2020: Walkthrough door: Louis Koot

Op de AGS site  kun je deze game gratis downloaden

Na het opstarten zie je het startscherm waar je een nieuw spel kunt starten, een spel kunt laden of het spel kunt afsluiten

Start een nieuw spel en je ziet Brandy op een strand staan. Brandy is op vakantie op Wolf's Head Island en ze heeft van tevoren een hotelkamer geboekt en betaald, maar haar bagage is verdwenen en om het nog erger te maken, is ze beroofd van haar portemonnee, zodat ze geen geld heeft.

Onderaan het scherm zie je een inventorykoffer, de kaart van het eiland en het menuscherm.

Klik met de zwarte pijlcursor op de koffer om het inventoryscherm te openen

Brandy bewaart alles wat ze meeneemt in haar koffer. Om een ​​item in de inventory te bekijken, klik je erop met de handcursor. Om een ​​item uit de inventory te halen, klik je erop met de witte pijl en vervolgens op de knop "OK". Je cursor is dat item. Je kunt ook items combineren in de inventory.

Brandy kan via de kaart naar de verschillende locaties reizen, maar eerst moet ze die locatie op de kaart krijgen. Het strand is nu de enige locatie die beschikbaar is op de kaart wanneer je het spel start. Maar door andere locaties te bezoeken, worden ze ook op de kaart gezet en kun je via de kaart snel naar die locatie reizen.

In het hoofdmenu van het spel kun je muziek, geluid en loopsnelheid instellen en een spel opslaan, een opgeslagen spel laden, herstarten of hervatten en het spel afsluiten

Je kunt zo vaak je spel opslaan als je wilt en wanneer je maar wilt

A: Zoek het hotel

Strand

Dus Brandy begint haar vakantie op het strand. Achter Brandy zie je de promenade / pier. J kunt schermen naar rechts en naar links lopen.

Begin door 4 schermen naar links te gaan. Brandy zal dan bij een schildpad zijn.

De schildpad zit op haar eieren te broeden die ze net heeft gelegd. Achter de schildpad is een kleine getijdenpoel tussen de rotsen. Het is een beetje gek maar ga met de schildpad praten en ........ Brandy kan blijkbaar met dieren praten en die praten terug......Maar door het leggen van haar eieren is de schildpad te moe geworden om te praten. Je kunt met de linkermuisknop klikken in de getijdenpool. Brandy zal verschillende zeeschelpen vinden in het getijdenpoel, maar ze wil die schelpen nu niet, dus ze gooit ze terug in de poel

Ga 3 schermen terug naar rechts en ga dan naar beneden. Brandy staat dan op het kruispunt

Beneden gaat het terug naar het strand. Omhoog gaat de jungle in. Links gaat naar het dorp en rechts gaat naar het Island Hotel. Brandy wil nu inchecken in het hotel, dus ga naar rechts

Hotel

Ga naar het hotel. Er staat een fontein voor het hotel. Klik met je zwarte pijl op de fontein om wat munten uit de fontein te pakken

Brandy heeft nu $ 1, - aan munten in haarkoffer. Ga het hotel binnen.

Brandy is dan in de lobby van het hotel. Aan de muur staat een aquarium. Klik met je zwarte pijl op dat aquarium om het in close-up te bekijken

Een paar vissen zwemmen in het aquarium, maar Brandy merkt ook dat er een ring op de bodem ligt. Klik op de ring ... Brandy kan de ring niet met haar handen uit het aquarium halen. Pak het visnet en pak ook het potje visvoer. Open de inventory en haal het visnet eruit en klik op de "OK" knop

Klik dan met het visnet op de ring in het qauarium en .........

Helaas zwemmen de vissen in de weg, dus zelfs met het visnet kan Brandy de ring nu niet uit het aquarium vissen. Die vissen moeten worden weg gelokt van de ring... misschien hebben ze honger?  Maar als je het potje visvoer in inventory bekijkt, kom je erachter dat het potjw leeg is.

Dus Brandy moet eerst wat visvoer zien te vinden. Ga uit de close-up en ga dan naar rechts en ga dan praten met de hotelreceptionist.

Brandy moet haar rijbewijs tonen om te bewijzen dat ze Brandy is. Helaas is ook het rijbewijs van Brady gestolen dus ze krijgt de sleutel van haar hotelkamer niet.  Brandy kan wat visvoer kopen in de Island Outpost winkel. Tijdens het gesprek met de receptionist komt een lokale crimineel, Enrique, opdagen en hij vertelt Brandy dat zijn maatje Spuds haar kan helpen een vals rijbewijs te krijgen. Spuds woont in huis nummer 36 in het dorp

B: Verkrijg een vals rijbewijs

Op het groene tapijt staat een tafel en een bank. Op tafel staat een schaal met schelpen.

Op de bank liggen drie kussens. Schuif het meest linker kussen naar rechts en Brandy zal nog wat munten vinden. Pak die munten.

In totaal heeft Brandy nu $ 3, -

Achter de bank zie je de deur naar de gang waar de hotelkamers zijn. Ga door die deur en Brandy komt in de gang van de eerste verdieping. 

Je kunt op alle deuren kloppen om te horen of er iemand in de kamers is. Links staan ​​de ijs- en frisdrankautomaten en rechts is de lift.

Loop naar links en klik op de frisdrankautomaat en de ijsmachine. Een fles frisdrank kost $ 1, - en Brandy heeft een ijsemmer nodig als ze wat ijs wil.

Brandy heeft nu geen reden om een ​​frisdrank te kopen en ze heeft geen ijsemmer. Loop dus terug en ga nu rechts naar de lift.

Druk op de knop en stap dan de lift in

Je krijgt een close-up van de lift knoppen. Je kunt op alle verdiepingen een kijkje nemen. Maar ga nu eerst naar de 4e verdieping

Stap op de 4e verdieping uit de lift. Aan de linkerkant is de Arcade kamer.....

Ga de Arcade kamer binnen en bekijk alle spelmachines, vooral de rode Price Grabber-machine, maar speel die machine nu niet

Verlaat de arcade kamer en ga terug naar de lift en ga nu naar de 5e verdieping. Op de 5e verdieping pak je de fles melk, die bij de deur van kamer 53 staat

Ga terug naar de lift en merk op dat links van de liftdeur een sculptuur hangt die is gemaakt van verschillende soorten tandwielen

Bekijk die sculptuur van tandwielen  in close-up. Op dit moment kan Brandy deze tandwielen niet meenemen, maar later in het spel heeft ze ze nodig.

