Nick Bounty and the Dame with the Blue Chewed Shoe

2020: Walkthrough door: Dick Leeuw

Je kan op options klikken maar je kan er alleen maar de volumes instellen en ook de ondertiteling

De besturing is met de WASD toetsen, de muis is alleen voor interactie en niet voor draaien. 

Dat is goed voor spellen met een controller maar het is niet handig om te spelen met muis en toetsenbord. Je kan de controls niet aanpassen.

Start een New Game en kies dan de controller die je gaat gebruiken. Ik speel met de muis en toetsenbord.

Kijk naar de introfilm, Nick loopt in een riool. Hij heeft een verdachte aangehouden, het spel start.

De verdachte vraagt waarom je hem aanhoudt, je ziet dan een notitieblok met 4 antwoorden. Het maakt niet zoveel uit welk antwoord je kiest.

Er volgt een gesprek. De verdachte heeft een politiescanner en die wil Nick graag hebben

De verdachte laat de scanner in het water laten vallen en nu gaat hij die zoeken in ruil voor foto’s die Nick heeft.

daarna zie je tutorial over de controls.

Klik de tutorial weg en de verdachte zoek in het water.

Nick kan nu ook gaan zoeken in het water, hij kan een muntje vinden en iets anders maar dat hoeft niet.

Hoe lang je kan zoeken hangt af van hoe snel de boef de scanner vindt.

De pijl linksboven is je inventaris, als de boef de scanner heeft gevonden dan geeft hij die aan Nick.

Pak  de foto’s uit de inventaris en klik daarmee op de boef.

Nick gaat vanzelf naar de speeltuin en loopt naar de zandbak waar een lijk inligt.

Bij de zandbak staat een agent, praat met de agent. Links zie je 3 vragen.

Klik op de vragen en de agent geeft antwoord.

Druk op de H toets en je ziet waar de hotspots zijn, al die plekken moet je onderzoeken.

Begin bij de benen van het slachtoffer en je ziet een vergrootglasklik op het vergrootglas.

Je ziet dan een soort van pincet, klik daarop en je ziet dat je hier een foto van kan maken.

Klik op het fototoestel en Nick maakt een foto.

Je ziet weer een tutorial.

Ga met de cursor naar het zand boven het hoofd, daar zie je weer een vergrootglas.

Ga naar de zijkant van de zandbak en klik met het vergrootglas op het zand, het zand is nat.

Je ziet dat je hier ook sporen kan verzamelen, klik op het rondje en daarna op het wattenstaafje.

Nick heeft nu een monster van het zand.

Links in de hoek staat en houten trein, daar zie je weer een vergrootglas.

Klik daarop en Nick gaat naar de trein, hij zegt dan iets maar dat is niet belangrijk.

Rechts van de trein staan 2 banken, ook hier zegt Nick iets over de banken.

Draai naar links, daar zie je halsband voor een hond liggen.

Klik op de halsband en Nick zegt dat er een inscriptie in staat.

Klik dan met de pincet op de halsband, maak een foto.

Draai je om en loop langs de 2 banken naar de boom, tussen de bladeren hangt iets glinsterends.

Klik daarop, je kan het niet pakken en Nick zegt dat het een handtas is.

Draai je om en loop naar beneden, kijk met je cursor welke dingen jee kan bekijken.

De draaimolen kan je bekijken en op de glijbaan ligt een munt.

Pak de munt en ga naar de draaimolen.

Loop dan langs de glijbanen naar beneden, ga dan naar rechts.

Daar staat een politiewagen met 2 agenten, praat met de agenten.

Als je uitgepraat bent zoom je vanzelf uit.

Je ziet een klimtoestel en 2 afvalcontainers, in het onderste ronde vak zie je een damesschoen liggen.

Je moet hier ook weer een monster van nemen, klik op het wattenstaafje.

Klik dan op de afvalcontainers, er is niks in te vinden.

Ga dan terug naar Officer Wilmer bij de zandbak, praat met Wilmer.

Rechts op de rand van de zandbak zie je spin, bekijk de spin.

Wilmer is bang voor spinnen en schiet daarna de spin dood.

Ga terug naar de boom en loop daarna terug naar agent Wilmer, vertel hem dat er een spin in de boom zit.

De agent pakt zijn pistool weer en schiet op de spin in de boom, de handtas valt op de grond.

