2021: Walkthrough door: Louis Koot  

Je kunt dit spel op STEAM kopen

Om dit spel zonder noemenswaardige problemen te spelen, is het het beste dat uw systeem voldoet aan de aanbevolen vereisten zoals hieronder vermeld

Aanbevolen:

Besturingsysteem: 64-bit Windows 7 / 8.1 / 10

Processor: AMD Ryzen 7 1700 / Intel i7-6700K oof vergelijkbaar

Intern geheugen: 16 GB RAM

Videokaart: AMD RX Vega 56, Nvidia GTX 1070 / GTX1660Ti of vergelijkbaar

DirectX: Version 11

Opslag: 40 GB 

Voor dit spel heb je een 64-bit processor and operating system nodig

Over het spel

Omdat dit een STEAM-game is, zijn er prestaties te verdienen in de game. Je verdient die prestaties als je verborgen dingen in het spel vindt. Ik ga je niet op al die verborgen dingen wijzen, zodat je die stomme prestaties krijgt. Ik denk niet dat Steam-prestaties iets belangrijks toevoegen aan een game, dus deze walkthrough is geen 100% prestatiegids.

1934, een uithoek van de Stille Zuidzee. In de game ben je Norah Everhart en je lijdt aan een vreemde en zeldzame ziekte. Je bent getrouwd met Hans. Enige tijd geleden ging je man Hans op expeditie naar een vreemd en onbekend eiland om een ​​remedie voor jouw ziekte te vinden. Maar sinds Hans is vertrokken is er geen nieuws over de expeditie. Dus je gaat als  Norah op zoek naar je echtgenoot. Je belandt op een prachtig paradijselijk eiland, een naamloze, vergeten plek waar de overblijfselen van een lang vergeten beschaving overal zichtbaar zijn. Welke vreemde geheimen zal Norah onthullen  in haar zoektocht naar de waarheid?

Call off the Sea is geen eenvoudig spel ..... Het vertelt het verhaal van Norah en het speelt op een verlaten South Pacific Island met een prachtige omgeving. De game is verhaal gedreven met veel moeilijke puzzels om op te lossen. De puzzels vereisen meestal dat je vreemde symbolen herkent en ze op de juiste plaats in de juiste volgorde plaatst.

Als je het spel start, raad ik je aan om eerst naar de opties te gaan om alles naar jouw voorkeur in te stellen. Je beweegt Norah door het spel met je WSDA-toetsen en je hebt je muis nodig om rond te draaien, naar links, naar rechts of om omhoog en omlaag te kijken. Interactie gebeurt met de linkermuisknop. In de opties kun je een compleet schema zien van de toetsen die welke actie doet. Als je een gamecontroller hebt, kun je die gebruiken in plaats van je toetsenbord en muis

Dit spel maakt gebruik van Autosave en het slaat je spel op wanneer je een save / checkpoint bereikt. Maar je kunt ook zelf Saven / Loaden, maar er zijn beperkte save slots

Het spel telt 5 hoofdstukken. Naarmate je vordert in het spel, kun je de vorige hoofdstukken opnieuw doen

Als je een nieuw spel start, begin je met de:

Proloog: A Family Heirloom  

Je bent onder water. Druk op je W-toets om te zwemmen en gebruik je muis om jezelf in de goede richting te sturen.

Maak je geen zorgen, je zult niet verdrinken omdat je in de droom van Norah bent.  Zwem voorwaarts de tunnel in

Zwem vooruit door de tunnel en blijf sturen met je muis om rechtdoor te blijven gaan tot je bij de stoel komt waar een muziekdoos op staat

Als je de hand uitstrekt om de muziekdoos te pakken, neemt het spel het over en dan ..........

...... Norah ontwaakt uit haar droom. Je bent in de hut van Norah, aan boord van het schip dat haar naar het eiland brengt waar de expeditie van haar man is verdwenen

Op je handen zie je de vreemde kenmerken van de ziekte van Norah

Dan roept de kapitein van het schip dat we het eiland hebben bereikt en dat Norah aan boord van de sloep moet gaan die haar verder naar het eiland zal varen.