Duik terug in de lift en daal terug af naar de eerste verdieping. Ga dan naar de lobby en verlaat het hotel

Terug naar buiten, bij de fontein, ga je omlaag en dan naar links en...........

 Brandy is dan terug op het kruispunt

Ga nu  links naar het dorp

Wahi Kauhale (klein dorp)

Bij de Shell Shack staat een Tiki en die Tiki maakt vreemde geluiden naar Brandy. Praat met deze Tiki

Tiki wil Bubble Gum van Brandy, maar ze heeft momenteel geen kauwgom

Brandy wil de schelpenwinkel niet in, dus ga naar links en we zijn dan bij de Sporting Event-winkel en de Island Outpost-winkel

Tussen de sportwinkel en de Outpost staat een kauwgomballenautomaat.

Je kunt de sportwinkel binnen, maar Brandy heeft daar nu niets te doen. Dus ga de Island Outpost-winkel binnen. Het is een souvenirwinkel.

In de linksvoor kast staan ​​visvoer pottrn. Klik op die potten visvoer ......

Brandy wil eerst weten hoeveel zo'n potje visvoer kost, dus praat met de verkoopster en vraag  hoeveel het visvoer kost. een potje visvoer kost $ 3, - en Brandy kan het betalen, dus betaalt ze $ 3, -. Klik nogmaals op de blikjes Visvoer om er nu een te pakken. Op de toonbank staat een glazen pot met gekleurde jelly beans. Die jelly beans zijn gratis te nemen. Klik op de glazen pot om deze in close-up te bekijken.

Klik 3 keer op de glazen pot om wat oranje, rode en gele jelly beans uit de pot te halen. In je inventory  heb je dan oranje, rode en gele jerry beans.

Ga uit close-up uit. Klik op de kast die tegen de rechter achtermuur staat Je ziet de kast dan in close-up. In het rechter deel van de kast staan flessen en boeken. Klik op alle flessen om te lezen wat er in zit. Brandy neemt op dit moment geen fles. Onder de flessen staan ​​boeken. Klik op die boeken en Brandy haalt ťťn boek tevoorschijn ... het is een paddenstoel boek dat vertelt waar je de BeetIbark, de milkshake, de honeydipper en de rode kolossos-paddenstoelen kunt vinden. Brandy neemt het boek niet mee, maar legt het terug op de plank

Verlaat de close-up en verlaat vervolgens de winkel. Omdat Brandy al haar $ 3, - heeft uitgegeven aan het kopen van het visvoer, heeft ze geen geld meer om een ​​kauwgomballetje uit de kauwgomballenautomaat te halen. Dus laten we nog maar een scherm naar links lopen en.......... we zijn bij de bloemenwinkel. Het pad gaat verder omhoog maar ook naar beneden.

Neem het pad omhoog en Brandy beland bij  huisje 34. Een man op een ladder is bezig met wat werk aan huisje 34 en zijn gereedschapskist staat op de grond.

Volg het pad naar links en Brandy komt bij de huisjes 35 en 36.

Spuds staat voor huisje 36, dus praat met hem. Terwijl je met Spuds praat, zie je dat hij blijft wijzen naar het gras onder de boom.

Spuds heeft zijn gezicht verloren. In ruil voor een vals rijbewijs moet Brandy helpen om Spuds zijn gezicht terug te geven. Als het gesprek voorbij is, klik dan met je zwarte pijl in het gras, onder de boom, en ..... Tussen het hoge gras zitten veel wenkbrauwen, monden, snorren, neus en ogen op de grond. Neem ze allemaal.

Open de inventory en klik dan met de handcursor op die gezichtsstukken

Herstel Spud's gezichtpuzzel

De puzzel is een variant van mastermind. Je moet de juiste mond, ogen, neus, wenkbrouwen en snor kiezen

Door op de knop "Talk to Spuds" te drukken, zal Spuds je vertellen of keuze de juiste is. Dat kan alleen als je eerst het hele gezicht hebt opgebouwd. Spuds zal je dan vertellen hoeveel onderdelen er kloppen. Als je de onderdelen vervangt, kun je elke keer met Spuds praten. Klik op de verschillende knoppen, van boven naar beneden om aan de linkerkant  schermen te openen met daarin dan de verschillende vormen van wenkbrauwen, ogen, neuzen, snorren en monden. Kies dan vervolgens: 

Wenkbrauwen: klik op de tweede wenkbrauw van boven.

Ogen: klik op het onderste paar ogen

Neus: klik op de bovenste neus

Snor: klik op de derde snor van boven

Mond: klik op de onderste

Klik op de knop "Talk to Spuds" en ........... Als je het gezicht van Spuds correct hebt gereconstrueerd, ga je de puzzel uit en na een gesprek maakt Spuds een vals rijbewijs voor Brandy. Het rijbewijs ligt dan  in de koffer van Brady, dus je kunt het bekijken als je wilt

Ga nog een scherm naar links en......... Brandy is dan bij Spuds's linker buurman Abraham van huis 37 die zijn sinaasappelboomtuin water geeft. Let ook op het hondenhok.

Volg het pad terug naar rechts naar de man die nog bezig is met huis 37

 Bij huis 37 volg je het pad naar de splitsing bij de bloemenwinkel en dan verder naar beneden en Brandy is dan bij de:

Tiki Bar

De Tiki-bar wordt op de kaart geplaatst. Kijk naar het bord links naast de bar. Op het bord staat dat deSpecial van vandaag de Blue Lagoon-cocktail is en de ingrediŽnten zijn wodka, limonade en blauwe curaco. Ga nog een scherm naar links om de Surf Photo installatie te bereiken. Brandy kan hier een foto van zichzelf maken als een surfer maken, maar het fotoapparaat is defect.