Klik op de handtas, klik op het rondje en klik dan op de vingerafdruk.

Nick loopt terug naar agent Wilmer, na het gesprek gaat Nick terug naar zijn kantoor.

Als je niet alle bewijzen hebt gevonden dan kan je hier nog niet weg.

Nick zit in zijn auto en je ziet dan een plattegrond, je kan naar het kantoor van Nick gaan of naar het mortuarium.

Ga naar het mortuarium om meer bewijzen te zoeken, het lijk is naar het mortuarium gebracht.

Het lijk ligt op de tafel en Nick wil het lichaam wil onderzoeken maar dat mag niet van de doctor vanwege de 2 agenten in de hal.

Je ziet weer een aantal vragen, stel die allemaal aan de doctor.

Nick moet de agenten afleiden als hij het lichaam wil onderzoeken.

Klik op de H toets en je ziet alle hotspots, bekijk ze allemaal.

Klik op de deuren en loop langs de agenten naar de andere kamer.

Naast de ingang staat een archiefkast.

Links daarvan staat een tafel, daarop ligt een wapenstok.

Pak de wapenstok.

Loop naar de donutautomaat, pak de munt uit je inventaris en klik daarmee op de donutautomaat.

Je krijgt een donut maar 1 van de agenten pak deze donut van je af en loop dan terug naar de hal.

Als je de beide agenten uit de hal weg wilt hebben dan heb je meer donuts nodig.

Je moet meer munten hebben, ga naar buiten en daarna naar het kantoor van Nick.

Ga naar de hal en klik op exit.

Ga via de plattegrond naar het kantoor.

Nick stapt uit de auto en praat met Steve die op het trottoir de duiven aan het voeren is.

Je kan hier nog meer zien, klik op de H-toets en je ziet de hotspots.

Loop naar links en je ziet de ingang van het kantoor van Nick, je ziet ook de parkeermeter.

Klik op de parkeermeter en Steve vertelt wat er gebeurt is.

Klik op de parkeermeter en Nick zegt dat de meter verstopt is met munten.

Pak dan de wapenstok uit de inventaris en klik daarmee op de parkeermeter.

Nick slaat daarmee op de meter en er vallen een stel munten uit.

Pak de munten en klik daarna op de ingang naar het kantoor van Nick.

Nick ziet in het kantoor het analyse apparaat staan dat hij besteld heeft.

Klik op de H-toets en je ziet alle hotspots, bekijk ze allemaal.

Op het bureau ligt een speelgoedkrab, pak die krab.

Ga dan naar het analyse apparaat.

Links kan je audio en images analyseren, midden kan je identiteiten analyseren en rechts is voor het analyseren van bewijzen.

Rechts heb je 1 wattenstaafje, klik daarop en klik daarna op het grote vlak.

Het is urine uit de natte zand.

Midden zie je een wattenstaafje en een vingerafdruk, bekijk ze allebei op het grote vlak.

De vingerafdruk wordt niet herkent.

Links zie je 2 foto’s, 1 is van de benen van het slachtoffer.

De andere is van de halsband, deze is afkomstig van het bedrijf “Woofing it down foods”.

Je bent hier nu klaar, klik op de deur.

Buiten loop je naar de auto en klik je op de auto.

Ga via de plattegrond naar het mortuarium.

Binnen loop je naar de donutautomaat, pak dan de munten uit je inventaris en klik daarmee op de donutautomaat.

Nick heeft een stapel donuts en roept dan gratis donuts.

De agenten gaan de stapel donuts te lijf.

Ga dan naar zaal waar het lijk is.

Klik op de neus en daar ziet je vezels, klik dan op het wattenstaafje.

Klik dan op de mond en daarna op het wattenstaafje, hierop zit DNA van het slachtoffer.

Klik op de rechter hand van het slachtoffer en neem dan een vingerafdruk

Klik ook nog op de voeten. Verder is er niks meer te vinden hier.

Ga naar buiten en ga terug naar het kantoor van Nick.

Ga naar het analyse apparaat, klik op Trace Analysis en sleep daar de vezels naar het analyse vak.

Het zijn natuurlijke vezels, oorsprong onbekend.

Ga dan naar het middelste apparaat, Identity Analysis, daar zie je nu een DNA-monster en 2 vingerafdrukken.