Maar eerst moet Norah al haar spullen verzamelen die ze mee wil nemen naar het eiland

Ga naar het bureau en zorg dat je dicht bij het bureau staat. Voor de ventilator ligt Norah's dagboek op het blauwe boek. Norahs handschoenen liggen ook op het bureau en op het rode boek ligt een briefje. Op de rechterhoek van het bureau staat Norahs kist. De kist is vergrendeld met een slot, dus je moet die code vinden om de kist te openen

Kijk eerst naar dat briefje dat op het rode boek ligt. Klik op het briefje met de vergrootglascursor. Je ziet het briefje dan in een close-upscherm. Klik op "read" om het briefje te lezen.

Met de scrollknop van je muis kun je verder inzoomen op het briefje. Met je linkermuisknop kun je notities, brieven en foto's in het close-up scherm draaien. Doe dit altijd want er staat vaak belangrijke dingen op de achterkant van notities, brieven en foto's. Maar in dit geval staat er niets op de achterkant van dit briefje. Dus klik met de rechtermuisknop om het briefje terug op het rode boek te plaatsen.

Ga nu naar het dagboek en pak het op om het op te slaan. Druk op de TAB-toets om het dagboek te openen. Het dagboek heeft twee tabbladen: Notities en Logboek. Het dagboek wordt geopend op de notitie pagina's. Alles wat Norah doet, wordt in het dagboek opgenomen en je kunt het lezen in de secties Notities en Logboeken van het dagboek. Symbolen, foto's en andere dingen worden vastgelegd in het Notities deel van het dagboek. Norah noteert haar vorderingen in het logboek gedeelte van het dagboek. Lees alle pagina's van het dagboek door. Op de eerste foto in Notes zie je Norah's huisnummer 506 ..... onthoud dit nummer....

In dit spel is het absoluut belangrijk dat je alles bekijkt en leest, vooral de vreemde symbolen zijn belangrijk ..... ze worden in het dagboek opgenomen. Elke keer dat er een nieuwe opname in het dagboek wordt gemaakt, zie je rechtsboven in je scherm het kleine boekpictogram. Als je klaar bent met lezen, klik je met de rechtermuisknop om het dagboek op te bergen

Draai naar rechts en zorg ervoor dat je bij de kist gaat staan die op het bureau staat. Zorg ervoor dat je de tandwiel cursor op het slot van de kist plaatst en klik dan met de linkermuisknop om naar de close-up van het kistslot te gaan. Je moet de 3-cijferige code op de tuimelaars van het slot invoeren. Norah heeft gezegd dat ze de code voor dit slot niet meer weet en ze heeft je doorverwezen naar het dagboek .......

Nou ... op de eerste foto in het dagboek  zag je het huisnummer van Norah's huis ... het is 506.

Dus zet 506 in de tuimelaars van het code slot en klik dan op de vierkante knop

..... de kist gaat open. Er zit een foto, een vreemd mes en een kaart van het eiland in de kist

... Pak eerst de foto. Het is een foto van Hans Everhart, je verdwenen echtgenoot. In de close draai je de foto om ..... 

Op de achterkant van de foto staat "74 Miles East of Otaheite" en er zit een sleutel op geplakt

Rechtsklik om de sleutel te pakken ... De sleutel wordt in je inventaris gestopt en wordt automatisch gebruikt zodra je weet waar je hem moet gebruiken. Een notitie van deze sleutel word toegevoegd in het Notities deel van het dagboek. Zoom nu in op het vreemde mes en bekijk het in close-up ... Gebruik je scrollknop van je muis om het mes te vergroten en draai het mes rond. Rechtsklik dan om het mes te pakken en op te bergen in de inventory

Pak nu de kaart uit de kist en rechtsklik op de kaart om de kaart te pakken .....

Draai je om naar de handschoenen en pak nu de handschoenen ... Norah trekt haar handschoenen meteen aan om haar handen te bedekken.

Nou ... dit is alles wat Norah nodig heeft, de kapitein meldt dat we klaar zijn om naar het eiland te gaan, dus loop naar de kajuitdeur en klik op de deurklink en ........

Norah gaat aan boord van de sloep die haar naar het eiland zal brengen en we komen terecht in Hoofdstuk 1.

Hoofdstuk 1: 74 Miles East of Otaheité
Hoofdstuk 2: The Everhart Expedition
Hoofdstuk 3: The Vanishing of the Lady Shannon
Hoofdstuk 4: Quite a Show
Hoofdstuk 5: Sunken
Hoofdstuk 6: Thalgof'n