Ga nog een scherm verder links, naar het podium van de Hula-danswedstrijd. Het podium is nu leeg omdat de Hula-danswedstrijd nog niet is begonnen. Nu Brandy een vals rijbewijs heeft, wil ze terug naar het hotel om eindelijk in haar kamer in te checken. Dus open de kaart en klik op de locatie van het hotel en ...... In een oogwenk is Brandy terug in de lobby van het hotel

Hotel

Ga rechts en praat opnieuw met de receptioniste en klik op "Here's my license" en ......

Brandy geeft haar rijbewijs aan de baliekluiver en ontvangt nu haar kamersleutel voor kamer 33. Ga door de deur naar de gang op de eerste verdieping en neem de lift naar de 3e verdieping. Stap uit de lift en gebruik je kamersleutelkaart op deur 33 en Brandy komt haar kamer binnen.

Links van de balkondeuren staat een kleine ronde tafel. Er staat een ijsemmer op die tafel. Pak de ijsemmer.

Open de balkondeur en stap dan het balkon op. Er staat een bril op de balkontafel. Pak de bril.

Ga terug naar binnen en verlaat de kamer en neem de lift naar de eerste verdieping.

Stap op de eerste verdieping uit de lift en ga naar de ijsmachine. Klik op de ijsmachine en ......

Brandy zet haar ijsemmer op zijn plaats, maar de machine werkt niet. Brandy stopt de ijsemmer terug in haar koffer.

Ga terug naar de lobby. Terug in de lobby loop je naar links en ....... bij het aquarium zit nu een man aan een tafel. Lees het bord .....

Brandy kan een "Alle onkosten betaalde" reis naar Parijs winnen als ze meedoet aan de wedstrijd en Brandy kijkt er naar uit. Praat met de man en zeg "Ik wil meedoen aan de wedstrijd" ....... Het inschrijfgeld voor de wedstrijd is $ 250, - en Brandy zal 5 opdrachten moeten voltooien om de wedstrijd te winnen. Natuurlijk heeft Brandy geen $ 250, - dus ze moet op de een of andere manier een manier vinden om dat bedrag bijelkaar te krijgen. Verlaat het hotel en ga naar het strand of gebruik de kaart om naar het strand te gaan

Strand

Terug op het strand ga je een scherm naar rechts en praat je met de oudere man die met de metaaldetector het strand afzoekt

De man zoekt de ring van zijn vrouw. Brandy heeft een ring in het aquarium van het hotel gezien en ze heeft nu het visvoer, dus ga via de kaart terug naar het hotel. Terug in de hotellobby klik je nogmaals op het aquarium om het van dichtbij te bekijken. Neem het visvoer uit de inventory en door wat visvoer in het aquarium. Vis dan de ring uit het aquarium met het visnet

Ga terug naar de metaaldetectorman op het strand en geef hem de ring

Brandy krijgt de metaaldetector. Je moet nu met de metaaldetector op het strand zoeken naar munten

Je moet dit doen op verschillende schermen van het strand en je begint hier. Haal de metaaldetector uit je inventory en klik ermee op het zand en .......

Beweeg de metaaldetector over het zand en zoek een gat. Je hoort piepjes wanneer je een gat nadert en de wijzer linksboven gaat dan helemaal naar rechts,

Wanneer je een gat hebt gevonden, klik je op de knop "stop detecting" rechtsboven, klik dan op het gat en pak de munten.

In dit eerste scherm vind je drie gaten met munten, maar na elk gat moet je de metaaldetector weer verwijderen.

Als je de 3 gaten hebt gevonden en de munten hebt gepakt, klik je "Exit

Ga een scherm naar links en zoek opnieuw naar munten met de metaaldetector ..... Je zult hier 1 gat met munten ontdekken.

Ga weer links en je bent bij een kleine grot op het strand. Zoek ook hier naar munten met de metaaldetector. Er zijn 2 gaten. In een ervan vind je een zak geld.

Neem alle munten ... Het is meer dan genoeg voor de registratie, want Brandy heeft nu $ 320.

De vakantiewedstrijd

Ga terug naar het hotel en praat opnieuw met de man van de vakantiewedstrijd en zeg dat je het geld hebt.

Brandy betaalt automatisch en ontvangt een wedstrijdlijst.

Bekijk de lijst in de inventory met de handcursor. Om te winnen, moet je de 5 taken op de lijst voltooien:

Brandy besluit voor de laatste opdracht de fruitsalade van haar grootmoeder te maken en vraagt ​​zich af of de sinaasappelteler in huisje 37 haar sinaasappels zal geven.

Taak 1: De 8 schelpen verzamelen

Loop naar rechts en kijk naar de schaal met schelpen op de tafel bij de bank. Je komt in een close-up van de schaal.

Klik op de schaal en Brandy neemt de hele schaal met schelpen.

In je inventory heb je nu een lege kom en de 1e schelp van de 8e schelpen die je moet vinden.

Kijk in de inventory in je lijst en je zult zien dat schelp nummer 6 nu is aangevinkt. Ga naar het strand.

Strand

Loop een scherm naar rechts. Tussen de rotsen staan ​​enkele bruin gestreepte schelpen. Pak die bruin gestreepte schelp bij de rotsen.

Dit is schelp nummer 7 op je lijst. Je ziet dat andere deelnemers aan het vissen zijn op de pier, maar Brandy heeft nog geen hengel, dus ze zal nu eerst haar jacht op schelpen voortzetten. Ga 2 schermen naar links .Brandy is terug bij de kleine grot op het strand. In de grot ligt t een schelp van de lijst, maar een rode krab beschermt de grot en de schelp

Probeer de schelp uit de kleine grot te halen terwijl de krab naar links beweegd. Maar de krab staat Brandy niet toe de schelp te pakken Tijdens het "gesprek" met de krab komt er een punker met zijn luide gettoblaster voorbij en de krab lijkt afgeleid te worden door de luide muziek.

Dus Brandy moet de krab met muziek afleiden als ze de kans wil hebben om de schelpuit de grot van de krab te halen. Op de voorgrond ligt een zwart-rode schelp tussen de twee rotsen en dat is een van de schelpen op Brady's lijst, dus pak die zwarte- rode schelp en Schelp nummer 4 is dan ook aangevinkt op je lijst.

Ga nog een scherm naar links. Een klein meisje heeft een zandkasteel gemaakt en op de middelste toren van haar kasteel zit een schelp van Brady's lijst.