Sleep het DNA-monster naar het analyse vak, het is het DNA van het slachtoffer.

Sleep de vingerafdruk van de handtas naar het analyse vak, deze is onbekend.

 Sleep de vingerafdruk van het slachtoffer naar het analyse vak, het is de afdruk van Sia Leyhter het slachtoffer.

De vingerafdruk op de handtas is ook van Sia.

Nick zoekt dan in de computer naar andere gegevens van Sia en vind het adres van Sia.

Sleep dan de afdruk op de handtas weer naar het analyse vak en je ziet dat deze ook van Sia is.

Er wordt een nieuwe locatie geopend op de plattegrond.

Save je game hier nu eerst als je de game ook wil uitspelen met de andere assisten.

Nick loopt naar zijn bureau en gaat nu een assistent uitkiezen.

Hij heeft een advertentie gezet en heeft 3 kandidaten geselecteerd.

De kandidaten worden nu eerst voorgesteld en Nick stelt dan aan iedere kandidaat 3 vragen.

Het maakt volgens mij niet zoveel uit welke vragen Nick stelt.

Na de vragen kan je een assistent kiezen, doe dat.

Het maakt niet uit wie je kiest want in de volgende stukken gaat je assistent mee.

De assistent heeft wel commentaar maar dat heeft geen invloed op de game.

Pas in het laatste deel is het iets anders voornamelijk hoe Nick een laser moet uitschakelen.

Ook op het eind is het iets anders hoe de katten gevangen worden.

Ik heb de vrouw gekozen en ik heb op een video walkthrough gezien hoe het gaat als je de tweede kiest.

Hoe de oplossing bij de derde is weet ik niet maar het zal niet zoveel verschillen.

Als je jouw assistent hebt gekozen zie je de plattegrond, je ziet 2 locatie.

Het appartement van Sia en het kantoor van Sia, Woofing it Down. Het maakt niet zoveel verschil welke je als eerste doet.

Ik doe als eerste het appartement, dan hoef je 1 x minder heen en weer

Tussen het appartement en het kantoor.

Ga eerst naar het appartement van Sia.

Klik op de H-toets en je ziet de hotspots, bekijk ze allemaal.

Op de salontafel zie je 3 foto’s van katten.

Op de ontbijtbar ligt een zak hondenvoer, neem een foto van de krassen op de zak hondenvoer.

Ga naar de aanrecht, klik op de theepot en op het zakje met snoepjes voor de katten.

Klik op de ijskast.

Draai je om en loop naar de kast, op de deur hangt een boodschappenlijstje.

Ook staan er flessen in de kast.

 Kijk dan links in de hoek naast de kast, daar ligt een dode rat.

Neem DNA af met het wattenstaafje.

Loop terug naar de ingang, daar is de trap naar boven.

Ga naar boven en je komt in de slaapkamer, loop naar de spiegel.

Voor de spiegel ligt een sleutel, pak die sleutel.

Klik op de badkamerdeur. Binnen kan je klikken op het bad, het vloerkleed, de toiletrol en de wasbak.

Ga terug naar de slaapkamer, loop om het bed heen naar de kast.

Maak de deur open en je ziet een plank met schoenen en een safe.

Uiteraard is de safe op slot.

Neem de vingerafdrukken die op de safe zitten.

Je bent hier klaar, ga naar beneden en verlaat het appartement.

Klik op de plattegrond op Woofing it Down.

Nick en zijn assistente zijn nu in het kantoor van Woofing it Down Foods.

Nick gaat praten met de collega’s van Sia.

Nick staat voor een plant rechts van het bureau van Liddy Bahms, klik op de plant.

Ga dan praten met Liddy Bahms, je ziet een lijst met vragen.

Klik op elke vraag en je krijgt een naam van de andere collega.

Ga praten met Teddy Novack.

Stel weer alle vragen, de assistente moet de beelden van een beveiligingscamera opzoeken om het alibi van Novack te controleren.

Loop naar de faxmachine, rechts van de faxmachine staat een afvalbak.

Klik op de afvalbak en je ziet de resten van een lunch.

Teddy Novack roept Nick, ga weer praten met Teddy.

Teddy verteld dat Liddy soms een lunch op eet die niet van haar is.

Praat daarna weer met Liddy.

Loop dan langs de faxmachine, je kan de fax en de ordners bekijken.

