nodig op het eind van de game.

 

8) In de kelder bij de deur naar de mijnschacht ligt het stukje papier niet in het rek tegen de rechter muur.

Tegen de muur links staan 2 werkbanken, op de eerste werkbank ligt een ordner.

Onder deze ordner ligt het stukje papier.

9) Nadat je de diamanten uit de mijn hebt gehaald en terug boven bent ga je naar rechts.

Daar staat op de stapel pallets een machine, ga naar de machine en je ziet een tandwiel in het midden.

Er zitten pallen voor het tandwiel, je moet deze pallen wegschuiven door op de rode knoppen te drukken.

Ik heb hier geen patroon voor gevonden, gewoon volhouden.

Als alle pallen weg zijn, de rode knoppen staan dan allemaal naar buiten, dan kan je het tandwiel pakken.

10) Als je de kist met diamanten niet meegenomen hebt uit de kluis dan krijg je als je wilt wegvaren een melding:

“I should have taken some diamonds”.

De boot vaart dan niet weg en moet je terug naar de kluis om een kist met diamanten te halen.

Heb je de diamanten wel meegenomen dan vaart de boot weg en zie op vloer van de kajuit de kist met diamanten staan.

Bijgewerkt t/m versie 2.2.8. Er zullen geen  nieuwe updates meer voor de walkthrough volgen voor weer nieuwere versies van de game

2020: By Dick Leeuw