Klik op het zandkasteel, maar Brandy wil de schelp niet stelen, dus praat met het meisje. Het  meisje houdt van roze dingen, dus ze wil een roze ballon hebben in ruil voor haar roze schelp. Ga weer links en Brandy is terug bij de schildpad en de getijdenpoel. De schildpad heeft al haar eieren gelegd en tussen de eieren ligt een schelpvan Brady's lijst. Maar klik eerst een paar keer in de getijdenpoel. Na 3 pogingen vist Brandy een van de schelpen van haar lijst uit de getijdenpoel en dit is schelp 8 van haar lijst

Klik op het schildpadnest en probeer dan in de close-up de schelp tussen de eieren vandaan te pakken. De schildpad denkt echter dat de schelpl een van haar eieren is. Verlaat de close-up en ga praten met de schildpad. Brandy vertelt de schildpad dat een van haar eieren in feite een zeeschelp is, maar mevrouw schildpad heeft slechte ogen, zodat ze het niet goed kan zien. Geef de bril aan de schildpad en .......

Mevrouw schildpad ziet nu dat er een schelp tussen haar eieren zit en ze vraagt ​​Brandy om de schelp te verwijderen.

Dus klik nogmaals op de eieren en pak nu de schelp. Dit is shell nummer 3 op de lijst.

Open de kaart en ga terug naar het dorp. Brandy is dan terug de grote Tiki zijn die voor de Shell Shack-winkel staat. De shell Shack winkel is gesloten, maar boven de deur hangt, links, een schelp die Brandy nodig heeft. Probeer die schelp te pakken, maar Brandy kan er niet bij. Brandy heeft een ladder nodig

Ga tweemaal links en dan omhoog naar huis 35. De man die aan huis 35 werkte, rust nu even uit in zijn hangmat.

Pak de ladder. Pak een schroevendraaier uit de gereedschapskist en haal vervolgens ook een rol ducttape uit de gereedschapskist.

Ga terug naar de schelpenwinkel en plaats de ladder tegen de linker schelp. Pak de schelp.

Schelp nummer 5 is nu ook afgevinkt op de lijst. Neem de ladder terug, want die heb je later nog nodig. Ga naar huis 37, de hut van sinaasappelman Abraham, dus eerst terug naar huis 34 en dan langs de huizen 35 en 36 naar huis 37. Abraham is weg, maar nu staat zijn hond in de tuin. In de boom zit een witte kat en die kat gooit sinaasappels naar de hond, zodat de hond door die vervelende kat niet rustig kan slapen.

Probeer een van de sinaasappels die in het gras liggen te pakken ..... maar de hond staat dat niet toe tenzij je de kat wegjaagt. Pak de hondenbak die bij het hondenhok staat. Open de inventory en combineer de fles melk met de hondenbak om de melk in de bak te doen.

Haal dan de hondenbak uit inventory en klik ermee op de witte kat in de boom en ......

Brandy zet de bak met melk op het gras en de kat gaat de melk drinken en gaat dan weg. 

De hond gaat weer slapen dus pak nu de sinaasappels uit het gras ... Brandy neemt twee sinaasappels.

Ga terug naar het dorp en ga nu de bloemenwinkel binnen. 

Praat met de verkoopster en vraag om een ​​paar roze ballonnen.

Er is nog maar ťťn roze ballon over en de verkoopster heeft geen helium meer om de ballon op te blazen. Brandy krijgt de roze ballon gratis, maar ze moet zelf iets vinden waarmee ze de ballon kan opblazen. Zie dat er ook aardbeiplanten te koop zijn. Die aardbeiplanten staan ​​in de linker voorkast, maar ze dragen geen vrucht

Verlaat de bloemenwinkel en ga een scherm naar rechts en ga The Sporting Event shop binnen.

Praat met de verkoper en vraag hem of er iemand is die je kan leren surfen en vraag dan om een vis​​hengel en alle andere vragen.

Om te surfen moet Brandy met de man van de Tiki Bar gaan praten. Een hengel kost $ 25 en Brandy betaalt het. Pak dus een van de hengels uit het rechter voorrek. Brandy heeft ook aas nodig en er zijn potten met aas in de kast linksvoor. Pak een pot met aas uit die kast ... Bray pakt het oranje aas. Verlaat de winkel. Klik buiten op de kauwgomballenautomaat.

In de close-up gooi je geld in de geld gleuf en dan draai je aan de knop en dan pak je de kauwgomballen

Ga rechts naar de Shell Shack en geef de kauwgomballen aan Tiki

Ga terug naar de bloemenwinkel. Je kunt met de rechterpijl achter de bloemenwinkel gaan, dus ga achter de bloemenwinkel.

Bij de vuilnisbak staat een doos. Klik op de doos en Brandy vist er twee vorken uit

Ga terug naar het hotel, via de kaart of loop er naar toe over de paden. Loop de gang van de hotelkamers op de eerste verdieping in en ga naar de frisdrankautomaat.

Ga in de close-up van de frisdrankautomaat en steek geld in de gleuf en kies een blikje of flesje met koolzuur erin.

Pak dan de fles of het blik en verlaat de close-up. Combineer in je inventory de roze ballon met je frisdrankfles / blik en ......

Brandy gebruikt het koolzuur van de frisdrank om de ballon op te blazen

Ga terug naar het kleine meisje op het strand. Praat met het kleine meisje en Brandy geeft haar de ballon en het kleine meisje vliegt weg.

Klik op het zandkasteel en Brandy pakt de rozeschelp. Schelp nummer 2 is nu ook aangevinkt op de lijst.

Ga terug naar het hotel. Praat met de receptionist en Brandy zal vragen of hij problemen heeft met de luide muziek die te horen is.

De baliekluiver vertelt dat de luide muiziek uit kamer 25 komt. Ga de gang op de eerste verdieping in en neem de lift naar de tweede verdieping.

Stap uit de lift en ga links naar kamer 25. Klop op de deur en Brandy doet zich voor als de politie.

De punker wil zijn / haar gettoblaster pas inleveren als Brandy kan bewijzen dat ze van de politie is.

Ga terug naar de lift en breng hem naar de 4e verdieping. Stap uit en ga de Arcadekamer binnen en klik op de rode prijsmachine.