Loop dan verder naar links naar het bureau van Sia.

Bekijk de koffiebeker, de plant, de foto’s en de monitor.

Klik nogmaals op de monitor en maak dan een foto van het scherm, Nick gaat dit verder op zijn eigen computer onderzoeken.

Onder het bureaublad zie je een lade, deze is op slot.

Pak de sleutel die je in het appartement van Sia hebt gevonden en klik daarmee op de lade.

In de lade zie je notitie en 2 zakjes met kattensnoepjes.

Nick wil weten wie die notitie heeft gestuurd, neem een vingerafdruk van de notitie.

Je bent hier klaar, ga via de plattegrond naar het kantoor van Nick.

Nick krijgt van Emily de videoband met het alibi van Teddy Novack.

Ga daarna alle nieuwe bewijzen analyseren, op het paneel rechts wattenstaafjes.

Op het paneel in het midden zie je vingerafdrukken van de safe en ook die van de notitie in de lade.

De vingerafdrukken op de notitie zijn van Ally Leyther, de zus van Sia, je hebt ook haar adres.

Er is een nieuwe locatie op de plattegrond, de woning van Ally Leyther.

Op het paneel links zie je de foto van de zak hondenvoer en de foto van het computerscherm.

Sleep de foto’s naar het analyse vak.

Op de video zie je een persoon dansen, klik op de rechter pijl om naar de laatste foto te gaan.

Klik dan op Enhance en de foto wordt vergroot, je ziet dat het Teddy Novack is dus zijn alibi klopt.

Alle bewijzen zijn geanalyseerd, verlaat het kantoor en ga naar de auto van Nick.

Via de kaart ga je naar het huis van Ally.

Ga naar de deur en praat met Ally.

Binnen praat je verder met Ally, als het gesprek is afgelopen klik je op de H-toets en je ziet alle hotspots.

Klik op de grammofoon, de poster erboven en de open haard.

Loop dan naar links, daar staat een vitrine met trofeeën.

Loop dan naar de keuken waar Emily staat, klik weer op de H-toets.

Klik in de rechter bovenhoek op de koekjes potten, links zie je 2 laden.

Klik op de onderste la en Nick ziet bloed op de zijkant van de la, neem hier een monster van met de wattenstaafje.

Klik dan op de bovenste la, ga daarna naar de ijskast.

Als je de ijskast hebt bekeken klik je op de S- toets.

Loop dan naar het aanrechtblad, daarop ligt het notitieblok van Max, pak het notitieblok.

Ga de keuken uit en loop naar links, in de gang zie je 3 grote foto’s van Ally.

Rechts is de badkamer, ga daar naar toe en klik op de spiegel en op de kunst aan de muur.

Ga terug naar de gang en ga dan naar de slaapkamer aan het eind van de gang.

Nick ziet hier veel poppen liggen, Nick gaat hier niet naar binnen.

Ga dan naar de logeerkamer, klik op de H-toets. Klik op alle hotspots, het bureau, het raam, de tv en het bed.

Ga dan naar de klerenkast en klik op de deuren, er hangen jassen in de kast en op de vloer staan schoenen.

Klik dan op de schoenen en je ziet 2 plekken om sporen af te nemen.

Bij de ene pak je een monster van het vuil op de schoenen en bij de ander maar je een foto van het profiel van de schoen.

Klik op de deur van de logeerkamer en je gaat naar de gang.

Ga naar Ally en stel een aantal vragen.

Als je alle vragen hebt gedaan hoor je een claxon, Max komt Ally ophalen.

Terug op het kantoor van Nick ga je de nieuwe sporen analyseren.

Rechter paneel: de sporen op de schoenen van Max, het zijn sporen van zeemeeuwen.

Op het middenpaneel zoekt Nick naar de video’s van de beveiliging camera’s van vissershavens in de buurt.

Klik op het scherm van het middenpaneel en analyseer het bloed uit de la in de keuken van Ally.

Ga naar het linker paneel, analyseer het notitieblok van Max.

Je ziet dan een reeks cijfers, de code wordt opgeslagen in je inventaris.

Bekijk dan de foto van de schoenen van Max.

Bekijk dan de video van de vissershaven. Blader door de foto’s maar je weet nog niet welke boot je zoekt.

Klik op de deur en ga via de plattegrond naar het appartement van Sia.