Steek geld in de gleuf en beweeg de grijparm om eerst de sheriff ster uit de machine te halen.

Brandy heeft een politiebadge nodig, maar die ligt achter de sheriff ster. Dus je moet eerst de sheriff ster uit de machine halen. Ga eerst 3x met de pijl naar rechts, zodat de arm boven de sheriff ster hangt. Beweeg dan de arm met de pijlen naar achter of naar voren en druk op "Grab". Als de grijper de sheriff-ster pakt, kun je de ster uit de machine halen. Pak de sheriff ster en gooi opnieuw geld in de machine om het opnieuw te proberen, want je moet nu de politie-badge krijgen die achter de sheriff ster ligt. Dus doe je best om de politiebadge te pakken en uit de automaat te halen

Als je de sheriff ster en de politiebadge hebt, neem je de lift terug naar de 2e verdieping.

Ga naar kamer 25 en klop opnieuw op de deur. Toon de politiebadge aan de punk en deze zal de getho blaster overhandigen.

Gebruik de kaart om terug  naar het strand te gaan en loop naar links naar de rode krab

Klik met de radio op de krab en Brandy zet de radio aan de linkerkant en je moet dan de radio afstemmen met de groene pijlen totdat je muziek hoort zonder storend geluid.

De krab houdt van de muziek en nu kan Brandy de schelp uit de grot halen.

Brandy heeft nu alle 8 schelpen, dus ze heeft taak 1 vervuld.

We gaan door met

Taak 3: de surffoto

Ga naar de Tiki Bar en lees opnieuw het bord om te zien dat er nu een andere cocktail op het menu staat ... Het is nu de Apricot Kiss-cocktail.

Praat met de barman en vraag hem hoe hij de wave rider kan repareren. 

De barman weet niet wat er mis is met het foto-apparaat en raadt Brandy aan er zelf naar te kijken.

Ga naar links en bekijk de fotomachine opnieuw. 

Je kunt de machine nu openen door de 4 schroeven met de schroevendraaier los te draaien, van linksboven naar beneden naar rechts. 

Binnenin zie je dat een tandwiel ontbreekt.

Hebben we geen tandwielen gezien bij de lift van het hotel ? Ga uit de close-up en ga dan naar links naar de Hula Dance Competition

De competitie is nu begonnen, dus praat met de organisator en zeg dat je het  wel eens wilt proberen.

Maar Brandy moet zichzelf eerst verkleden als een Hula-meisje, en hiervoor heeft ze een Lei (bloemenslinger) en een grasrokje nodig

Ga terug naar de bloemenwinkel en ga er weer binnen. Praat met de verkoopster en zeg dat je een lei wilt kopen en vraag dan naar de aardbeiplanten.

Brandy betaalt automatisch voor de lei- en de aardbeienplant. De aardbeienplant draagt ​​geen vruchten, omdat de guano meststof op is. De Leis / bloemenslingers  staan ​​op de bovenste plank van de linkerkast en de Strawberry-plant staan ​​in de linker onderste kast. Dus neem een ​​Lei en neem een ​​Aardbeienplant. Brandy heeft guano nodig om aardbeien aan de plant te laten groeien.

Ga terug naar het hotel en neem de lift naar de 5e verdieping. Draai je om om de lift te zien, zoom in op de tandwielen en pak vervolgens alle 6 tandwielen omdat je niet weet wele je nodig hebt voor de surffotomachine. Je moet elk tandwiel apart pakken

Ga terug naar de Surf Photo links van de Tiki-bar. Zoom opnieuw in op de fotocabine. Je hebt het luik al losgeschroefd, dus je ziet de lege plek waar een tandwiel hoort. Pak uit de inventory het tandwiel dat op de andere twee tandwielen past. Het is het zwarte tandwiel met vierkante tanden. Brandy sluit automatisch het luik en gooit de andere tandwielen weg.

Klik opnieuw op de nu gerepareerde fotomachine, steek geld in de gleuf en Brandy gaat vanzelf op de "wave rider" staan en de foto word genomen

Pak de surffoto van Brandy uit de bak van de fotomachine.

Bekijk de toewijzingslijst in de inventory en zie dat taak 3 nu is aangevinkt. We gaan verder met:

Taak 4: Vang een kogelvis

Ga naar het strand en ga 2 schermen naar rechts, naar the pier. Combineer in de inventory het aas met de hengel,

Neem de hengel uit inventory  en klik ermee op de oceaan. Brandy vangt een verkeerde vis, dus je moet dit een paar keer herhalen.

Elke keer moet je vers aas aan de hengel doen en dan de hengel weer in de oceaan gooien.

Na drie keer een verkeerde vis te hebben gevangen, denkt Brandy dat er een trucje nodig is om de kogelvis te vangen.

Dus ga terug naar de stad en ga weer naar de Sporting Event-winkel. Praat met de verkoper en vraag hem wat voor soort aas je moet gebruiken om een ​​kogelvis te vangen.

De verkoper raadt een worm aan die je eerst in liefdesdrankje no 9 doopt aan als aas voor de kogelvis

  Liefdesdrankje nummer 9 is te koop in The Island Outpost. Dus ga daar binnen

Pak in The Island Outpost de rode fles die op de tweede plank van de flessenkast staat. Het is te duur voor Brandy, dus ze bekijkt de ingrediŽnten.

Voor  liefdesddrank no 9 heeft Brandy nodig : wodka, een schaal van een oranje hagedis en een milkshake-paddenstoel. Ga uit de close-up en kijk nog een keer in het paddenstoelenboek, onder de flessen, en je zult zien hoe een milkshake-paddenstoel eruit ziet en waar je die  kunt vinden. De paddenstoel groeit in ravijnen onder stromend water, misschien een waterval

Ga via de kaart naar de Tiki Bar en praat met de barman en koop een fles goedkope wodka.

Brandy moet nu de jungle in. Dus klik op de kaart op de stad locatie en ga dan een scherm naar rechts om terug bij het kruispunt te zijn

Neem nu het pad omhoog

Jungle:

De jungle staat nu ook op de kaart

Brandy is de jungle ingegaan en ze staat op het eerste jungle-kruispunt. Je kunt naar links, rechts of weer naar beneden gaan.