Ga naar de slaapkamer en ga naar de safe in de kast.

Pak de code uit je inventaris en klik daarmee op de safe.

De safe is open en er ligt een stukje papier met de naam van een boot.

Ga naar de deur en ga naar beneden, klik dan op de buitendeur.

Ga terug naar het kantoor van Nick.

In het kantoor hebben Nick en zijn assistente ruzie en Emily gaat alleen op onderzoek uit.

Bekijk de foto’s van de boten weer, zoek naar de boot El Pescado.

Blader door de foto’s en klik iedere keer op Enhance tot je de boot El Pescado hebt gevonden.

Verlaat het kantoor.

Buiten praat je even met Street Steve, hij is de duiven aan het voeren.

Klik op de auto van Nick en ga dan via de plattegrond naar de Berti Haven.

Je staat op de steiger en rechts ligt de boot El Pescado.

Loop naar de loopplank aan de zijkant van de boot maar Nick kan niet aan boord van de boot klimmen.

Hij wordt aangevallen door zeemeeuwen.

Op het dak van de kajuit zie je een nest met jonge zeemeeuwen.

Klik op nest en je zie dat de jongen honger hebben.

Je moet nu eten voor de jonge zeemeeuwen hebben, hier is niks te vinden.

Ga terug naar het kantoor en praat met Street Steve.

Steve is nog steeds de duiven aan het voeren.

Klik op de duiven en daarna weer op Steve, vraag dan of je het voer voor de duiven mag hebben.

Steve zegt nee zolang de duiven bij hem zijn.

Breek het gesprek af en pak dan de speelgoed krab uit je inventaris, klik met de krab op de duiven.

Nick gooit de krab tussen de duiven en deze vliegen nu weg.

Klik weer op Steve en vraag weer of je het duivenvoer mag hebben, je krijgt het voer nu van Steve.

Klik op de auto en ga naar de haven Berti.

Loop naar de loopplank, pak het duivenvoer uit je inventaris en klik dan op het vogelnest.

De jonge vogels zijn gevoerd en Nick kan nu de loopplank oplopen, spring aan boord.

Klik op de pootafdrukken en neem een afdruk van de poten.

Loop naar beneden en klik op de ijskast.

Klik daarna op de oven, je ziet in de oven een verkoold papier. Maak een foto van het papier in de oven.

Loop verder, klik op het toilet.  Klik dan op de natte plek op de vloer.

Neem een monster van de natte plek.

Klik op de voetstappen en neem een foto daarvan.

Loop terug en je ziet boven de wasbak een kapot gordijn, maar een foto van het gordijn.

Klik op de wasbak en je vindt daar lege blikken.

Als je alle bewijzen hebt gevonden ga je vanzelf terug naar het kantoor.

Street Steve zit niet op zijn plaats en Nick hoort Steve om hulp roepen.

Loop naar rechts en klik op de smalle steeg, net achter de auto.

Nick loop de steeg in en wordt daar opgewacht door een grote vechtersbaas.

Je moet deze vechter verslaan, je kan schoppen of slaan afhankelijk van waar je op hem klikt.

Er zijn ook pijlen , je kan naar links of naar rechts.

De eerste keer dat je schopt valt een vat vloeistof om en loopt de vloeistof eruit.

Ga naar rechts en schop dan, de schurk valt tegen een lantarenpaal die dan breekt.

Ga dan helemaal naar links en sla, je krijgt een klap terug en je staat naast de lantarenpaal.

Klik op de paal en deze valt omlaag en ligt dan in de vloeistof.

Ga naar rechts en schop dan, de boef komt in de vloeistof met de vonken te staan, kijk wat er gebeurt.

Nick heeft gewonnen maar wordt dan vanachteren neergeslagen.

Als Nick weer wakker is, klik dan op de dozen. Loop naar rechts en klik op de stapel dozen.

Steve komt tevoorschijn en praat nog even met Nick.

Terug in het kantoor wordt Nick opgewacht door Ally, de zus van Sia.

Ze wil dat e stopt met het onderzoek naar de moord op Sia, kies een antwoord.

Je wordt bedreigd met een pistool, na ee laatste waarschuwing vertrekt Ally.

Je moet nu eerst alle nieuwe bewijzen analyseren.

Rechter paneel: een wattenstaafje met urine.