Aan de voet van de rechterboom ligt een grijs steen. Klik op die steen en Brandy ziet 3 wormen. Pak een worm.

Nadat je een worm hebt genomen, ga je een scherm naar links. Rechtsboven op het pad groeit een ananasplant zonder fruit. Aan de linkerkant vliegen vuurvliegjes rond een rode bloem. 

Het pad gaat verder omhoog naar een gorilla. Ga naar de gorilla en praat met hem.

De gorilla jongleert met een kokosnoot en Brandy wil de kokosnoot. Brandy stelt voor om de kokosnoot in te ruilen voor een banaan en de gorilla is het hier mee eens want hij steekt zijn duim omhoog . Ga terug omlaag en dan rechts om terug te zijn op het kruispunt en ga dan nog een scherm naar rechts. Rechtsonder, onder de vogel, staan ​​enkele gekleurde bloemen.

Pak die gekleurde bloemen, want ze zullen de versiering zijn voor Brady's hoelarok. Ga naar het nijlpaard bij de waterval. Het nijlpaard eet van het hoge gras. Praat met het nijlpaard, maar het dier zal niet verdwijnen. Brandy heeft dat gras nodig om er haar hulorokje van te maken maar de hippo staat niet toe dat Brandy het gras pakt 

Ga naar links en praat met de slapende leeuw. Deze leeuw zit vol angsten en Brandy denkt dat de leeuw wel een dosis moed kan gebruiken

Ga terug naar het nijlpaard bij de waterval en dan verder naar rechts en Brandy beland bij een grot

Lianen blokkeren de grot zodat Brandy niet naar binnen kan en ze heeft geen mes of machete. Ga verder naar rechts en Brandy is dan bij het ravijn

Pak de ladder uit de inventory en plaats deze over de kloof en steek dan over naar de andere kant.

Aan de andere kant van de kloof staat Brandy bij een standbeeld van Kua'a apoe. Het beeld heeft een kapmes in zijn rechterhand en een speer in zijn linkerhand. Pak de Machete

Bekijk de machete in de inventory en je zult merken dat hij bot is, dus Brandy moet de machete slijpen voordat ze hem op de lianen in de grot kan gebruiken.

Ga verder omhoog en ga dan rechts en we zijn dan bij een hut.

Er is nu niemand thuis, dus ga 2 keer links ... Je ziet een rode en een gele hagedis de gaten in kruipen.

De rode hagedis gaat in het bovenste gat en de gele hagedis in het linkergat. Brandy heeft een oranje hagedisschubnodig, dus je zult een rode en een gele hagedis moeten vangen en daarvoor moet je eerst een val maken. Combineer in de inventory de vorken met het plakband en Brandy maakt er een valstrik van. Blader door de inventory en haal de val (snare) eruit en .........

klik met de snare val op het bovenste gat en ........ Bray zet de snare op de grond voor het bovenste gat.

Haal de rode jellybeans uit de inventory en klik ze op de snarevalen kijk wat er gebeurt .....

De rode hagedis eet alle rode jellybeans en laat een rode schub achter op de valstrik. Pak de valstrik terug en pak in je inventory de rode schub van de valstrik.

Pak dan de snare val terug uit de inventory en klik er nu mee op het linker gat en ...... Brandy zet de val op de grond voor het linker gat. Klik nu met de gele jellybeans op de snare val en de gele hagedis zal ze opeten en laat een gele schub achter op de snareval

Pak de snareval terug en verwijder in je inventory de gele schub  

Brandy heeft een oranje schaal nodig, dus combineer in inventory de rode schub met de gele schub en je hebt dan een oranje schub

Ga terug een scherm naar rechts en ga dan naar beneden, links en klik dan op de ladder om terug over te steken naar de andere kant.

Terug aan de andere kant van het ravijn zal Brandy de ladder vanzelf oppakken

Ga naar links om terug te zijn in de grot. Er zijn wat rotsen aan de rechterkant van de grot. Slijp de machete op de rotsen, aan de rechterkant van de grot.

Gebruik vervolgens de machete op de lianen om vervolgens weg te snijden. Raap de afgehakte lianen op ,die op de grond liggen

Combineer de 2 lianen in de inventory met elkaar tot een lange liaan en ga dan de grot in.

Het is te donker om iets in de grot te zien, dus verlaat de grot om iets te vinden dat licht geeft, maar ga eerst terug naar rechts, naar het ravijn. Aan de rand, waar Brandy staat, staat een rots. Wikkel de lange liaan rond die rots en klim dan naar de bodem van het ravijn

Op de bodem van het ravijn staan ​​aan de andere kant van de rivier 2 paarse milkshake-paddenstoelen. Brady heeft die 2 milkshake-paddenstoelen nodig, dus ga ze halen

Brandy heeft nu alle ingrediŽnten voor het liefdesdrankje nummer 9. Dus open de kaart en ga terug naar de Tiki Bar. Bij de Tiki Bar lees je weer welke drank er nu op het menubord staat .. het is een Courage drank en dat is wat Brandy nodig heeft voor de angstige leeuw. Je moet het bord in close-up bekijken om dit drankje te kunnen bestellen

Ga dan met de barman praten en Brandy zal het Courage drankje bestellen en zij kan het gratis krijgen, maar de barman heeft geen ananas meer, dus hij kan het drankje nu niet mengen.

Brandy zal naar de jungle moeten terugkeren om ananas te plukken. Dus klik op "Jungle" op de kaart en Brandy staat op kruispunt 1 in de jungle. Ga naar links en Brandy is terug bij de vuurvliegjes en de ananasplant die nu vrucht draagt. Snijd een  ananas van de plant met de machete en pak dan de ananas op van de grond

Snijd vervolgens de andere ananas eraf en pak deze ook op. Je moet beide ananas hebben.

Links zoemen de vuurvliegjes nog rond de rode plant. Gebruik het visnet op de vuurvliegjes om ze te vangen want zezullen licht geven in de donkere grot.

Reis via de kaart terug naar de Tiki Bar en geef 1 van de ananasen aan de barman.

Brandy krijgt de Courage-drank en ze bewaart een ananas 

Ga via de kaart terug de jungle in, ga dan rechts en dan omhoog naar het nijlpaard en dan links om terug te zijn bij de angstige leeuw. 

Geef de Courage drank aan de leeuw en......

.....de leeuw zal het nijlpaard wegjagen. Pak de bananen van de boom waar de leeuw voor stond.

Ga terug naar rechts ... het nijlpaard is nu weg dus pak nu het lange gedroogde gras, naast de flamingo.

Brandy heeft dat gras nodig als rok voor de Hula-danswedstrijd. Ga terug naar de gorilla en geef de bananen aan de gorilla. Brandy geeft de gorilla ťťn banaan. De gorilla gooit de kokosnoot waarmee hij jongleerde tegen een boom en hierdoor  breekt de kokosnoot doormidden. Pak de beide de kokosnoot helften. Ze worden later het topje top van Brandy's hula-outfit.

Ga terug naar de grot via beneden, 2x naar rechts, omhoog en naar rechts. Ga de grot binnen.

De vuurvliegjes verlichten de grot en alle vleermuizen vliegen de grot uit.  Pak een handvol vleermuis-guano van de grond.

Verlaat de grot en ga terug naar waar de vuurvliegjes waren via links, omlaag en 2x links waren. Brandy laat de vuurvliegjes vanzelf weer los.

Gebruik de kaart om naar het strand te gaan. Ga 2x rechts om terug op de pier te zijn. In inventory stop je de oranje schub in de ijsemmer. Voeg vervolgens de milkshake-paddenstoel toe en vervolgens de wodka. Klik vervolgens met de worm op de emmer om de worm te doordernken met het liefdesdrankje ... de worm verkleurt. Doe de worm aan de hengel en klik met de hengel op de zee en ........

Brandy vangt nu meteen een kogelvis en ze is de eerste van alle concurrenten die een kogelvis heeft gevangen. Taak 4 is nu ook afgevinkt van de lijst, dus laten we doorgaan met .....

Taak 2: De Hula-danswedstrijd

Brandy moet nog twee taken uitvoeren: win de hula-danswedstrijd en maak een fruitsalade. Veel van de hiervoor benodigde items heeft ze al verzameld. Verander het gras in de inventory in een Hula-rok door op het gras te klikken met de handcursor in de inventory. Versier vervolgens de rok met de bloemen door de bloemen op het rokje te klikken.

De 2 halve kokosnoten dienen als Brandy's topje. Brandy is nu klaar voor de Hula-danswedstrijd. Ga naar de Tiki Bar en dan 2x links totdat je het podium bereikt. Praat met de organisator en zeg dat je de outfit hebt. De organisator legt uit wat de bedoeling is:

De puzzel is een soort meesterpuzzel. Lees eerst de instructies

Je moet dus 4 danspassen kiezen uit een aantal danspassen (4 rijen van elk 3 bewegingen) die Brandy moet uitvoeren. Jemoet de passen in de juiste volgorde doen. Een jury zal je laten zien of je een danspas hebt gekozen die in de dans voorkomt. Als de danspas in de dans voorkomt, maar niet in de juiste volgorde wordt gedanst, ontvang je 1 punt per danspas. Als de danspas in de dans voorkomt en in de juiste volgorde wordt geplaatst, krijg je 5 punten. Als de danspas niet in de dans verschijnt, ontvang je 0 punten voor je keuze.

 Kies: Back Moves 2 - Front Moves 3 - Right Moves 1 - Front Moves 2.

Brandy krijgt van elk jurylid 5 punten, wint de wedstrijd en ontvangt een trofee. Taak 2 is voltooit

Taak 5: Fruitsalade

Kijk naar de takenlijst in de inventory. Brandy moet de fruitsalade maken. Daarvoor heeft ze nog aardbeien nodig omdat ze de andere ingrediŽnten al heeft. De verkoopster in de bloemenwinkel vertelde dat je met guano fruit uit de aardbeienplant kunt halen. Combineerin de inventory de vleermuis guano met de aardbeiplant ......

De plant heeft dus ook water nodig en gaat naar het hotel. Als je via de kaart naar het hotel reist, ga dan naar buiten om bij de fontein te zijn

Klik met de aardbeiplant in het water van de fontein en de aardbeien zullen direct groeien.

Pluk in inventory de aardbeien van de plant met de handcursor en hakze vervolgens in kleinere stukjes met de machete. Hak ook de bananen met de machete in plakjes en doe hetzelfde met de ananas en sinaasappels. Leg alle stukjes fruit in de Schaal in de inventory. Klik dan op de schaak met de handcursor ... Het heeft nog wat gif nodig van de kogelvis. Voeg de kogelvis toe aan de fruitschaal en de fruitsalade is klaar.

Kijk nog eens naar het wedstrijdformulier en je leest dat je de fruitsalade naar hotelkamer 12 moet brengen. Ga het hotel in en ga de gang met kamers in. Ga kamer 12 binnen. Geef de schaal met fruit aan een van de juryleden en Brandy wint de eerste prijs met vlag en wimpel.

Brandy heeft al haar taken voltooid en ze kijkt uit naar haar gratis trip naar Parijs.

Keer terug naar de hotellobby en ga naar links en zie ........ De man van de wedstrijd is verdwenen.

Ga naar rechts en ga weer met de receptionist te praten. De receptionist zegt dat die man van de wedstrijdniet bij het hotel hoort en dat ie Brandy  heeft opgelicht.

Ga weer naar links en je ziet nu dat iemand zijn / haar portemonnee bij het aquarium heeft verloren

Pak de portemonnee en open deze met de handcursor in de inventory.

Pak het geld, de kamersleutel en het rijbewijs uit de portmajak. De naam op het rijbewijs is Jason Krueger, dus hij is de oplichter

Ga terug naar de balie om te vragen in welke kamer Krueger verbleef. Zijn kamer is nog niet schoongemaakt.

Brandy koopt de receptionist automatisch om om het kamernummer te krijgen. Krueger logeerde in kamer 54, dus ga naar de lift en kies de 5e verdieping.

Houd de groene keycard tegen de deur van kamer 54 en Brandy gaat er naar binnen.

Klik op de tafel in de rechterhoek, er staat een notitieblok en wat potloden op die tafel.