 Paneel in het midden: een pootafdruk.

 Linker paneel: foto van het verkoolde papier uit de oven, het is een certificaat van de adoptie van een hond.

 Als je alles hebt geanalyseerd krijg je een oproep, de man heeft je assistente gekidnapt en wil dat je s ’avonds naar een bepaald café komt.

Het is moeilijk te verstaan maar de computer van Nick heeft alles opgenomen op tape.

Ga naar het linker paneel van het analyseapparaat.

Onderaan staat de tape die je moet analyseren.

Sleep de tape naar het analyse vak, je ziet nu de Audio Extraction Tool.

Het geluid van de tape is nu gesplitst in 4 geluidssporen.

Je kan nu ieder spoor apart beluisteren door de 3 anderen sporen uit te zetten.

Het spoor rechtsboven is van de ontvoerder/Max.

Nick moet vanavond om 8 uur naar het café Le Chat komen.

Verlaat het kantoor en klik op de auto, klik op de plattegrond op Café.

Nick rijd naar het café en vertelt ondertussen zijn theorie.

Binnen zie je Emily vastgebonden liggen op een tafel.

Nick wil haar snel bevrijden maar dan komt Max tevoorschijn.

Er volgt een gesprek en dan komt ook Ally tevoorschijn.

Na wat gepraat moet Nick kiezen wie de moordenaar is?

Kies Max als de moordenaar en het gesprek gaat verder.

Kies dan dat Max jou assistente heeft gekidnapt.

De volgende vraag is wie Max is?

Kies het antwoord: Max is een kat(a cat).

Het wordt dan duidelijk dat Max niet 1 kat is maar de 3 katten van Sia.

Als Ally dat hoort dan vertrekt Ally.

De laser wordt aangezet en de 3 katten vluchten.

Je moet nu de laser uitzetten, hoe je dit moet doen is voor iedere assistent verschillend.

Emily is nu de assistente: ga naar het paneel achter de bar.

Bel dan de helpdesk en dan merk je dat dit de tweede baan van Emily is.

Loop naar de kassa op de bar, je kan deze niet open maken.

Pak dan de wapenstok uit je inventaris en klik daarmee op de kassa.

De kassa gaat niet open maar schuift opzij en daar vindt je een muntstuk, pak het muntstuk.

Ga naar het paneel en pak de munt uit je inventaris en klik daarmee op het paneel.

Met de munt schroeft Nick het paneel open en je ziet een lamp knipperen.

Je hoort Emily als helpdeskmedewerker nu weer, ze wil weten welke kleur.

Dat is niet belangrijk, je moet op de knop drukken.

Je moet harder drukken maar het is nog niet hard genoeg en Nick pak de wapenstock weer.

 Nick slaat dan op het paneel en de laser gaat uit.

 Even later gaat de laser weer aan, de laser beweegt naar boven en dan dreigt Emily doorgesneden te worden.

 Gelukkig is het apparaat een erg grote laserpointer.

Je ziet dan de katten vluchten in een auto, Nick achtervolgt die auto. Nick staat boven op het dak van een vrachtauto.

Als Nick dichterbij komt en voor op de rand van het dak staat dan wordt er door een kat op Nick geschoten.

Pak de wapenstok uit je inventaris en klik daarmee op de kofferbakdeksel van de vluchtauto.

Het kofferbakdeksel springt open en de kat kan Nick niet meer raken.

Je ziet een kan benzine in de kofferbak liggen.

Loop dan weer naar de rand van het dak van de vrachtauto en er wordt dan een brandbom gegooid.

Je ziet dan vuur op de punt van het dak, Nick loopt naar de achterkant van het dak.

Een pick-up komt langs de vrachtauto rijden, daarin staat een dode struik.

Klik op de struik en Nick pak een droge tak van de struik.

Loop dan weer naar voren naar de rand van het dak en er wordt weer een brandbom gegooid.

Het dak staat weer in vlam, pak de droge tak uit je inventaris en klik daarmee in het vuur.

Pak dan de brandende tak en gooi die in de kofferbak op de kan benzine.

De koffer bak staat in brand.

Verderop staat Emily met een hark in haar hand, ze gooit de hark naar de vluchtauto.

De vluchtauto wordt gestopt en de katten worden gevangen.

 Einde van de game.

2020: Walkthrough door: Dick Leeuw