Pak een ​​potlood en pak dan het potlood uit de inventory klik ermee op het notitieblok.

Cijfers en letters worden zichtbaar. Het zijn coŲrdinaten. Pak de notitie (coŲrdinaten) en bekijk deze in inventory met de handcursor.

Achter het bed staat een ladekast. met een tv erop. Open de onderste la onder de tv en Brandy pakt een GPS-apparaat dat Kreuger is vergeten.

NB: Om Brandy de onderste la te laten openen, moet je op het bed klikken met de tekst Chest.

Klik in je inventory op de GPS met de handcursor. Voer vervolgens de lengtegraad in: 19.8968N en druk vervolgens op je "enter-toets".

NB: let op de hoofdletter en de punt! Typ dan bij latitude: 157.5828W en druk op je "enter-toets".

Brandy ziet een kaart van eilanden op het GPS-scherm. Een van de eilanden heeft een rood kruis.

Brandy moet iemand vinden om haar naar dat eiland te brengen. Verlaat de kamer en neem de lift naar beneden. Praat opnieuw met de receptionist en vraag of hij iemand kent die een boot heeft. Als Brandy een boot wil, moet ze bij de Tiki Bar zijn.Ga dus terug naar de Tiki Bar en praat met de barman.

Hij zegt dat zijn neef, de kleinzoon van chef Patooka, haar kan helpen, maar dat ze hem iets moet aanbieden in ruil voor zijn hulp.

Brandy is al naar de hut van die chef in de jungle geweest, maar daar was toen niemand. Reis via de kaart naar de "Waterval" en ga dan 2x naar rechts. Brandy is terug bij het ravijn. Plaats de ladder weer over het ravijn en ga over de ladder naar de andere kant en ga naar rechts. Brandy is dan weer bij het standbeeld van Kua 'a apoa. Ga naar rechts en ...... Brandy praat automatisch met chef Patooka.

Het spel gaat nu een tijdje automatisch verder

De kleinzoon van de Chief zal Brandy met zijn speedboot naar het eiland brengen, maar de Chief wil 8 schelpen voor een ketting voor zijn dochter. Brandy heeft die schelpen in haar inventory en ze geeft ze automatisch aan de chef. Patooka's kleinzoon brengt Brandy naar de locatie van de coŲrdinaten. Ze spreken af ​​elkaar later weer te ontmoeten en Brandy gaat automatisch naar de schuilplaats van de criminelen. Brandy hoort een gesprek met Krueger en zijn partner. Er wordt onder meer gezegd dat de code van de kluis in een schilderij verborgen zit. Een ander bendelid betrapt Brandy en slaat haar neer en ze wordt opgesloten

Ontsnappen

Brandy wordt wakker in een rommelkamer en heeft niets meer in haar inventory. Klik op de losse planken, rechts vooraan in de vloer

Het is niet mogelijk om de planken met blote handen los te maken. In de stelling staat een doos op de onderste plank. In de stelling staan ​​ook 2 glazen potten.

Klik op de doos en Brandy haalt een hamer uit de doos

Klik op de glazen potten en pak dan een handvol spring veren en wat spijkers uit  de glazen potten.

Open de inventory. Als je niets in de inventory ziet, scroll dan omhoog totdat je de hamer, de spijkers en de veren ziet.

Haal vervolgens de hamer eruit en klik ermee op de losse vloerplanken om ze eruit te halen

Klik in de kruipruimte onder de vloer. Het is de uitweg, maar Brandy wil niet weggaan totdat ze bewijs van de misdaden heeft gevonden. Bekijk het luik in het plafond. Het is de ingang van een kamer waar de kluis zal zijn. Brandy geeft een indicatie hoe je door het luik moet komen. Ze zegt dat ze een trampoline moet bouwen.

Pak het bedframe, dat Brandy vervolgens in haar inventory opbergt.

Neem de rol zeildoek, die staat in de rechter achterhoek.

Combineer in inventory het zeildoek met het bedframe. Het zeildoek is te groot, dus Brandy moet het snijden

Kijk naar het raam dat op de vloer staat en pak er in de close-up een glasscherf van.

Gebruik in je inventory de glasscherf op het zeildoek om er een stuk van te snijden. Bevestig de spring veren aan het dekzeil en plaats het dekzeil op het bedframe. De trampoline staat klaar. Gebruik de trampoline door hem op de grond te zetten, onder het luik, en spring dan op de trampoline.

Brandy komt echter niet hoog genoeg en zegt dat ze meer spring veren nodig heeft. Dus ga weer in de close-up van de glazen potten en neem nog wat spring veren uit de glazen pot en bevestig ze aan het bedframe door met de spring veren op het bedframe te klikken Spring weer op de trampoline en ....... .

Brandy gaat nu door het luik en kruipt dan door de ventilatieschacht naar links. Klik de tekst van Brandy weg en ze komt de kamer binnen met de kluis.

Kijk naar het schilderij dat aan de muur hangt. Er staan ​​3 vrouwen op het schilderij.

Het oog van de bovenste vrouw ziet eruit als een 2. De roze neus van de vrouw, rechtsboven, is een omgekeerde 7. De lichtroze vrouwelijke neus is een 5. De code voor de kluis moet dus 2-7-5 zijn of van onder naar boven 5-7-2. Uitzoomen. Klik op de muur safe en klik vervolgens op het codeblok. Toets  code 5-7-2 in en druk vervolgens op de entertoets. De safe deur gaat open.

Pak het rode grootboek. Alle hotels waar iedereen is opgelicht staan ​​vermeld in het grootboek. Brandy heeft haar bewijs

Brandy wil het geld niet aannemen, dus klik op RETURN en ga dan weer door het luik in het plafond en Brandy kruipt terug naar de rommelkamer

Ga nu door de vloer. Brandy komt naar buiten. Ga naar de bovenkant van het scherm aan de linkerkant van het huis.

Brandy merkt op dat de criminelen haar ontsnapping en diefstal van het boek hebben ontdekt.

Zorg ervoor dat ze niet kunnen ontsnappen door de voordeur te barricaderen met de vloerplanken, dus klik op de planken op de voordeur

Hierna gaat het spel automatisch door tot het einde en alles loopt goed af voor Brandy

2020: Walkthrough door: Louis Koot